Finns den till din gmt? Tveksamt, slÀpptrs inte den bara med pro2?
Du har nog rÀtt. Den finns ju med den dÀr skumma lÀnken. Den som ser ut som en blandlÀnk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns den till din gmt? Tveksamt, slÀpptrs inte den bara med pro2?
à h den Àr sÄ mumsigReskompis.
![]()
Sluta flumma, vadÄ prova Pro 1. Bajs. Jag stÄr vid din sida och krigar mot Pro 1, hela dagen varje dag!Jag skulle kunna tÀnka mig att ge den en chans. Till Colt gmt:n?
Sluta flumma, vadÄ prova Pro 1. Bajs. Jag stÄr vid din sida och krigar mot Pro 1, hela dagen varje dag!
Jag tillhör nog en av mÄnga som tycker att 90-talet fram till nu Àr "riktiga" Breitling. FörstÄr dock givetvis att jag bara Àr en wannabe.
DÀrför den fick följa med till tropikerna. VÄgade inte den stretchiga gamla lÀnken dock, kÀndes surt att tappa klockan i ett trÀsk fullt med ödlor...BÀsta beater-reffen.
Ever.
Varför diskuterar vi ens det hÀr fortfarande..??
Det Àr vÀl inte ens en smaksak vilken av de hÀr tvÄ som Àr finast att se pÄ..??
![]()
![]()
Du har sÄklart rÀtt, pro1 Àr coolare och en stÄlfisk kommer helt till sin rÀtta pÄ den. End of discussion som man sÀger i Amerika.Varför diskuterar vi ens det hÀr fortfarande..??
![]()
![]()
Elakt av dig. Jag har inte psyke för det...Jag ville bara kolla reaktionen. Ett psykologiskt experiment skulle man kunna sÀga...
Tydligen, dÄ blinda uttalar sig...Varför diskuterar vi ens det hÀr fortfarande..??
![]()
![]()
I Amerika vill man Àven bevÀpna skollÀrare för att motverka skolskjutningar...Du har sÄklart rÀtt, pro1 Àr coolare och en stÄlfisk kommer helt till sin rÀtta pÄ den. End of discussion som man sÀger i Amerika.
Vad hÀnde med B60? NÀr kommer den?
SÄ det du sÀger Àr att alla som inte gillar pro1 vill att lÀrare ska bÀra vapen. Nu hÀnger jag inte alls med i ditt resonemang.Elakt av dig. Jag har inte psyke för det...
Tydligen, dÄ blinda uttalar sig...
I Amerika vill man Àven bevÀpna skollÀrare för att motverka skolskjutningar...![]()
GAAAHSÄ det du sÀger Àr att alla som inte gillar pro1 vill att lÀrare ska bÀra vapen. Nu hÀnger jag inte alls med i ditt resonemang.
Vi var ju överens om att diskussionen Àr över och att pro1 Àr coolast...![]()
Kan hÄlla med vissa. Tyckt ocksÄ att 90 talarna var dom snyggast Brattarna som gjordes. Men mÄste erkÀnna att vissa nya Àr snygga faktiskt. HÀr Àr mina 90 talare jag tyvÀrr sÄlde...![]()
![]()
![]()
![]()
Varför diskuterar vi ens det hÀr fortfarande..??
![]()
![]()
Tycker om att kolla pÄ min iaf
![]()
Helt rÀtt. Köpte den hos Nymans i v-Äs 1994, har kvar den ÀnEn Shark, va? Hade en vanlig icke-chronograf för lÀnge sedan. Trevlig klocka.
Instruments for professionals!![]()
Breitling gör Àven bussklockor......
Hur ska nu detta sluta?? Typ 6 mÄnader sedan jag satt bakom ratten![]()
Finfin. Florerat nÄgra ex hÀr senaste Äret, men jag vet inte om det finns nÄgon koppling till Din. Kan det vara sÄ att det sÄlts generiska boetter mm hej vilt pga quartzkrisen?SlÀnger in en liten katt bland hermelinerna, Àr det nÄn som har nÄn koll pÄ Breitling Tabarly (Eric Tabarly, fransk jordenruntseglarlegendar) och hur det hÀngde ihop med Eberhard Croisiere. Jag har en Eberhard och det Àr ju typ samma klocka med olika varumÀrke?
![]()
![]()
Dina intryck av den fĂ€rdiga versionen? Ăr det din?En av de första produktionsklockorna i Navi8.![]()
Det Ă€r Mr Kern'sDina intryck av den fĂ€rdiga versionen? Ăr det din?
Nej nej . Det Ă€r Georges Kerns frĂ„n insta.Dina intryck av den fĂ€rdiga versionen? Ăr det din?