• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Blev med min första riktiga Breitling idag:) Riktigt bra pÄ gummi, underbar tavla och den borstade bezeln gör klockan riktigt snygg!

IMG_0096.jpg
IMG_0093.jpg

GodkvĂ€ll gott folk. Är pĂ„ jakt och har varit hela sommaren efter en ny klocka. Om jag inte lyckas Ă€ndra mig Ă€nnu en gĂ„ng sĂ„ Ă€r det en Avenge ii GMT jag vĂ€ljer att slĂ„ till pĂ„.

Har inte hittar nÄgon varken hÀr pÄ köp och sÀlj eller utanför dÄ jag vill ha med siffror och pÄ lÀnk.

SÄg att mywatch har modellen billigare Àn begagnade pÄ chorno sÀljer. Missar jag nÄgot eller ligger de bara bra till i pris?

https://goo.gl/yD3Bm7

Mvh

Senast Àndrad:
GodkvĂ€ll gott folk. Är pĂ„ jakt och har varit hela sommaren efter en ny klocka. Om jag inte lyckas Ă€ndra mig Ă€nnu en gĂ„ng sĂ„ Ă€r det en Avenge ii GMT jag vĂ€ljer att slĂ„ till pĂ„.

Har inte hittar nÄgon varken hÀr pÄ köp och sÀlj eller utanför dÄ jag vill ha med siffror och pÄ lÀnk.

SÄg att mywatch har modellen billigare Àn begagnade pÄ chorno sÀljer. Missar jag nÄgot eller ligger de bara bra till i pris?

https://goo.gl/yD3Bm7

Mvh
20% rabatt mot ny. Det kan du sÀkert fÄ frÄn nÄgon AD ocksÄ om du jobbar lite pÄ det. :)

HallÄ alla Breitling experter!
Jag har fĂ„tt upp ögonen för Breitling Superocean Heritage 42mm med mesh-lĂ€nk. FĂ€rg grön eller blĂ„. Har sett att de ligger pĂ„ ungefĂ€r 25k hĂ€r pĂ„ forumet. Är det nĂ„gon som har erfarenhet av den modellen? Är det ett bra köp? Tror ni att den kommer gĂ„ ner Ă€nnu mer i pris med Ă„ren? Vilken fĂ€rg Ă€r snyggast?

Tacksam för all typ av Äterkoppling.

Jag har fĂ„tt upp ögonen för Breitling Superocean Heritage 42mm med mesh-lĂ€nk. FĂ€rg grön eller blĂ„. Har sett att de ligger pĂ„ ungefĂ€r 25k hĂ€r pĂ„ forumet. Är det nĂ„gon som har erfarenhet av den modellen? Är det ett bra köp? Tror ni att den kommer gĂ„ ner Ă€nnu mer i pris med Ă„ren? Vilken fĂ€rg Ă€r snyggast?

Moderna Breitlingmodeller gÄr alltid ner i pris, bara att gilla lÀget eller köpa vintage.

Jag kör pÄ den svarta, Àr otroligt nöjd. Jag har den andra generationen, det föll pÄ den dÄ jag tyckte visarna var finare. MeshlÀnken Àr extremt bekvÀm, lÄset Àr rÀtt kasst i jÀmförelse med deras gummilÄs, sÄ ett gummi att varva med Àr det ultimata ;) vad gÀller prisfrÄgan sÄ kommer den iaf inte stiga men 25 för en ett par Är gammal soh Àr ett bra köp. JÀmför med c24, höftar pÄ att de ligger över det dÀr

NÄgon som har nÄgra erfarenheter av denna skönhet att dela med sej av :oops: Avenger II

avenger 2.PNG
Grymt fina dom dÀr. Jag hade en Avenger ll förra Äret och gillar designen.
KÀndes lite tung för mig dock.
Jag vill ha fjÀdervikt som ex Aerospace sÄ det Àr vÀl en smaksak :D
DD26DFA7-DE44-4BA1-A0CC-BE411EFF0280.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp