• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Diggar denna stenhÄrt
20180825_090039-01.jpeg

Jo för all del, men skall det vara nödvÀndigt pÄ en klocka som ett och ett halvt Är gammalt? FÄr inte kÀnsla av kvalité nÀr det hÀnde
Tillhör inte vanligheterna men shit happens. :)
Bandstift kan fastna och slitas bort, eller sĂ„ Ă€r det nĂ„got litet produktionsfel i stiftet som gör att det inte sitter som det ska. Är den under garanti sĂ„ lĂ€r vilken Breitling AD som helst fixa det smidigt. Alla klockbutiker som har urmakeri har ju bandstift i alla möjliga lĂ€ngder liggande.

TÀnkte ocksÄ passa pÄ att frÄga vilken strap width det ska vara pÄ min Avenger 2 gmt. PÄ Breitlings hemsida stÄr det 22-20 lug, antar att det funkar med bÄda storlekarna? TÀnkte bestÀlla band pÄ Hirsch

TÀnkte ocksÄ passa pÄ att frÄga vilken strap width det ska vara pÄ min Avenger 2 gmt. PÄ Breitlings hemsida stÄr det 22-20 lug, antar att det funkar med bÄda storlekarna? TÀnkte bestÀlla band pÄ Hirsch
22mm har den för band. 20mm menas med nere vid spÀnnet pÄ medföljande lÀnken.

Vilken AD hjÀlper mig bÀst med att pÄ telefon/mail berÀtta om man kan köpa pÀrla+hÄllere separat, eller om man behöver köpa hela raidern, till en Crosswind?

Tillbaka
Topp