Andraplats pÄ listan över den optimala klockan. B60 ligger pÄ förstaplats.Man kanske fÄr ge den lite mer tid bara? RÀtt trevlig klocka egentligen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Andraplats pÄ listan över den optimala klockan. B60 ligger pÄ förstaplats.Man kanske fÄr ge den lite mer tid bara? RÀtt trevlig klocka egentligen..
HahahahahahahHaha busted - fyllepostar Panerai i brattetrÄden. Enda sÀttet att komma ikapp kanske
SÄ var man tillbaka till den hÀr trevliga trÄden! Senast var det en Superocean Heritage. Denna gÄng blev det en Avenger II Seawolf. Hittills mycket nöjd med valet av sommarklocka. Var ute efter en rejÀl dykare pÄ gummi. Omöjligt att argumentera mot nÀrvaron pÄ armen, skönt gummi och fantastiskt viklÄs. KÀnns stabil som en pansarvagn och Àlskar de applicerade blankpolerade indexen som leker i ljuset. Tror vi kommer att trivas i sommar.
Den dÀr Àr rÀtt pÄ mÄnga sÀtt!Damn, skulle vilja ha en blank sommarklocka ocksÄ!
Personligen hÄller jag Aerospace högre Àn B60. Tycker Aerospace sitter skönare pÄ mig.Andraplats pÄ listan över den optimala klockan. B60 ligger pÄ förstaplats.
HÀlsa tillbakaTror du kommer bli vÀldigt nöjd. Det Àr som du sÀger en vÀldigt stabil dykare med nÀrvaro.
Kusinen hÀlsar.
YES!Hittade ett somrigt band jag sydde upp för nÄgra Är sedan.
Förutom the usual gnÀll om lÀder pÄ dykare, vad tycker panelen?
Yey eller nej?
MehHittade ett somrigt band jag sydde upp för nÄgra Är sedan.
Yey eller nej?
Helt normalt! Inte jÀttelÀtt att sÀtta minutvisaren sÄ att datumet slÄr om exakt pÄ minuten.Hur exakt ska man förvÀnta sig att en Colt 36 skiftar datum vid midnatt? Min skiftar fyra minuter före. Vill gÀrna veta vad som Àr normalt.
Min Avenger vÀxlade prick. LÀmnade in pÄ service. Nu 20 över... TypisktHelt normalt! Inte jÀttelÀtt att sÀtta minutvisaren sÄ att datumet slÄr om exakt pÄ minuten.
Jefla Kern.Min Avenger vÀxlade prick. LÀmnade in pÄ service. Nu 20 över... Typiskt
HaJefla Kern.
Allt Àr hans fel nu. SÄ Àr det att vara top dog. FÄr man fan ta ansvar ocksÄ. Antar att du polerade ocksÄ.
Nya visare eller?!Min Avenger vÀxlade prick. LÀmnade in pÄ service. Nu 20 över... Typiskt
Nej pÄ den servicen som de bytte visare pÄNya visare eller?!
Hahaha skulle aldrig polera. Som att sminka en gris. Men det var förra servicenAllt Àr hans fel nu. SÄ Àr det att vara top dog. FÄr man fan ta ansvar ocksÄ. Antar att du polerade ocksÄ.
Vet nÄgon vart man kan bestÀlla breitling springbars?
Hittade ett somrigt band jag sydde upp för nÄgra Är sedan.
Yey eller nej?
Hitta en sÄdan hÀr seawolf, de kommer gÄ hand i handHittade ett somrigt band jag sydde upp för nÄgra Är sedan.
Yey eller nej?
Har du sparat klÀder frÄn 1990?Ska du ha den dÀr pÄ sÄ Mà STE du ju ha en sÄdan hÀr Neon gul ju
Tror denna Àr frÄn 1990 asg (hoodien)
Man kan vika in huvan pÄ denna under kragen. L
Vid intresse PM OBS gÀller inte klockan.
//Simon