Finns kvar men ligger under chronomat![]()
Ny hemsida, Avenger Àr dödad, sa ju det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns kvar men ligger under chronomat![]()
Jag har varit föresprÄkare för att ta bort linjer frÄn Colt men detta va nog over the top![]()
![]()
Sen pÄ bollen, ligger under Chronomat. Fy satan vad ful nya Colt Àr.
![]()
![]()
Sen pÄ bollen, ligger under Chronomat. Fy satan vad ful nya Colt Àr.
En leftie!"Super 8" 46 mm...
![]()
Helvete vilket nedsteg för Colten....Jag har varit föresprÄkare för att ta bort linjer frÄn Colt men detta va nog over the top
Tycker den dÀr var kanonfin!![]()
Skit, allt Àr skit!![]()
Bra att fyrkanten i mitten Àr borta, resten Àr skit.Tycker den dÀr var kanonfin!
Just nu ligger den ju kvar och fÄr en prissÀnkning pÄ 10%.Undrar vad som kommer hÀnda med Hurricane, en vacker dag ska jag ha en men undrar om man gör en mesig version av den eller dödar den helt...
NU har de f#n snurrat till det rejÀlt. Chronomat Avenger och Chronomat Colt. Wtf? Stackars Chronomat-varumÀrket, har varit lite av en slampa och överanvÀnds genom Ären. Chronomat, Navitimer Chronomat, Chronoliner Chronomat, Windrider Chronomat, Chronomat-Chronomat och nu samlingsnamn för modeller frÄn gamla Aeromarine, Chronomat, Windrider, Chronoliner, Chronomat, Colt och Avenger-serierna. Det Àr rörigt nu minsann. Bra jobbat med att vara konsekventa.![]()
Hade det inte varit för att pÄgÄende skillsmÀssa kostar mig ca 900 tkr sÄ hade jag kanske slagit tillJust nu ligger den ju kvar och fÄr en prissÀnkning pÄ 10%.
Synd att Kern verkar tro att 44 Àr det bÀsta och Àven mest bekvÀma enligt hans twitter. Det bÄdar inte sÄ gott.![]()
Skit, allt Àr skit!![]()
SjÀlv gillar jag fyrkantenBra att fyrkanten i mitten Àr borta, resten Àr skit.![]()
Ett "skÀmt" i all bedrövelse:Hade det inte varit för att pÄgÄende skillsmÀssa kostar mig ca 900 tkr sÄ hade jag kanske slagit tillbuffert och besparingar nÀr allt Àr klart kommer landa pÄ <100 tkr
![]()
Det Àr den!Tycker den dÀr var kanonfin!
Gillar att de nya armbandet inte Àr lika paddade som de förra som typ ledde paddnings-elitserien.Mer nytt
![]()
![]()
Jag gillar att de introducerar mindre modeller ocksÄ. Ska bli skoj att se irl. Lite glatt avvaktande dÄ slide rulern inte Àr vad som starta min motor gÀllande NavitimernGillar att de nya armbandet inte Àr lika paddade som de förra som typ ledde paddnings-elitserien.
Synd att Kern verkar tro att 44 Àr det bÀsta och Àven mest bekvÀma enligt hans twitter. Det bÄdar inte sÄ gott.
De lÀr ju matcha med retro-logganDet var ju ett jÀvla hopp tillbaka i tiden med den NYA websidan![]()
![]()
//Simon
Vintageinspirerat juDet var ju ett jÀvla hopp tillbaka i tiden med den NYA websidan![]()
![]()
//Simon
Tror att datumet suttit bÀttre om den suttit lÀgre. Sen vet jag inte hur den glasringen kÀnns irlDenna var vÀl nice? Tycker jag iaf, som bruksklocka, bra med day-date hyfsat prissatt och 41mm, 100m wr
![]()