Simon.x
Silver
SlÀnger in frugans nya för lite uppmÀrksamhet, svÄrt att fÄnga pÀrlemortavlan.![]()
![]()
![]()
Hej
Var Àr det för ref pÄ denna ?
Jag har aldrig sett denna modell
//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SlÀnger in frugans nya för lite uppmÀrksamhet, svÄrt att fÄnga pÀrlemortavlan.![]()
![]()
![]()
ALDRIG vara i kontakt med de dÀr mÀrkena. Usch!
VÄga köpa en "post-Kern" och smacka pÄ en logga över hela glaset. Sedan instagramma vilt...En sÄdan hÀr dÄ ?
Ev lite stora för klockan men men
![]()
//Simon
Hej
Var Àr det för ref pÄ denna ?
Jag har aldrig sett denna modellSec visaren ser ut som pÄ en skinn ju
//Simon
45700kr pÄ lÀnk.Vad listade priset pÄ?
VÄga köpa en "post-Kern" och smacka pÄ en logga över hela glaset. Sedan instagramma vilt...
Jag höll pÄ att köpa denna. Grotesk pjÀs!Ingen som sitter pÄ en super avenger a13371 som kan bjuda pÄ lite wristshots![]()
Ăr grymt sugen pĂ„ en sĂ„n ocksĂ„Jag höll pĂ„ att köpa denna. Grotesk pjĂ€s!
![]()
![]()
Egentligen förstor (kolla bandhornen som sticker ut) men FTW! Ska nog köpa en sÄdan trots allt![]()
Har letat men inte hittat nÄgot mÄtt lug till lug? NÄn hÀr kanske har koll?Jag höll pÄ att köpa denna. Grotesk pjÀs!
![]()
![]()
Egentligen förstor (kolla bandhornen som sticker ut) men FTW! Ska nog köpa en sÄdan trots allt![]()
Typ mittemellan haha mer rund Ă€n platt tror jag och 17,5Ăr grymt sugen pĂ„ en sĂ„n ocksĂ„vad har du för mĂ„tt? Platt/rund handled?
Ok,jag har kanske ett par mm tillTyp mittemellan haha mer rund Àn platt tror jag och 17,5
Simon, vad Àr det för mÄtt pÄ dessa stickers? Har du köpt dem fÀrdiga eller bestÀllt via nÄn som gör stickers efter önskemÄl? Jag funderade pÄ att göra om lite hemma och behöver en fet ankar-logga i svart att klistra uppEn sÄdan hÀr dÄ ?
Ev lite stora för klockan men men
![]()
//Simon
Skulle inte du ha super avenger?Jag höll pÄ att köpa denna. Grotesk pjÀs!
![]()
![]()
Det Àr en SA...Skulle inte du ha super avenger?
Fast kolla nĂ€r digitalklockan visar prick hel. Minutvisaren flyttar ju pĂ„ sig allteftersom sekunderna gĂ„rĂr det bara jag eller varför gĂ„r det inte att fĂ„ minutvisaren exakt pĂ„ strecket?
Den dÀr Àr riktigt bra. Visst Àr det nÄgon typ av blankpolerad coating pÄ den dÀr?Soffbratte prekern...
![]()
Sorry det Àr jag som Àr ett blindstyre, men jag sa att den Àr stor, tur du inte kollade pÄ den vita, den vÀxer Ànnu merDet Àr en SA...
Simon, vad Àr det för mÄtt pÄ dessa stickers? Har du köpt dem fÀrdiga eller bestÀllt via nÄn som gör stickers efter önskemÄl? Jag funderade pÄ att göra om lite hemma och behöver en fet ankar-logga i svart att klistra upp
AlltsÄ, minutvisaren tickar pÄ hela och halva minuter.Fast kolla nÀr digitalklockan visar prick hel. Minutvisaren flyttar ju pÄ sig allteftersom sekunderna gÄr![]()
Aa precis den vita blir nog kaoz men kan absolut tĂ€nka mig en SA med mörk tavla. Enda âproblemetâ Ă€r att mina andra tvĂ„ har mörka tavlor sĂ„ vore ju roligare med en ljus tavla pĂ„ en eventuell SA.Sorry det Ă€r jag som Ă€r ett blindstyre, men jag sa att den Ă€r stor, tur du inte kollade pĂ„ den vita, den vĂ€xer Ă€nnu mer
Grymt, I'll be backHej
Dessa Àr utskurna med en stor skrivare (en vass nÄl som skÀr igenom plasten) (matrialet som anvÀnds Àr samma som man folierar bilar med)
Jag har fixat dessa pÄ polarens firma.
Denna gör Bilar,butiks skyltar, mm.
Jag har mallar pÄ original pÄ en del av dessa loggor.
Det gÄr att anpassa dessa till vilken storlek man vill med den maskinen men just dom lite mindre Àr ett himla pillande med att fÄ till.
Ăr det en stor logga du ska ha sĂ„ gĂ„r det lĂ€tt att fixa med lite framhĂ„llning samt i vilken fĂ€rg/blank eller matt du vill ha den i
Svart finns i matt och i blankt.
à terkom dÄ du vet i vilket mÄtt du vill ha den i samt om du har en egen prototyp logga (eller om dom jag har Àr okey) sÄ ska jag Äka och prata med Àgaren till firman.
//Simon
Grymt, I'll be back
SÄ kan det ju vara, mÀrkligt i sÄ fall. Var lÀnge sen jag hade pÄ mig min aerospaceAlltsÄ, minutvisaren tickar pÄ hela och halva minuter.
Har ocksÄ haft en sÄn, det Àr nÄn typ av PLC, fast dom kallar det Diamond coating, ska vara lite bÀttre Àn PLC men men, tuff iaf.Den dÀr Àr riktigt bra. Visst Àr det nÄgon typ av blankpolerad coating pÄ den dÀr?
Ja vĂ€ldigt cool klocka. Ăr sjukt svag för breitlings svarta klockor!Har ocksĂ„ haft en sĂ„n, det Ă€r nĂ„n typ av PLC, fast dom kallar det Diamond coating, ska vara lite bĂ€ttre Ă€n PLC men men, tuff iaf.