Ett gummi med viklÄs hade varit riktigt fint!K&S Àr ju stendött pÄ det mesta utom Rolex och kanske Seiko, om man inte ligger pÄ ww-lÀgst kÀnns det som. Ingen verkar vilja förlora pengar. Trist utveckling.
Köp ett gummi och behÄll...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ett gummi med viklÄs hade varit riktigt fint!K&S Àr ju stendött pÄ det mesta utom Rolex och kanske Seiko, om man inte ligger pÄ ww-lÀgst kÀnns det som. Ingen verkar vilja förlora pengar. Trist utveckling.
Ett mÄste. Tycker du lÀnken Àr bekvÀm? Jag avskyr den personligen. Drog av den efter en timme och satte pÄ gummi. Nu den bekvÀmaste och mest exakta klockan jag Àger.Ett gummi med viklÄs hade varit riktigt fint!
Jag vill gilla den dÄ jag personligen föredrar lÀnk samt utseendet av klockan nÀr den sitter pÄ lÀnk, men kommer dessvÀrre inte riktigt överrens med den..Ett mÄste. Tycker du lÀnken Àr bekvÀm? Jag avskyr den personligen. Drog av den efter en timme och satte pÄ gummi. Nu den bekvÀmaste och mest exakta klockan jag Àger.
TackarGrattis
//Simon
22-20 band och 20-lÄs. Jag kör dock 18-lÄs dÄ jag gillar de mer, men lite pilligare att sÀtta pÄ.Jag vill gilla den dÄ jag personligen föredrar lÀnk samt utseendet av klockan nÀr den sitter pÄ lÀnk, men kommer dessvÀrre inte riktigt överrens med den..
Edit: vad Àr det för mÄtt pÄ lÄs och gummi som gÀller om man ska ha till evon?
K&S Àr ju stendött pÄ det mesta utom Rolex och kanske Seiko, om man inte ligger pÄ ww-lÀgst kÀnns det som. Ingen verkar vilja förlora pengar. Trist utveckling.
22 för en som i alla fall pĂ„ fotona ser sliten ut kĂ€nns spontant dyrt, ja. Kolla gamla annonser sĂ„ ser du hur de brukar ligga i pris.Ăven din kĂ€nns spontant prisvĂ€rd! mkt klocka för pengarna..
men mÄnga verkar dra sig frÄn Breitling tyvÀrr
Du har sÀkert rÀtt att jag kanske inte ligger pÄ ett superpris men oavsett sÄ brukar det komma ett och annat bud, men icke.22 för en som i alla fall pÄ fotona ser sliten ut kÀnns spontant dyrt, ja. Kolla gamla annonser sÄ ser du hur de brukar ligga i pris.
Menade inte din annons, menade Aerospacen.Du har sÀkert rÀtt att jag kanske inte ligger pÄ ett superpris men oavsett sÄ brukar det komma ett och annat bud, men icke.
NÄja, fÄr vÀl revidera lite kanske.
Jag sitter pĂ„ en StĂ„lfisk Ă„ en chronomat. Ălskar bĂ„da. Vad du Ă€n vĂ€ljer blir det inte felBeslutsĂ„ngest a la carte. Ăr pĂ„ jakt efter en Breitling men om det ska bli en steelfish eller chronomat kan jag inte bestĂ€mma mig för. Har fĂ„tt ett bra erbjudande pĂ„ en steelfish och mĂ„nga pĂ„ chronomater men ingen pĂ„ en sĂ„n jag egentligen söker med blĂ„ urtavla, gulddetaljer, lĂ€nk. Vad tycker panelen? Avvakta och vĂ€nta eller slĂ„ till pĂ„ en riktig badklocka? Har inte provat nĂ„n irl.
KÀnns inte som chronomaterna vÀxer pÄ trÀd.
