Bra jÀvla arm!![]()
![]()
SĂ„ja fick man pĂ„ posten idag. Ăn sĂ„ lĂ€nge sitter den bra 45mm passar fint. Snygg Ă€r den med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra jÀvla arm!![]()
![]()
SĂ„ja fick man pĂ„ posten idag. Ăn sĂ„ lĂ€nge sitter den bra 45mm passar fint. Snygg Ă€r den med.
En gÄng i tiden nu mest tjock och fet som en rymdraket.Bra jÀvla arm!
Den dÀr Àr GRYM
HallÄ forumbroder!NÄgon som haft eller testat en Superocean 44 av förra modellen?
Har fastnat lite för denna men vet inte vad jag gillar fÀrg pÄ visare. Finns bÄde blÄ, röd och gul men Àven en vanlig variant.
![]()
![]()
Grymt!! Grattis och vÀlkommen till den hÀrliga Skyracer-klubben![]()
![]()
blev vÀl störtbra det dÀr!Tveksamt om det hÀr blev en bra kombo![]()
Jag provade denna ganska mÄnga gÄnger för ett par Är sedan dÄ suget var riktigt stort. Jag gillade att insertet var i gummi, lite udda. Klockan kÀndes hur gedigen som helst. SvÄrt val med fÀrgen pÄ visare/smÄdetaljer pÄ tavlan. Tror jag hade valt gult dÄ det begav sig, men hade nog valt nÄgot mer diskret idag.NÄgon som haft eller testat en Superocean 44 av förra modellen?
Har fastnat lite för denna men vet inte vad jag gillar fÀrg pÄ visare. Finns bÄde blÄ, röd och gul men Àven en vanlig variant.
![]()
![]()
Funkar, men bÀttre pÄ lÀder tycker jag.Tveksamt om det hÀr blev en bra kombo![]()
IngÄr musklerna i fullset?![]()
![]()
@Jesper1993 var inte du sugen pÄ en Chronomat Evo? Den som ligger pÄ K/S börjar vÀl kÀnnas billig?
![]()
Prova pÄ och sjÀlv byta batteri i min a57035fredagsnöje
MÄste sÀga att den dÀr vÀxt pÄ mig. Jag var först tveksam till utseendet men nu tycker jag att den Àr lÀcker.![]()
StÄlfisk-lördag
Jag Àlskar den! En riktig Àkta pre-Kern BratteMÄste sÀga att den dÀr vÀxt pÄ mig. Jag var först tveksam till utseendet men nu tycker jag att den Àr lÀcker.
Sen har den bra mÄtt ocksÄ.
Ăr allt borstat?
Japp ingÄr en spruta för klockarmenIngÄr musklerna i fullset?
Nej. Duschar aldrig med mina klockor och dÀrför ointressant att sÀkra tÀthet och servar inte förrÀn behov uppstÄr dvs om klockan börjar tappa tiden, lÄta konstigt osv.FrÄga angÄende Breitling; Rekommendationen Àr tÀthetsservice varannat Är och fullservice vart 5e Är.
Följer ni rekommendationen eller ej, och varför/varför inte?![]()
DÄ finns det Ätminstone en person till som tÀnker precis som jagNej. Duschar aldrig med mina klockor och dÀrför ointressant att sÀkra tÀthet och servar inte förrÀn behov uppstÄr dvs om klockan börjar tappa tiden, lÄta konstigt osv.
Beror vÀl pÄ hur mycket en klocka anvÀnds.FrÄga angÄende Breitling; Rekommendationen Àr tÀthetsservice varannat Är och fullservice vart 5e Är.
Följer ni rekommendationen eller ej, och varför/varför inte?![]()