• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Vissa vill vara mer i centrum Àn andra. Super Avenger gillar att ta plats ;)
Försökte skapa en cool bild med att man bara ska ana klockan med de röda mÀtarna frÄn bilen som sjÀl uppmÀrksamheten.
Tycker sjÀlv det blev rÀtt bra ;)
D600FC26-548E-4B7D-A6B8-9E178F665815.jpeg
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
CBEF9595-54F2-4539-B4E5-1D39F87F439A.jpeg
ABC1D957-EC2F-43F4-A680-F7A94FC593DB.jpeg

Lite mÀrkligt att Breitling gör detaljerat snygga klockor men ÀndÄ Àr sÄ jÀkla kassa att de pÄ sin hemsida att de lÀgger upp B60 med helt matt vridring.

A6C51A25-2A01-40CB-A6D6-105866334903.jpeg
5C91B53F-D6EA-487E-9543-6CAAC0C69AC3.jpeg

Kollade pÄ gamla foton av prototypen frÄn förra Ärets Basel och dÀr har den ocksÄ blanka raiders.
Men det Àr en för jÀkla bra vridning. Coolt med helborstat som pÄ bilderna frÄn hemsidan men Àven med polerade rider tabs. Riktigt snyggt att det Àr i ett stycke

Förresten, sÀger ni raiders eller rider tabs. Jag sÀger nog bÄde och. Nu valde jag rider tabs för att vara tvÀrtom mot @yonsson för inlÀggets skull
 

xmb216bc

Panerai
Kunde du vÀlja mellan lÀnk och gummi? De dÀr lÀnkarna lÀr ju bli löjligt svÄra att fÄ tag pÄ om man vill komplettera sÄ jag köpte bÄde och. :)
Tror dÀremot jag kommer köra den pÄ nato faktiskt, kÀnns spontant sÄ.

Schysst med polerade raiders, det har jag inte tÀnkt pÄ tidigare.
Nato pÄ en Bratte Àr ju som dasspapper till pannband
 
Topp