• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SlÀnger in frugans nya för lite uppmÀrksamhet, svÄrt att fÄnga pÀrlemortavlan. :breitling:
20180403_210703.jpg
20180403_222256.jpg

Hej
Var Àr det för ref pÄ denna ?
Jag har aldrig sett denna modell :rolleyes: Sec visaren ser ut som pÄ en skinn ju :oops:

//Simon
 
En sÄdan hÀr dÄ ? :p
Ev lite stora för klockan men men :D

IMG_0530.JPG


//Simon
Simon, vad Àr det för mÄtt pÄ dessa stickers? Har du köpt dem fÀrdiga eller bestÀllt via nÄn som gör stickers efter önskemÄl? Jag funderade pÄ att göra om lite hemma och behöver en fet ankar-logga i svart att klistra upp
 
Simon, vad Àr det för mÄtt pÄ dessa stickers? Har du köpt dem fÀrdiga eller bestÀllt via nÄn som gör stickers efter önskemÄl? Jag funderade pÄ att göra om lite hemma och behöver en fet ankar-logga i svart att klistra upp

Hej
Dessa Àr utskurna med en stor skrivare (en vass nÄl som skÀr igenom plasten) (matrialet som anvÀnds Àr samma som man folierar bilar med)
Jag har fixat dessa pÄ polarens firma.
Denna gör Bilar,butiks skyltar, mm.
Jag har mallar pÄ original pÄ en del av dessa loggor.
Det gÄr att anpassa dessa till vilken storlek man vill med den maskinen men just dom lite mindre Àr ett himla pillande med att fÄ till.

Är det en stor logga du ska ha sĂ„ gĂ„r det lĂ€tt att fixa med lite framhĂ„llning samt i vilken fĂ€rg/blank eller matt du vill ha den i ;)
Svart finns i matt och i blankt.
Återkom dĂ„ du vet i vilket mĂ„tt du vill ha den i samt om du har en egen prototyp logga (eller om dom jag har Ă€r okey) sĂ„ ska jag Ă„ka och prata med Ă€garen till firman.

//Simon
 
Sorry det Àr jag som Àr ett blindstyre, men jag sa att den Àr stor, tur du inte kollade pÄ den vita, den vÀxer Ànnu mer
Aa precis den vita blir nog kaoz men kan absolut tĂ€nka mig en SA med mörk tavla. Enda ”problemet” Ă€r att mina andra tvĂ„ har mörka tavlor sĂ„ vore ju roligare med en ljus tavla pĂ„ en eventuell SA.
 
Hej
Dessa Àr utskurna med en stor skrivare (en vass nÄl som skÀr igenom plasten) (matrialet som anvÀnds Àr samma som man folierar bilar med)
Jag har fixat dessa pÄ polarens firma.
Denna gör Bilar,butiks skyltar, mm.
Jag har mallar pÄ original pÄ en del av dessa loggor.
Det gÄr att anpassa dessa till vilken storlek man vill med den maskinen men just dom lite mindre Àr ett himla pillande med att fÄ till.

Är det en stor logga du ska ha sĂ„ gĂ„r det lĂ€tt att fixa med lite framhĂ„llning samt i vilken fĂ€rg/blank eller matt du vill ha den i ;)
Svart finns i matt och i blankt.
Återkom dĂ„ du vet i vilket mĂ„tt du vill ha den i samt om du har en egen prototyp logga (eller om dom jag har Ă€r okey) sĂ„ ska jag Ă„ka och prata med Ă€garen till firman.

//Simon
Grymt, I'll be back
 
Tillbaka
Topp