Diggar denna stenhÄrt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tillhör inte vanligheterna men shit happens.Jo för all del, men skall det vara nödvÀndigt pÄ en klocka som ett och ett halvt Är gammalt? FÄr inte kÀnsla av kvalité nÀr det hÀnde
Yes helt korrekt, sorry om jag inte förklarade det mer noggrant i förra inlÀgget.
22mm har den för band. 20mm menas med nere vid spÀnnet pÄ medföljande lÀnken.TÀnkte ocksÄ passa pÄ att frÄga vilken strap width det ska vara pÄ min Avenger 2 gmt. PÄ Breitlings hemsida stÄr det 22-20 lug, antar att det funkar med bÄda storlekarna? TÀnkte bestÀlla band pÄ Hirsch
Kern ger mig kvÀljningar..Kern gör det inte....
Fiiiin Hur mÄnga gÄnger har din varit pÄ reparation? Eller Àr det bara yonsson som köpte ett mÄndagsexemplar tro?
Klart att det bara var jag. Jag köper alltid mÄndagsexemplar.Fiiiin Hur mÄnga gÄnger har din varit pÄ reparation? Eller Àr det bara yonsson som köpte ett mÄndagsexemplar tro?
Riktigt snygg!SÄ blev man med Breitling igen. SÄ jÀvla gött.
Den Àr bra den dÀr! Panda rockar, det vet manSÄ blev man med Breitling igen. SÄ jÀvla gött.
0 ggr pÄ reparation Dock fick den vandra vidare till min bror som i dagslÀget njuter av denFiiiin Hur mÄnga gÄnger har din varit pÄ reparation? Eller Àr det bara yonsson som köpte ett mÄndagsexemplar tro?
Snygg! Vad Àr det för ref pÄ den godingen?Nyinköpt
Tack A49350Snygg! Vad Àr det för ref pÄ den godingen?
AerospaceFörslag pÄ breitlingmodeller som ryms inom budget om 20k +- 3k?
Aerospace
Steelfish
Avenger
Skyracer
Chronomat
Finns mÄnga bra
Avenger och SkyracerSe dÀr ja! Colt ocksÄ antar jag.
DÄ manar jag alla bretlingÀgare i denna trÄd att posta handledsskott pÄ sina modeller inom budget!
Avenger och Skyracer
Har för mig att den Àr 45 ocksÄSkyracer 45mm, hur stor Àr avengern?
Batteribratte
Har för mig att den Àr 45 ocksÄ
Upplevs kanske lite mindre dÄ tavlan inte Àr lika stor som skyracer's
Tidszon 2, min Ă€r instĂ€lld pĂ„ Malmö och StockholmVad redovisar övre âdigitalrutanâ?