Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag stal uttrycket frÄn en annan annons.
KÀnner likadant.Breitling hÄller pÄ att tappa sin sjÀl. Jag saknar det riktiga Breitling...
![]()
![]()
Det kommer bli som alla gamla vresiga gubbar som hatar Tag Heuer och glorifierar allt som Àr endast HeuerKÀnner likadant.![]()
Haft min sen 2013 med ett kort uppehÄll, och kan fortfarande sitta en timme och bara titta pÄ den...Haft den i över ett Är och Àr fortfarande nykÀr
![]()
Ăr det din?
Gött!!Ja, det Àr min.Ser ingen vit kant i verkligheten.
FrÄga the killer KernVad hÀnde med B60? NÀr kommer den?
Har ingen aning om vem det Àr =/FrÄga the killer Kern
Har redan kommit. Första leveranserna var förra Äret. TyvÀrr minimal tilldelning i Sverige. Du kan köpa den direkt frÄn grÄhandlare:Vad hÀnde med B60? NÀr kommer den?
Ville klÀmma lite pÄ denHar redan kommit. Första leveranserna var förra Äret. TyvÀrr minimal tilldelning i Sverige. Du kan köpa den direkt frÄn grÄhandlare:
https://www.chrono24.se/breitling/chronospace-evo-blue-dial--id7867555.htm
Nej nej inget #metoo pÄ klockan. Den fÄr man köpa oklÀmd.Ville klÀmma lite pÄ den
Haha ja exakt sÄ lÀr det bli. Jag kÀnner redan att jag fÄtt Heuer-syndromet.Det kommer bli som alla gamla vresiga gubbar som hatar Tag Heuer och glorifierar allt som Àr endast Heuer(men ÀndÄ kan köpa en modern Tag Heuer sÄ lÀnge den har gamla Heuer-loggan (??)).
![]()
"I remember the good old days before Kern, when Breitling was a respected brand that did not sellout"
Jag tillhör nog en av mÄnga som tycker att 90-talet fram till nu Àr "riktiga" Breitling. FörstÄr dock givetvis att jag bara Àr en wannabe.Haha ja exakt sÄ lÀr det bli. Jag kÀnner redan att jag fÄtt Heuer-syndromet.
Men för riktiga purister sĂ„ hĂ€nde detta faktiskt redan vid konkursen i slutet av 70-talet. Inga âriktigaâ Breitlings har enligt dessa tillverkats sedan dess.![]()
Den Àr fan dyr som jÀvla röv alltsÄHar redan kommit. Första leveranserna var förra Äret. TyvÀrr minimal tilldelning i Sverige. Du kan köpa den direkt frÄn grÄhandlare:
https://www.chrono24.se/breitling/chronospace-evo-blue-dial--id7867555.htm
Jag med. Ălskar 80- och 90-tals Breitlings.Jag tillhör nog en av mĂ„nga som tycker att 90-talet fram till nu Ă€r "riktiga" Breitling. FörstĂ„r dock givetvis att jag bara Ă€r en wannabe.
Jag med. Ălskar 80- och 90-tals Breitlings.
Men, ska sanningen fram sĂ„ försvann âBreitling-Breitlingâ som företag vid konkursen i kvartskrisen. Schneider som inte hade nĂ„gonting att göra med Breitling köpte blott upp varumĂ€rke och mĂ„nga patent. Sen tycker jag personligen att han lyckades förvalta och utveckla varumĂ€rket extremt bra. PĂ„ 90-talet var ju Breitling det hetaste en vanlig wannabe kunde ha. Det Ă€r ju dĂ€rför jag gillar
Gör sig bra pÄ det dÀr lÀdret men Àr det inte dags att slÀnga pÄ en pro1-lÀnk snart?Reskompis.
![]()
Gör sig bra pÄ det dÀr lÀdret men Àr det inte dags att slÀnga pÄ en pro1-lÀnk snart?![]()
Word. E-uren-ius Àr dock rÀtt anti Pro1. Har försökt pÄverka honom under lÄng tid utan minsta framgÄng.Gör sig bra pÄ det dÀr lÀdret men Àr det inte dags att slÀnga pÄ en pro1-lÀnk snart?![]()
Word. E-uren-ius Àr dock rÀtt anti Pro1. Har försökt pÄverka honom under lÄng tid utan minsta framgÄng.![]()
Finns den till din gmt? Tveksamt, slÀpptrs inte den bara med pro2?Jag skulle kunna tÀnka mig att ge den en chans. Till Colt gmt:n?