• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den Àr ascool! Hade gÀrna haft en sÄdan om det inte vore för att jag Àr lite repmesig.

Tackar
Hehe Jag vÄrdar min med mycket ömhet dÄ jag inte vill fÄ repor pÄ denna heller :D
---->---->
Jag som trodde du var med pÄ masters cup 1988 alla var ju dÀr ju eller ? :rolleyes: (taekwondo)
Even Chagos Gossar med flera. @yonsson

Se video ---->

//Simon

Senast Àndrad:
Dags för lite gubbvila.
20180623_160528.jpg

IMG_0991.JPG
Ny pÄ forumet. Dags att lÀmna den hÀr pÄ service, uttagen 2008. FrÄgan: polera eller inte polera?
Om du inte Àr icke polerings fetishist sÄ skulle jag be om input frÄn urmakaren nÀr dom gör bedömningen.
Var sjÀlv senast kluven nÀr jag servade min Red arrows, men nÀr jag fÄtt input frÄn urmakaren oom vad som var möjligt sÄ valde jag att polera, blev kanon.
För min del pÄ breitling sidan har Nymans levererat bra dom senaste tre gÄngerna

Har den redan blivit polerad eller Àr det fotot som luras? Jag hade oavsett inte vÄgat lÄta nÄgon annan Àn Globen polera utifrÄn vad andra sagt.
Aldrig polerad, inte helt klar pÄ om jag vill heller. Den har nÄgra repor som nog kunde poleras bort, men jag har inget jÀtteproblem med dem egentligen.

Tillbaka
Topp