• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den kÀnns inte ens det minsta med nageln. Ser faktiskt ut som att den inte sitter pÄ ytan.
Syns inte i alla vinklar
Kan det inte vara sÄ enkelt som smuts pÄ undersidan? AR-repa ser det ju inte ut som, en vanlig repa skulle kÀnnas och pÄ undersidan Àr det ju typ omöjligt att fÄ en sÄdan repa.

Kan det inte vara sÄ enkelt som smuts pÄ undersidan? AR-repa ser det ju inte ut som, en vanlig repa skulle kÀnnas och pÄ undersidan Àr det ju typ omöjligt att fÄ en sÄdan repa.
Jag har ocksÄ tÀnkt tanken att nÄgon form av smuts kom in vid servicen i vintras. I ett par Breitling grupper pÄ fb sÄ var dom sÀkra pÄ repa. Men nÀr jag vinklar och tittar lite frÄn sidan sÄ syns den inte ibland och ibland ser den ut att sitta djupare.
20180312_145120.jpg

HĂ€r syns den inte alls

Inte gör man det för en repa i AR. Det blir ju massor av repor i AR. Inget att bry sig om. Jag har bara gjort det nÀr klockorna varit helt dimmiga.

Tackar. Anledningen till att jag frÄgade var att jag dÄ spanade pÄ en UFO. Nu har vi bestÀmt vi ska trÀffas om tvÄ veckor för leverans. Inte lika cool som UFO i helguld eller dina 80-talare. Men nÀstan.

Breitling Superocean Deepsea ref 81190 1000m
80-talare. Gjordes tillsammans med Scubapro samt Eberhard.
Kom med tvÄ bezel, ISO-gummiband samt lÀnk.

2edpd1y.gif

1zgb2c.png

2u77eqg.jpg

260xsab.jpg
Den var verkligen inte vacker men kul som fan med nÄgot annorlunda!`:)

B och ankare i mitten, sitter det fast under glaset? Verkar inte röra sig med sekundvisaren?

Drog precis spetsen av em tandpetare försiktigt över den. Gled över utan problem. Inga tecken pÄ att man kan kÀnna den ena dÄ

Hej
Jag instÀmmer med det Jens har pÄpekat (att detta kan vara pÄ insidan) damm eller nÄgot. :)
Jag har vart med om att dÄ jag vaskat av en av mina klockor visade en lite flÀk men det var vara vatten som jag missat med fiber duken ;)
Tog bara ett Klinex papper (dom mjukaste servetter dom har) sÄ var det helt borta :D

//Simon

Senast Àndrad:
Nytryckt och badbar :)
Var ivÀg till uris och skulle fÄ batteriservice tÀnkte jag. Hade redan fÄtt nytt batteri av tidigare Àgare, men oklart hur packningar etc var.
Uris ringer frÄn verkstan. FÄr lite högre puls. Hoppas allt Àr som det ska. JorÄ. Bra skick pÄ grejerna, inget behöver bytas, men fÄr ÀndÄ nytt batteri och provtrycks.
Kostnad: 0kr. :smug:
20180419_194338.jpg

Tillbaka
Topp