• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

jcwatches

Panerai
Professional Dealer
2-Faktor
A499AD6F-4739-4DAB-96A2-E7676C083563.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Taget. Finns det nÄgon AD som brukar ha sÄdant hemma? Annars ringer jag runt i morgon, inga problem.
Tror ingen har det hemma. Breitling brukar ta rÀtt bra betalt för tillbehör. Jag hade kollat med Globen, de brukar vara schyssta med priserna pÄ reservdelar.

Eller skicka klockan direkt till TP sÄ bestÀller de och sÀtter dit den Ät dig.
 
D

Deleted member 11690

Guest
Jag har testat den nya colten ocksÄ. Den Àr helt borstad, Àven boetten. Det ger ett snyggt intryck nÀr allt Àr borstat tycker jag.
Ett steg i rÀtt riktning ! Synd att dom tog bort vingarna bara och Quartz.. (aldrig för man vara helt nöjd :D) jag hÄller med, förstÄr inte varför man vÀljer att borsta allt utom boetten. Det skÀr sig liksom bara i infÀstningen mot lÀnken. Men allt som allt Àr det en jÀkligt trevlig klocka, klockren beater :)
 
  • Like
Reactions: bvb

Pinsam

Cartier
2-Faktor
Alla graderar Kerns pĂ„hitt olika, men för mig Ă€r avsaknaden av kvartz i Colt-serien och att inte vidareutveckla Skyracern till en helt fristĂ„ende serie ren dumhet. Kvarts finns ju kvar i Proffesional-serien. Än sĂ„ lĂ€nge.

Skyracern hade kunnats göra i olika varianter och storlekar. En perfekt instegsklocka. De hade kunnat profilera den som en klocka för idrottande analogister som ogillar Garmin och sÄnt.
 

Visby

Omega
Hej
Eller sÄ ringer du till (Generalagenten) TP i TÀby sÄ kan du köpa raidern av dom ;)
Ev butiken i Sundbyberg kan du testa med dom :rolleyes:


//Simon
Nu hÀnger jag inte med. TP vill vÀl inte ha med oss dödliga att göra. Jag har försökt köpa en pryl och fick nobben. Kanske pga av mitt vanvÄrdade yttre eller pga av att jag inte Àr med i KS:s hemliga BreitlingsÀllskap. Kan ni andra köpa direkt dÀrifrÄn?
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Alla graderar Kerns pĂ„hitt olika, men för mig Ă€r avsaknaden av kvartz i Colt-serien och att inte vidareutveckla Skyracern till en helt fristĂ„ende serie ren dumhet. Kvarts finns ju kvar i Proffesional-serien. Än sĂ„ lĂ€nge.

Skyracern hade kunnats göra i olika varianter och storlekar. En perfekt instegsklocka. De hade kunnat profilera den som en klocka för idrottande analogister som ogillar Garmin och sÄnt.

HÄller helt med. Skyracern har potential och det skulle vara kul att se den utvecklas. Ett tag var jag inne pÄ att köpa en avenger blackbird, men med priset pÄ skyracern tittade jag Àven pÄ den. Lite utveckling av skyracern sÄ hade jag nog varit sugen pÄ den ocksÄ, som ett komplement till Colten.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Nu hÀnger jag inte med. TP vill vÀl inte ha med oss dödliga att göra. Jag har försökt köpa en pryl och fick nobben. Kanske pga av mitt vanvÄrdade yttre eller pga av att jag inte Àr med i KS:s hemliga BreitlingsÀllskap. Kan ni andra köpa direkt dÀrifrÄn?
Ingen aning om det gĂ„r att köpa direkt frĂ„n TP. GĂ„r det? Jag köper tillbehör frĂ„n Erikson i Sumpan och Klockmaster Globen. BĂ„da superbra stĂ€llen för allt frĂ„n stora inköp till smĂ„köp. Åk till ditt nĂ€rmaste. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu hÀnger jag inte med. TP vill vÀl inte ha med oss dödliga att göra. Jag har försökt köpa en pryl och fick nobben. Kanske pga av mitt vanvÄrdade yttre eller pga av att jag inte Àr med i KS:s hemliga BreitlingsÀllskap. Kan ni andra köpa direkt dÀrifrÄn?
Simon yrar som vanligt. TO Àr generalagenter med service-center. De servar Ät dig eller sÀljer delar via AD. OM man fÄr köpanpgpt direkt frÄn TP sÄ Àr det ett sÀllsynt undantag.
 
Topp