Sompa
Basic
Om du inte har testat Avenger 2 GMT redan sÄ bör du göra det.Förslag pÄ breitlingmodeller som ryms inom budget om 20k +- 3k?![]()
Fantastisk klocka som Àr grymt skön att bÀra.
Rekommenderas starkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om du inte har testat Avenger 2 GMT redan sÄ bör du göra det.Förslag pÄ breitlingmodeller som ryms inom budget om 20k +- 3k?![]()
Givetvis behöver man köpa hela raidern, sÄ du behöver inte ens ringa.Vilken AD hjÀlper mig bÀst med att pÄ telefon/mail berÀtta om man kan köpa pÀrla+hÄllere separat, eller om man behöver köpa hela raidern, till en Crosswind?
Taget. Finns det nÄgon AD som brukar ha sÄdant hemma? Annars ringer jag runt i morgon, inga problem.Givetvis behöver man köpa hela raidern, sÄ du behöver inte ens ringa.![]()
VĂ€nligen sluta spamma!
Finns inga som sover sÄ soft som katter.
Finns inga som sover sÄ soft som katter.![]()
Typ... (inte direkt överbokad kalender)NÀ & de har de för jÀkla bra me![]()
Grattis! Fint ur![]()
Ăntligen Ă€gare till en Colt!
Grattis! Fint ur![]()
Snygg! Ăr det mina ögon som lurar mig eller Ă€r den borstad?DĂ„ fĂ„r man posta hĂ€r igen dĂ„pre Kern och Quartz, jĂ€vligt premium!
![]()
Tror ingen har det hemma. Breitling brukar ta rÀtt bra betalt för tillbehör. Jag hade kollat med Globen, de brukar vara schyssta med priserna pÄ reservdelar.Taget. Finns det nÄgon AD som brukar ha sÄdant hemma? Annars ringer jag runt i morgon, inga problem.
Tack! du ser rĂ€tt, den Ă€r borstadSnygg! Ăr det mina ögon som lurar mig eller Ă€r den borstad?
Ăr vĂ€l bara vridringen som Ă€r borstad?Tack! du ser rĂ€tt, den Ă€r borstad![]()
Taget. Finns det nÄgon AD som brukar ha sÄdant hemma? Annars ringer jag runt i morgon, inga problem.
Och lĂ€nkenĂr vĂ€l bara vridringen som Ă€r borstad?
Men inte boetten vÀl?Och lÀnken![]()
Nej inte boetten :/ TÀnkte inte pÄ det igÄr, hade hellre sett att hela klockan var borstadMen inte boetten vÀl?
Jag har testat den nya colten ocksÄ. Den Àr helt borstad, Àven boetten. Det ger ett snyggt intryck nÀr allt Àr borstat tycker jag.Nej inte boetten :/ TÀnkte inte pÄ det igÄr, hade hellre sett att hela klockan var borstadmen den Àr trevlig ÀndÄ!
Ett steg i rÀtt riktning ! Synd att dom tog bort vingarna bara och Quartz.. (aldrig för man vara helt nöjdJag har testat den nya colten ocksÄ. Den Àr helt borstad, Àven boetten. Det ger ett snyggt intryck nÀr allt Àr borstat tycker jag.
Nu hÀnger jag inte med. TP vill vÀl inte ha med oss dödliga att göra. Jag har försökt köpa en pryl och fick nobben. Kanske pga av mitt vanvÄrdade yttre eller pga av att jag inte Àr med i KS:s hemliga BreitlingsÀllskap. Kan ni andra köpa direkt dÀrifrÄn?Hej
Eller sÄ ringer du till (Generalagenten) TP i TÀby sÄ kan du köpa raidern av dom
Ev butiken i Sundbyberg kan du testa med dom
//Simon
Alla graderar Kerns pĂ„hitt olika, men för mig Ă€r avsaknaden av kvartz i Colt-serien och att inte vidareutveckla Skyracern till en helt fristĂ„ende serie ren dumhet. Kvarts finns ju kvar i Proffesional-serien. Ăn sĂ„ lĂ€nge.
Skyracern hade kunnats göra i olika varianter och storlekar. En perfekt instegsklocka. De hade kunnat profilera den som en klocka för idrottande analogister som ogillar Garmin och sÄnt.
Ingen aning om det gÄr att köpa direkt frÄn TP. GÄr det? Jag köper tillbehör frÄn Erikson i Sumpan och Klockmaster Globen. BÄda superbra stÀllen för allt frÄn stora inköp till smÄköp. à k till ditt nÀrmaste.Nu hÀnger jag inte med. TP vill vÀl inte ha med oss dödliga att göra. Jag har försökt köpa en pryl och fick nobben. Kanske pga av mitt vanvÄrdade yttre eller pga av att jag inte Àr med i KS:s hemliga BreitlingsÀllskap. Kan ni andra köpa direkt dÀrifrÄn?
Simon yrar som vanligt. TO Àr generalagenter med service-center. De servar Ät dig eller sÀljer delar via AD. OM man fÄr köpanpgpt direkt frÄn TP sÄ Àr det ett sÀllsynt undantag.Nu hÀnger jag inte med. TP vill vÀl inte ha med oss dödliga att göra. Jag har försökt köpa en pryl och fick nobben. Kanske pga av mitt vanvÄrdade yttre eller pga av att jag inte Àr med i KS:s hemliga BreitlingsÀllskap. Kan ni andra köpa direkt dÀrifrÄn?