Cryssarn
Guld
FÄr börja lÀgga ut nÀten dÄDÄ Àr det ju bara att köpa.
Ovanliga klockor Àr kul, de kittlar lite extra tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr börja lÀgga ut nÀten dÄDÄ Àr det ju bara att köpa.
Ovanliga klockor Àr kul, de kittlar lite extra tycker jag.
FÄr börja lÀgga ut nÀten dÄ![]()
JĂ€vla cool!Hej har har du en ---> Jas Gripen
https://www.blocket.se/vasterbotten...y_JAS39_Gripen_Edition_78323628.htm?ca=11&w=3
//Simon
Cool men kan inte bÀra upp em emergencyHej har har du en ---> Jas Gripen
https://www.blocket.se/vasterbotten...y_JAS39_Gripen_Edition_78323628.htm?ca=11&w=3
//Simon
Men det Àr en för jÀkla bra vridning. Coolt med helborstat som pÄ bilderna frÄn hemsidan men Àven med polerade rider tabs. Riktigt snyggt att det Àr i ett stycke![]()
![]()
Lite mÀrkligt att Breitling gör detaljerat snygga klockor men ÀndÄ Àr sÄ jÀkla kassa att de pÄ sin hemsida att de lÀgger upp B60 med helt matt vridring.
![]()
![]()
Kollade pÄ gamla foton av prototypen frÄn förra Ärets Basel och dÀr har den ocksÄ blanka raiders.
Nato pÄ en Bratte Àr ju som dasspapper till pannbandKunde du vÀlja mellan lÀnk och gummi? De dÀr lÀnkarna lÀr ju bli löjligt svÄra att fÄ tag pÄ om man vill komplettera sÄ jag köpte bÄde och.
Tror dÀremot jag kommer köra den pÄ nato faktiskt, kÀnns spontant sÄ.
Schysst med polerade raiders, det har jag inte tÀnkt pÄ tidigare.
Han har missat HulkenBra jobbatGrattis
SÄg ju lite ut som kris lÀge dÀr du bor typ orkanvindar tidigare i dag
NĂ€sta samtal hade ev gott till
![]()
//Simon
Ăh! FrĂ€ckare plan pĂ„ Breitling bildenOnekligen intressant! Breitling blir lika identitetslöst som iwc och iwc gĂ„r emot att fĂ„ lite mer personlighet
Japp, tidigareFan vad Breitling gör snygga klockor.
De lÀr ju inte göras igen, vill man vara lite speciell, sÄ fÄr det bli köpNÀ jag vet. TyvÀrr betalar man för det ocksÄ. FrÄgan Àr om det egentligen Àr vÀrt det
Vad ska jag sÀlja?Japp, tidigare
Och om du rappar pÄ med dina kommetarer sÄ kan du snart sÀlja en klocka pÄ K&S
Inte vet jagVad ska jag sÀlja?
Ok jag förstod inte.Inte vet jag
à rets citat.Nato pÄ en Bratte Àr ju som dasspapper till pannband
Hej.Ok jag förstod inte.
Rider tabs heter det nog, inte raiders som jag skrev i alla fall.Förresten, sÀger ni raiders eller rider tabs. Jag sÀger nog bÄde och. Nu valde jag rider tabs för att vara tvÀrtom mot @yonsson för inlÀggets skull
Fast bÀgge uttrycken anvÀndsRider tabs heter det nog, inte raiders som jag skrev i alla fall.![]()
Kan inte annat Àn hÄlla med.Helt sjukt att man vÀljer att gÄ bort frÄn denna superkÀnda logga. Som att Rolex skulle tappa kronan...
![]()
Helt sjukt att man vÀljer att gÄ bort frÄn denna superkÀnda logga. Som att Rolex skulle tappa kronan...
![]()
AnsluterKan inte annat Àn hÄlla med.
![]()
Finns ju inte pÄ lÀnk.Ingen som har en svart EVO pÄ lÀnk som gÄr i flipptankar?![]()