• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dixie

Audemars
2-Faktor
Reskompis.
20180313_212149-01.jpeg
Åh den Ă€r sĂ„ mumsig
 

Camo00

Patek
Varför diskuterar vi ens det hÀr fortfarande..??
Det Àr vÀl inte ens en smaksak vilken av de hÀr tvÄ som Àr finast att se pÄ..??
20180204_202011.jpg
DSC_0007_1 - Kopia_20170530070418983.jpg
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Varför diskuterar vi ens det hÀr fortfarande..??
Det Àr vÀl inte ens en smaksak vilken av de hÀr tvÄ som Àr finast att se pÄ..??
20180204_202011.jpg
DSC_0007_1 - Kopia_20170530070418983.jpg
Du har sÄklart rÀtt, pro1 Àr coolare och en stÄlfisk kommer helt till sin rÀtta pÄ den. End of discussion som man sÀger i Amerika.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Jag ville bara kolla reaktionen. Ett psykologiskt experiment skulle man kunna sÀga...
Elakt av dig. Jag har inte psyke för det...

Varför diskuterar vi ens det hÀr fortfarande..??
Det Àr vÀl inte ens en smaksak vilken av de hÀr tvÄ som Àr finast att se pÄ..??
20180204_202011.jpg
DSC_0007_1 - Kopia_20170530070418983.jpg
Tydligen, dÄ blinda uttalar sig... ;)
Du har sÄklart rÀtt, pro1 Àr coolare och en stÄlfisk kommer helt till sin rÀtta pÄ den. End of discussion som man sÀger i Amerika.
I Amerika vill man Àven bevÀpna skollÀrare för att motverka skolskjutningar...:rolleyes:
 

Nicke

Breitling
B60? Jag vet en som köpt den... ;-) Verkar dock vÀldigt oklart vad som hÀnder med modellen i framtiden...
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Elakt av dig. Jag har inte psyke för det...


Tydligen, dÄ blinda uttalar sig... ;)

I Amerika vill man Àven bevÀpna skollÀrare för att motverka skolskjutningar...:rolleyes:
SÄ det du sÀger Àr att alla som inte gillar pro1 vill att lÀrare ska bÀra vapen. Nu hÀnger jag inte alls med i ditt resonemang.

Vi var ju överens om att diskussionen Àr över och att pro1 Àr coolast... ;)
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
SlÀnger in en liten katt bland hermelinerna, Àr det nÄn som har nÄn koll pÄ Breitling Tabarly (Eric Tabarly, fransk jordenruntseglarlegendar) och hur det hÀngde ihop med Eberhard Croisiere. Jag har en Eberhard och det Àr ju typ samma klocka med olika varumÀrke?
IMG_0547.jpg

ERIC%20TABARLY%20QUARTZ%20EDITION%2080770.jpg
 

Camo00

Patek
SlÀnger in en liten katt bland hermelinerna, Àr det nÄn som har nÄn koll pÄ Breitling Tabarly (Eric Tabarly, fransk jordenruntseglarlegendar) och hur det hÀngde ihop med Eberhard Croisiere. Jag har en Eberhard och det Àr ju typ samma klocka med olika varumÀrke?
IMG_0547.jpg

ERIC%20TABARLY%20QUARTZ%20EDITION%2080770.jpg
Finfin. Florerat nÄgra ex hÀr senaste Äret, men jag vet inte om det finns nÄgon koppling till Din. Kan det vara sÄ att det sÄlts generiska boetter mm hej vilt pga quartzkrisen?
 
Topp