• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

HÀr Àr en trevlig review av Navitimer 8 Unitime. Den svarta Àr salt. TyvÀrr lite för dyr dock.

https://www.hodinkee.com/articles/breitling-navitimer-8-unitime-43-hands-on

9A3B6EE8-C565-4CB6-A6B8-C45875E79116.jpeg

68309E9C-1DCC-4006-ABCD-11BA4405C9A2.jpeg

7797BFBF-6183-4590-A0CF-847DDAB50405.jpeg
Jag fÄr Hamilton Khaki vibbar.
 
Hej gÀnget. Snöat in pÄ att bygga en Breitling-trio igen, och mÄste ha nÄn med blÄ tavla!

Men vilken ref har den snyggaste blÄ tavlan???
Inne pÄ Chronomat GT/Vitesse/Evo, Aerospace Avantage eller möjligen Colt Gmt som har en magisk LP-tavla - lite för lik min vita Colt dock...

NĂ„gra tips?
 
Hej gÀnget. Snöat in pÄ att bygga en Breitling-trio igen, och mÄste ha nÄn med blÄ tavla!

Men vilken ref har den snyggaste blÄ tavlan???
Inne pÄ Chronomat GT/Vitesse/Evo, Aerospace Avantage eller möjligen Colt Gmt som har en magisk LP-tavla - lite för lik min vita Colt dock...

NĂ„gra tips?
@klockodile och @Sveparn har ju varsin Blackbird ”Bluebird” frĂ„n Japan. LĂ€tt den snyggaste blĂ„ tavlan som breitling gjort. Bara Ă„ kolla japans sĂ€ljsajter. :)
 
@klockodile och @Sveparn har ju varsin Blackbird ”Bluebird” frĂ„n Japan. LĂ€tt den snyggaste blĂ„ tavlan som breitling gjort. Bara Ă„ kolla japans sĂ€ljsajter. :)

Visst fan, den Àr ju fet!!

Den Àr grym! Helborstade boetten kombinerat med matt blÄ tavla och storleken. Mmmm. HÀrligt skarpa former och en svinskön lÀnk(som tyvÀrr var ett tag sen den satt pÄ men det ska det bli Àndring pÄ efter pÄsk). Kör!

image.jpeg

image.jpeg
 
Hej gÀnget. Snöat in pÄ att bygga en Breitling-trio igen, och mÄste ha nÄn med blÄ tavla!

Men vilken ref har den snyggaste blÄ tavlan???
Inne pÄ Chronomat GT/Vitesse/Evo, Aerospace Avantage eller möjligen Colt Gmt som har en magisk LP-tavla - lite för lik min vita Colt dock...

NĂ„gra tips?

Den hÀr modellen, Chronomat GT, som kom relativt sent Àr inte alls dum.
F755F399-2261-4FFB-A42F-C2FDA1EA251F.jpeg
 
Den Àr grym! Helborstade boetten kombinerat med matt blÄ tavla och storleken. Mmmm. HÀrligt skarpa former och en svinskön lÀnk(som tyvÀrr var ett tag sen den satt pÄ men det ska det bli Àndring pÄ efter pÄsk). Kör!

image.jpeg

image.jpeg
Vilket battleship Àr det du besöker:)? Var tvungen att kika pÄ mina gamla bilder frÄn USS Missoury men den lÄg förtöjd Ät andra hÄllet.
 
Vilket battleship Àr det du besöker:)? Var tvungen att kika pÄ mina gamla bilder frÄn USS Missoury men den lÄg förtöjd Ät andra hÄllet.
Bilden Àr frÄn januari men det Àr systerfartyget USS Iowa som ligger i Los Angeles, sÄ helt riktig observation av dig. Besökte Missouri nÄgra dagar senare ocksÄ :) Fina fartyg av mycket stÄl vilket min Bluebird gillade.
 
Tillbaka
Topp