Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
har själv alltid gillat denna även om där är lite för många likheter med en sub!Den är rätt cool.
Jag är lite inne på en sån här
Grattis! Snyggaste Aeron tycker jag. Är inte så förtjust i spetsen på visarna på nya modellerna. Dom här är perfekta!Äntligen! Min första Breitling och det blev en Aerospace Avantage. Tack till @ironcastle för en trevlig affär och för en Aerospace i riktigt fint skick. Nöjdhetsfaktorn är mycket hög om man säger så . Fantastiskt behaglig att bära.
Kan bli bildbombning framöver så ni får kanske slå dövörat/ögat till om det blir för mycket .
Lik en sub vetefan men ja, den finns i blått.har själv alltid gillat denna även om där är lite för många likheter med en sub!
finns väl även i blått?
amen den har ju lite de dära typiska subbiga sättet förutom siffrorna...Å
Lik en sub vetefan men ja, den finns i blått.
Tackar! Ja, jag är minst lika nöjd idag som igår så det bådar gott . Säger det igen, den sitter förbaskat bra på handleden. Perfekt storlek. Sitter lågt men med hög närvaro om man säger så. Gillar skarpt titanens gråa nyans. Toolwatch de luxe med fin kvalitetskänsla. (Känner mig lite lätt partisk och nykär )Grattis! Snyggaste Aeron tycker jag. Är inte så förtjust i spetsen på visarna på nya modellerna. Dom här är perfekta!
Det är inte din klocka, men du bara råkar ha en likadan?Tips på potentiellt klipp. Inte min klocka & jag har inte en aning om vem säljaren är.
Lycka till
https://www.tradera.com/item/326339602
Bara slappar idag
Det är inte din klocka, men du bara råkar ha en likadan?
”Ok”Ja jag har en likadan. Men som sagt det är inte min som är på tradera.
Ville bara tipsa
DetektivDet är inte din klocka, men du bara råkar ha en likadan?
Haha!Detektiv
Nej, var bara lite kul hahaHaha!
Är ju ingen raketforskning att kolla medlemmars posthistorik
Sen är det en rätt genomskinlig kommentar imo..
Haha!
Är ju ingen raketforskning att kolla medlemmars posthistorik
Sen är det en rätt genomskinlig kommentar imo..
Nu heter jag Mattias & bor inte i Ramlösa. Men om du tycker det är OK att försöka framställa mig som lögnare så kör på.
Jag ångrar att jag försökte bidra med något i en tråd för likasinnade.
// Toca
Behöver en beater/dykare. Lite sugen på att testa Breitling. Vad får jag för ~20? Begagnat givetvis.
Inget för stort. Ej skyracer
Snyggt! En skönhet klär i allt som det heter .Prövat läder idag
Tack! Så måste det varaSnyggt! En skönhet klär i allt som det heter .
Vad vet vi om denna? Ref?