Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är jag, men jag skulle KBK och levt lite farligt. Att packningarna skulle ha torkat sönder sedan 2012 känns rätt osannolikt. Men sure, 100% kan man inte vara, men 99-ish iallafall.Nu är jag lika töntig som inte- bada-med -sub-killarna, men hur ska jag veta om min Seawolf är tät? Är tydligen svår att trycktesta på vanligt vis, eftersom boetten är så stabil, i och med att den börjar bli några år så vill jag ju vara säker. Att den var extremt jävla dunder-vattentålig för sex år sedan hjälper ju inte mot torkande packningar?
”KBK” = Köe Bara Kööör! ??Jag är jag, men jag skulle KBK och levt lite farligt. Att packningarna skulle ha torkat sönder sedan 2012 känns rätt osannolikt. Men sure, 100% kan man inte vara, men 99-ish iallafall.
Fantastiskt fin i blå
Breitling Superocean II, 42mm
Kastade precis av länken, då den inte tilltalar mig estetisktFantastiskt fin i blå
(Byt lädret mot gummi eller länk )
Nu hänger jag inte med riktigt. Varför detta inlägg i Brattetråden? Det var väl ändå inte här han lade in annonsen. Lustigt eller mindre lustigt hur jag på några minuter dyker på denna person i två ilägg på raken.Inga annonser i löpande trådar @Henryjkre !
Jo, här också men jag raderade inlägget.Nu hänger jag inte med riktigt. Varför detta inlägg i Brattetråden? Det var väl ändå inte här han lade in annonsen. Lustigt eller mindre lustigt hur jag på några minuter dyker på denna person i två ilägg på raken.
Den går att trycktesta utan problem hos de som har nyare maskiner (exempelvis Globen).Nu är jag lika töntig som inte- bada-med -sub-killarna, men hur ska jag veta om min Seawolf är tät? Är tydligen svår att trycktesta på vanligt vis, eftersom boetten är så stabil, i och med att den börjar bli några år så vill jag ju vara säker. Att den var extremt jävla dunder-vattentålig för sex år sedan hjälper ju inte mot torkande packningar?
Någon i Gbg som har nyare maskiner?Den går att trycktesta utan problem hos de som har nyare maskiner (exempelvis Globen).
Jarl SandinNågon i Gbg som har nyare maskiner?
Så är det. Skrivs för lite här. Finns väl fler aktiva Paneraister här på KS än Brattefans.Panerai tråden har ju totalt gasat förbi brattetråden, tyckte de låg likvärdiga ett bra tag
Haha då var jag på rätt ställe förra åretJarl Sandin
Utmärkt klocka. Bra grundmodell som gör sig bra i svart. Inget att tveka på om man nu inte måste ha länk.
Gillar verkligen Avenger II GMT Blacksteel - vad säger panelen?
Hade man kunnat använda lyxigare straps kanske??Om du ställer in dig på att
Skyracern är en beater så kommer du bli nöjd. Om du ställer in dig på att det ska vara en klocka som känns lyxig så blir du nog mindre nöjd.
Det var inte lite omsprunget heller. Men det är skumt, då de verkar bara ha fotat samma klocka om och om igen.Så är det. Skrivs för lite här. Finns väl fler aktiva Paneraister här på KS än Brattefans.
Tycker jag också. Har aldrig förstått Paneraihypen. Men man kanske kan köpa @yonsson's billigt snartDet var inte lite omsprunget heller. Men det är skumt, då de verkar bara ha fotat samma klocka om och om igen.
Inte riktigt än.Tycker jag också. Har aldrig förstått Paneraihypen. Men man kanske kan köpa @yonsson's billigt snart
HahahahahahahahaDet var inte lite omsprunget heller. Men det är skumt, då de verkar bara ha fotat samma klocka om och om igen.