Jag fÄr Hamilton Khaki vibbar.HÀr Àr en trevlig review av Navitimer 8 Unitime. Den svarta Àr salt. TyvÀrr lite för dyr dock.
https://www.hodinkee.com/articles/breitling-navitimer-8-unitime-43-hands-on
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag fÄr Hamilton Khaki vibbar.HÀr Àr en trevlig review av Navitimer 8 Unitime. Den svarta Àr salt. TyvÀrr lite för dyr dock.
https://www.hodinkee.com/articles/breitling-navitimer-8-unitime-43-hands-on
![]()
![]()
![]()
Jag fÄr Hamilton Khaki vibbar.
Du har redan fÄtt din post count neddragen till 6, kanske vore bra om du lÀste reglerna.Aha sorry visste inte:/
Inte som i en precis modell. Utan mer vibbar som i att jag fĂ„r vibbar frĂ„n olika delar av khaki-serien.Ăr det denna Hamilton du tĂ€nker pĂ„?
![]()
Och likheterna med denna?
![]()
Annars Àr ett tips canvas i khaki eller olivgröntHar varit pÄ jakt efter en kvartsare och valet föll pÄ en Aerospace E75362. Men vill variera mig lite och köra lÀder ibland, tips pÄ fÀrg/band vore kanon.
@klockodile och @Sveparn har ju varsin Blackbird âBluebirdâ frĂ„n Japan. LĂ€tt den snyggaste blĂ„ tavlan som breitling gjort. Bara Ă„ kolla japans sĂ€ljsajter.Hej gĂ€nget. Snöat in pĂ„ att bygga en Breitling-trio igen, och mĂ„ste ha nĂ„n med blĂ„ tavla!
Men vilken ref har den snyggaste blÄ tavlan???
Inne pÄ Chronomat GT/Vitesse/Evo, Aerospace Avantage eller möjligen Colt Gmt som har en magisk LP-tavla - lite för lik min vita Colt dock...
NĂ„gra tips?
Visst fan, den Ă€r ju fet!!@klockodile och @Sveparn har ju varsin Blackbird âBluebirdâ frĂ„n Japan. LĂ€tt den snyggaste blĂ„ tavlan som breitling gjort. Bara Ă„ kolla japans sĂ€ljsajter.![]()
Stor skillnad, Hamilton Ă€r designad av en seende mĂ€nniska.Ăr det denna Hamilton du tĂ€nker pĂ„?
![]()
Och likheterna med denna?
![]()
Ooooh buuuurnStor skillnad, Hamilton Àr designad av en seende mÀnniska.
#Kerniscancer
HAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAStor skillnad, Hamilton Àr designad av en seende mÀnniska.
#Kerniscancer
Kern lÀmnade precis en Breitling FB grupp jag Àr med i pga av svidande kritik....den hÀr kommentaren hade satt honom i total tail spinStor skillnad, Hamilton Àr designad av en seende mÀnniska.
#Kerniscancer
@klockodile och @Sveparn har ju varsin Blackbird âBluebirdâ frĂ„n Japan. LĂ€tt den snyggaste blĂ„ tavlan som breitling gjort. Bara Ă„ kolla japans sĂ€ljsajter.![]()
Visst fan, den Àr ju fet!!
Vilka konstiga proportioner det ser ut att vara pÄ den högra? Sub dials ser helt hoptryckta ut men det kanske Àr bilden som spökarVad Àr chansen, jo pÄ Arlanda
![]()
Hej gÀnget. Snöat in pÄ att bygga en Breitling-trio igen, och mÄste ha nÄn med blÄ tavla!
Men vilken ref har den snyggaste blÄ tavlan???
Inne pÄ Chronomat GT/Vitesse/Evo, Aerospace Avantage eller möjligen Colt Gmt som har en magisk LP-tavla - lite för lik min vita Colt dock...
NĂ„gra tips?
Fejk.Vilka konstiga proportioner det ser ut att vara pÄ den högra? Sub dials ser helt hoptryckta ut men det kanske Àr bilden som spökar
Jag hoppas din Àr den vÀnstra.Vad Àr chansen, jo pÄ Arlanda
![]()
JÀkla fin!Den hÀr modellen, Chronomat GT, som kom relativt sent Àr inte alls dum.
![]()
Vilket battleship Àr det du besökerDen Àr grym! Helborstade boetten kombinerat med matt blÄ tavla och storleken. Mmmm. HÀrligt skarpa former och en svinskön lÀnk(som tyvÀrr var ett tag sen den satt pÄ men det ska det bli Àndring pÄ efter pÄsk). Kör!
![]()
![]()
Mkt lÀcker och bra bilder du tar!MÄste ju visa upp nya dinkan..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bilden Àr frÄn januari men det Àr systerfartyget USS Iowa som ligger i Los Angeles, sÄ helt riktig observation av dig. Besökte Missouri nÄgra dagar senare ocksÄVilket battleship Àr det du besöker? Var tvungen att kika pÄ mina gamla bilder frÄn USS Missoury men den lÄg förtöjd Ät andra hÄllet.
Tackar..Mkt lÀcker och bra bilder du tar!
Jag tÀnkte likte samma efterÄt, men tÀnkte att Jag kanske bara inbillande mig.Vilka konstiga proportioner det ser ut att vara pÄ den högra? Sub dials ser helt hoptryckta ut men det kanske Àr bilden som spökar