Den Chronomaten skulle passa mycket bĂ€ttre pĂ„ migJag sitter pĂ„ en StĂ„lfisk Ă„ en chronomat. Ălskar bĂ„da. Vad du Ă€n vĂ€ljer blir det inte fel
Nej det skulle den inte. Tro mig.Den Chronomaten skulle passa mycket bÀttre pÄ mig
Gaaaah bĂ„da dessutomJag sitter pĂ„ en StĂ„lfisk Ă„ en chronomat. Ălskar bĂ„da. Vad du Ă€n vĂ€ljer blir det inte fel
OK, jag ger mig du kan ju "polisgrepp" typNej det skulle den inte. Tro mig.
Hahaha. Dörrsluskklocka No. 1 den dÀr vettuOK, jag ger mig du kan ju "polisgrepp" typ
Jo du, kommer ihÄg nÀr du halvt brottade ikull mig utanför Tele2. Polarna var inte sÄ lÄngt ifrÄn att "hjÀlpa" mig mot den otÀcke typen innan dom sÄg att jag bara garvade.Hahaha. Dörrsluskklocka No. 1 den dÀr vettu
Efter en lĂ€ngre tids velande fick jag en bitch slap av @yonsson. Han övertygade mig att köpa en âBratteâ. Min första riktiga klocka dessutom efter korta kĂ€rleksaffĂ€rer med Squale och what-not.
Tack till Klockmaster Globen för ett smidigt köp. De har ett fantastiskt utbud av armband och tillbehör till Breitling som andra butiker tycks stĂ€ndigt sakna. Valde svart gummi för att bĂ€ttre fĂ„ fram den fina âpistolblĂ„aâ vridningen.
Trevligt val! Snygg som f*n.
Provade den svarta hÀromdagen och gillar den bÀttre och bÀttre irl nu.
Hoppa inte!!Jag sitter pĂ„ en StĂ„lfisk Ă„ en chronomat. Ălskar bĂ„da. Vad du Ă€n vĂ€ljer blir det inte fel
Vi fÄr hoppas han tar av sig klockan först i sÄ fall.Hoppa inte!!
SÄlde en annan Evo förra Äret som var ifrÄn 2014.22 för en som i alla fall pÄ fotona ser sliten ut kÀnns spontant dyrt, ja. Kolla gamla annonser sÄ ser du hur de brukar ligga i pris.
Uj nej. Till det krÀvs mycket mer.Tack. Den kÀnns helrÀtt. Inomhus Àr klockan nÀstan svart, med en svag ton av blÄtt, utan att bli lila för den delen. Det Àr först nÀr man kliver genom dörren som man inser hur blÄ den Àr. Klockan heter Superocean, sÄ visst ska den vara havsblÄ, inte sant?
Ăr jag medlem i B-unit nu?
Jag köpte min sprillans (uttagen sent 2017) med plast pÄ nu i januari för 23 som referens. Brattars andrahandspris lÀmnar ju mycket i övrigt att önska. Med det sagt sÀger jag inte att man inte kan fÄ 22 för en lite mer repig 2016, men KS Àr ju inte det lÀttaste med brattar, tyvÀrr.SÄlde en annan Evo förra Äret som var ifrÄn 2014.
Den var ocksĂ„ fullset men saknade lĂ€nk, satt pĂ„ original military-strap och fick 18.5â för den sĂ„ tyckte att 3.5k mer för en pĂ„ lĂ€nk lĂ€t inte orimligt Ă€ven om den fĂ„tt en del mĂ€rken
Uppenbarligen har jag fel eller sÄ Àr intresset lika med noll!
UK Àr Ànnu vÀrre. Jag skulle tro 21 efter en borstning av lÀnken.Jag köpte min sprillans (uttagen sent 2017) med plast pÄ nu i januari för 23 som referens. Brattars andrahandspris lÀmnar ju mycket i övrigt att önska. Med det sagt sÀger jag inte att man inte kan fÄ 22 för en lite mer repig 2016, men KS Àr ju inte det lÀttaste med brattar, tyvÀrr.