Norda
Silver
Jag mÄste ju göra en proper paketöppning innan!à ssÄ vill vi Àven se andra sidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag mÄste ju göra en proper paketöppning innan!à ssÄ vill vi Àven se andra sidan
hahaJag mÄste ju göra en proper paketöppning innan!
Hur kan du ha klockan pÄ armen innan du öppnat paketet? MIND BLOWNJag mÄste ju göra en proper paketöppning innan!
Hur kan du ha klockan pÄ armen innan du öppnat paketet? MIND BLOWN
Amen brother!haha. Den som fÄr ett paket med en ny klocka men inte river upp det sÄ fort man kan Àr inte frisk.
Jag mÄste ju göra en proper paketöppning innan!
AssÄ inget jÀkla trams hÀr nu. Upp med klockan! Upp med klockan! Upp med klockan!Jag mÄste ju göra en proper paketöppning innan!
NiceOkej dÄ... jag vÀljer att falla för grupptrycket!
Avenger II GMT - LOVE IT!
Nice
//Simon
Bam! Stort grattis, en riktigt snygg modern BreitlingOkej dÄ... jag vÀljer att falla för grupptrycket!
tack! Àr grymt nöjd Àn sÄ lÀnge!Bam! Stort grattis, en riktigt snygg modern Breitling
Jag vill ha!Okej dÄ... jag vÀljer att falla för grupptrycket!
Grymt bra fit!Okej dÄ... jag vÀljer att falla för grupptrycket!
Jag vill ha!
Grymt bra fit!
Grattis till en grym klocka. Har haft en svart och de sitter otroligt bra och bekvÀmt pÄ handleden och Àr superlÀckra.Okej dÄ... jag vÀljer att falla för grupptrycket!
Helt ok. Gillar gummi generellt. Dock Àr detta precis pÄ grÀnsen storleksmÀssigt att det passar. Breitling har ju Àven det fantastiska spÀnnet med microjustering som du enkelt justerar med en knapptryckning direkt i lÄset nÀr handleden svÀller lite vid vÀrmen. Dock Àr mitt redan i yttersta lÀget som det Àr.Hur kÀnns gummit nÀr det Àr Varmt ute,
pÄ g att köpa ett.
Okej dÄ... jag vÀljer att falla för grupptrycket!
Tack!Grym klocka. Stort grattis
Grattis! Lika bra att inte sÀlja den för att slippa Ängesten nÀr du sÄlt den. Saknar den!Okej dÄ... jag vÀljer att falla för grupptrycket!
Grattis! Lika bra att inte sÀlja den för att slippa Ängesten nÀr du sÄlt den. Saknar den!
Trevlig helg B unit