• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tack! Jag diggar den stenhÄrt!! :D
Jag Àr uppe i 9mÄn. daglig anvÀndning av min nu, Ànnu helt upp över öronen förtjust i den. I mina ögon den pefekta klockan (bild frÄn tiden innan hela landet stog i lÄgor)
6F2DF959-3B7C-406D-91E4-F7F8DA6649B4.jpeg

Den vÀxer pÄ mig, har varit inne pÄ en mark XVI spitfire. Men denna i just blÄtt Àr helt underbar, ska vÀnta in de nya coltarna men det kan mycket sannolikt landa pÄ navi Ättan :)
Skoj!
Jag blev lite fundersam pÄ lÀnken nÀr jag testade. KÀndes inte kvalitet. Men testar man en flÄng ny i butik sÄ Àr det sÀkert bra!

Skoj!
Jag blev lite fundersam pÄ lÀnken nÀr jag testade. KÀndes inte kvalitet. Men testar man en flÄng ny i butik sÄ Àr det sÀkert bra!

FÄr ta och testa den, var inne pÄ Nybergs pÄ VÀla centrum och kikade pÄ den för ett par veckor sen. Det var dock rÀtt packat med folk sÄ jag pallade inte köa för att testa, fÄr testa den nÀsta gÄng jag Àr förbi nÄgon rolig butik. Breitling spÀnnet pÄ lÀnkarna Àr rÀtt kassa assÄ..

5F2B8DE1-6D48-4B98-A94C-B631B6C5FD1D.jpeg
F42F802F-8F30-4F07-BE2C-41BBE6B59B80.jpeg
A1016CB8-C05A-4CEA-A7A9-F7387437CAFD.jpeg
2775DBCD-FBC8-4E59-9988-7BD5DD1BC10F.jpeg
595C2D3B-0172-4B60-816C-B507CBA71AB3.jpeg
Hatten av för Stylechrono som levererade verktyg och en schyst strap pÄ tvÄ dagar.
NÀr lÀnken Äkte av fick klockan en tvÀtt. Inte helt frÀsh mellan luggarna efter 15 Ärs anvÀndning.
JÀtteroligt men nytt band. Blir som en helt ny klocka till en brÄkdel av priset.
Nu behöver hag bara köpa nya pins för de var böjda och igengrodda Àven de.
Tips pÄ var man köper pins?
Grymt nöjd med vintagebandet. Jag vet att det Àr en vattendelare men i vÀntan pÄ ett i gummi frÄn Tyskland...
Och nu med gummi...

Men den 6an förhĂ„llersig pĂ„ samma sĂ€tt som ”30” pĂ„ en dykring? Eller alla tolvtimmars bezel?

Fin klocka för övrigt!
Ja det var lite en frÄga till auditoriet. Jag som var otydlig. För jag tÀnker att om man vrider ringen och sexan Àr "rÀtt" nÀr den Àr kl 6 sÄ Àr den ju fel kl 12? Det Àr vÀl fasta glasringar typ som pÄ exp2 som man vrider rÀtt siffrorna?! Eller Àr jag rent off? Vad menade du @yonsson

Ja det var lite en frÄga till auditoriet. Jag som var otydlig. För jag tÀnker att om man vrider ringen och sexan Àr "rÀtt" nÀr den Àr kl 6 sÄ Àr den ju fel kl 12? Det Àr vÀl fasta glasringar typ som pÄ exp2 som man vrider rÀtt siffrorna?! Eller Àr jag rent off? Vad menade du @yonsson
Att inte skiten gÄr att vrida pÄ, dÀrmed Àr nr 6 upp och ner.

Tillbaka
Topp