the quiet man
Guld
Kom Ä köp.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du sparat klÀder frÄn 1990?
KÀnner att jag mÄste testa en breitling nÄgon gÄng, nÄgon som har tips pÄ en schysst startmodell?
Som sagt ovan - Àldre chronomat, colt eller superocean Àr braKÀnner att jag mÄste testa en breitling nÄgon gÄng, nÄgon som har tips pÄ en schysst startmodell?
InstÀmmer med föregÄende talare, framförallt superocean steelfishKÀnner att jag mÄste testa en breitling nÄgon gÄng, nÄgon som har tips pÄ en schysst startmodell?
KÀnner att jag mÄste testa en breitling nÄgon gÄng, nÄgon som har tips pÄ en schysst startmodell?
Du behöver en Blacksteel och inte 2 Chronomater, det rÀcker med Red ArrowsJag har tre Breitlings. TvÄ tidigare Chronomater och en Navitimer (Old Navitimer 41-42mm i diam) och alla tre fÄr en del tid. Om jag bara fick vÀlja en av dem, skulle det bli Navitimern.
Du behöver en Blacksteel och inte 2 Chronomater, det rÀcker med Red Arrows
Har vÀl lite fastnat just för modellerna som kom pÄ 80-talet (och fortsatte in pÄ 90-talet). Ser den eran som Breitlings verkliga storhetstid, dÄ man slÀppte tre ikoner (Chronomat, Aerospace och Navitimer) som sedan utvecklats över tid. Om det blir ngn ytterligare Breitling sÄ blir det nog en Chronomat, en riktigt tidig med rak sekundvisare (som JensBPs) eller i 18k eller ngn helt tokig med utc (se lÄnade bilder).
Vilket mesh Àr det?Klickade hem ett mesh till colten, tycker att det funkade!
Vilket mesh Àr det?
En otroligt trevlig klocka med fina detaljer, Àven om sÀljaren inte har fattat det @Bizcan
https://klocksnack.se/threads/breitling-colt-gmt-bytes-mot-nÄgot-trevligt.93750/
Tack! Ăr det polerat eller borstat?
NÄgon som pÄ rak arm vet om man kan köpa "lumeplupp-hÄllaren" till en Crosswind löst, eller om man mÄste köpa hela raidern?
Yes! Det ser absolut sÄ ut. Jerry har kört ju Bratte sÄ lÀnge jag kan minnas vilket Àr hÀrligt! Gordon Ramsey var ju ocksÄ Breitling trogen vÀldigt lÀnge men kör vÀl en del Rolex nu ocksÄ.Kunde inte undgÄ att notera Seinfelds klocka.
Visst Àr det vÀl en Chronomat 44 med blackeye blue tavla eller ?
Lite kass bild men det Àr en 44 (dÄ man tittar pÄ plupparna vid markeringen kl 15.00)Kunde inte undgÄ att notera Seinfelds klocka.
Visst Àr det vÀl en Chronomat 44 med blackeye blue tavla eller ?