Det kan bli lurigt. Men det ligger en bra prissatt pÄ tygsnöre pÄ k&sIngen som har en svart EVO pÄ lÀnk som gÄr i flipptankar?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det kan bli lurigt. Men det ligger en bra prissatt pÄ tygsnöre pÄ k&sIngen som har en svart EVO pÄ lÀnk som gÄr i flipptankar?![]()
JaaaaaaNÄgon som vill se en preview frÄn Baselworld?
Hit me!NÄgon som vill se en preview frÄn Baselworld?
Jaaaaaa
Bara om ni lovar att inte skvallra.Hit me!
SĂ„ klart vi inte skaBara om ni lovar att inte skvallra.
Inte?Finns ju inte pÄ lÀnk.
Tröttmössa!Inte?
![]()
Edit: ah, du trodde jag menade night mission? syftade pÄ tavlan![]()
Amen nÀ...![]()
Sammanfattande bild.
?Tröttmössa!
Det finns ju en svart Evo, svÄrt att dÄ gissa att du menade tavlan.
Kern kommer slakta allt roligt.Amen nÀ...
Jag vet, skrev det i inlÀgget som du citerade, vilket du kanske hade sett om du inte gÄtt berserk pÄ tangentbordet och kalla mig för sakerDet finns ju en svart Evo, svÄrt att dÄ gissa att du menade tavlan.![]()
SÄ lustigt. All kvarts alltsÄ?Kern kommer slakta allt roligt.
Kvarts, bye bye.
Vingar, bye bye
Avenger, bye bye
Glömde; inget jet-team, ingen Breitlingfest, gissningsvis inga wingsalkers heller.Kern kommer slakta allt roligt.
Kvarts, bye bye.
Vingar, bye bye
Avenger, bye bye
Emergency fÄr vara kvar, troligtvis Àven Aerospace. Av mig fÄr de inga eloger.SÄ lustigt. All kvarts alltsÄ?
Man fÄr ju ÀndÄ ge Breitling en eloge för att de vÄgar ge sig pÄ en sÄ hÀr stor omstrukturering av modellutbudet. Att det sedan blir koko-bahia av alltihop efter att man anstÀllt nÄgon form av attack-konsult kan man kanske se som "lÀtt hÀnt"?
Ingen fara! Jag förstod att du menade night mission direkt nÀr jag hade postat bilden, kopplade inte direkt bara
Som befarat dÄKern kommer slakta allt roligt.
Kvarts, bye bye.
Vingar, bye bye
Avenger, bye bye
Kern kommer slakta allt roligt.
Kvarts, bye bye.
Vingar, bye bye
Avenger, bye bye
Det Àr bra - ingjuta hopp i trupperaFrÄgan Àr vad som kommer istÀllet?
Nya varianter av Top Time? AVI? Premier?
Finns ju en hel del gamla godingar som sÀkert gör sig bÀttre i nytappning Àn Navi8 gör.
Kern kommer slakta allt roligt.
Kvarts, bye bye.
Vingar, bye bye
Avenger, bye bye
AlltsÄ, jag tycker det mesta verkar bli dÄligt, men ÀndÄ hÄrt av dem att "vÄga" stöpa om utbudet sÄ pass.Emergency fÄr vara kvar, troligtvis Àven Aerospace. Av mig fÄr de inga eloger.
Det dĂ€r var mest en gissning utifrĂ„n en PowerPoint de visade i ZĂŒrich.Vad har jag missat?! Avenger?!!?
Riktigt bra bild![]()
Sammanfattande bild.
SÄ lustigt. All kvarts alltsÄ?
Man fÄr ju ÀndÄ ge Breitling en eloge för att de vÄgar ge sig pÄ en sÄ hÀr stor omstrukturering av modellutbudet. Att det sedan blir koko-bahia av alltihop efter att man anstÀllt nÄgon form av attack-konsult kan man kanske se som "lÀtt hÀnt"?
Eller sÄ fÄr du hÄlla hÄrt i dom du har kvar.Jag sÀljer bort och gÄr över till Omega.
Eller sÄ fÄr du hÄlla hÄrt i dom du har kvar.
Man ska alltid agera i vredesmod, det kÀnns skönt för stunden.Det Àr det smarta alternativet. Jag tÀnkte mer agera i vredesmod.![]()
Har en grÄ om det skulle duga? Den ser ju svart/mörk ut stor del av tidenIngen som har en svart EVO pÄ lÀnk som gÄr i flipptankar?![]()