• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

48A1B079-8341-4807-9F15-CC12F67678A4.jpeg

Breitling Superocean II, 42mm

Nu är jag lika töntig som inte- bada-med -sub-killarna, men hur ska jag veta om min Seawolf är tät? Är tydligen svår att trycktesta på vanligt vis, eftersom boetten är så stabil, i och med att den börjar bli några år så vill jag ju vara säker. Att den var extremt jävla dunder-vattentålig för sex år sedan hjälper ju inte mot torkande packningar?
Jag är jag, men jag skulle KBK och levt lite farligt. Att packningarna skulle ha torkat sönder sedan 2012 känns rätt osannolikt. Men sure, 100% kan man inte vara, men 99-ish iallafall.

Nu hänger jag inte med riktigt. Varför detta inlägg i Brattetråden? Det var väl ändå inte här han lade in annonsen. Lustigt eller mindre lustigt hur jag på några minuter dyker på denna person i två ilägg på raken.
Jo, här också men jag raderade inlägget.

• Like
Reactions: TiE
Nu är jag lika töntig som inte- bada-med -sub-killarna, men hur ska jag veta om min Seawolf är tät? Är tydligen svår att trycktesta på vanligt vis, eftersom boetten är så stabil, i och med att den börjar bli några år så vill jag ju vara säker. Att den var extremt jävla dunder-vattentålig för sex år sedan hjälper ju inte mot torkande packningar?
Den går att trycktesta utan problem hos de som har nyare maskiner (exempelvis Globen).

Någon som sitter på en Breitling B13352 eller en Breitling Steelfish och vill sälja? :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp