DalskÄning
Basic
NĂ€ den finns ju kvar?
![]()
Ah fan
Hittade inte den imorse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NĂ€ den finns ju kvar?
![]()
Den hÀr nya ser vÀl trevlig ut?
![]()
Kan det vara Eskrima?TorsdagSOL
Om nÄgon vet i vilken kampsport denna kÀpp anvÀnds Ca 45 Cm lÄng matreialet Àr i hickory <---(sÀkert felstavat)
Har bara 1 kvar Denna Àr frÄn ca 90- talet
![]()
![]()
![]()
//Simon
HejEn frÄga som sÀkert har avhandlats hÀr tidigare: Tillverkades tidiga Aerospace med olika "guldvarianter pÄ markörerna"? Guld (solid, guld med double och kanske Àven guld pÄ stÄl!?) Detta Àr mitt exemplar referens F56059L. Vore tacksam för svar! Denna referens Àr troligen double.
![]()
Kan det vara Eskrima?
Hickory Àr korrekt stavat![]()
NÀ dom heter numera Chronomat Colt och Chronomat AvengerVilken röra pÄ Breitlings nya hemsida. En första blick ger intryck av att bÄde avenger och colt försvunnit helt, men sÄ Àr det tydligen inte...
Tackar, tackar! Skall kolla dÀr!Hej
sök pÄ denna sida ---> http://www.breitlingsource.com/
Vet inte om det Àr detta du söker --> http://breitlingsource.com/phpBB2/viewtopic.php?f=1&t=44881
//Simon
En Tudor nÄr knappt upp till att vara hÀlften av en Breitling...Köper jag en Tudor Black Chrono med B01 fÄr jag klockan för halva priset jÀmfört med Breitling. KÀnns sÄdÀr... Marknaden bestÀmmer antar jag...
Den Àr grym. PÄ navis passar gamla loggan perfekt. Not so much pÄ de modernare klockorna...Den hÀr nya ser vÀl trevlig ut?
![]()
Den Àr grym. PÄ navis passar gamla loggan perfekt. Not so much pÄ de modernare klockorna...
Satt igen och tÀnkte samma sak nÀr jag gick igenom yonsson-Molle-trÄdenundrar varför Breitling gÄng pÄ gÄng ,,presenterar klockor som inte Àr fÀrdigstÀllda?
B60 presenterades med urusel passform pÄ endlinks, och nu chronomat ,dÀr tydligen inte tavlan Àr fÀrdigstÀlld?!
tycker detta Àr helt ofattbart!
tycker man fÀrdigstÀller en produkt helt ,annars ger man fan i att slÀppa ut produkt/bilder.
Den Àr grym. PÄ navis passar gamla loggan perfekt. Not so much pÄ de modernare klockorna...
Det SKA vara vingar.....
![]()
Dammodellen?Lite kluvenvet inte om jag ska vÀxla upp till en nyare chronomat
vad anser gruppen för rimligt pris pÄ denna? om jag nu ska lÀgga den till försÀljning, box/ servicepapper/ kaplans-intyg med mera finns men ej cert.
![]()
![]()