Om det Àr den pÄ tradera sÄ Àr de troligtvis min gamla
Vad kan du berÀtta? à r? Ref? Servicehistorik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om det Àr den pÄ tradera sÄ Àr de troligtvis min gamla
Börja med âĂr det en Breitling?âVad kan du berĂ€tta? Ă r? Ref? Servicehistorik?
Börja med âĂr det en Breitling?â
Har du kollat urverket? Tavlan ser klassiskt ommÄlad ut men kass foto sÄ svÄrt att sÀga. Jag skulle inte ta för givet att allt Àr OK med den klockan.Menar du att det Àr en kopia/förfalskning?
// Toca
Nej, har inte tillgÄng till annat Àn denna suddiga bild tyvÀrr. Ska dock finnas ett Àkthetsintyg som utfÀrdats i Är.Har du kollat urverket? Tavlan ser klassiskt ommÄlad ut men kass foto sÄ svÄrt att sÀga. Jag skulle inte ta för givet att allt Àr OK med den klockan.
UtfÀrdat av vem?Nej, har inte tillgÄng till annat Àn denna suddiga bild tyvÀrr. Ska dock finnas ett Àkthetsintyg som utfÀrdats i Är.
NÄn som har nÄn kul Bratte till salu? Budget max typ 16-18k, lÀnk Àr ett mÄste. Pm:a mig!
Nej, har inte tillgÄng till annat Àn denna suddiga bild tyvÀrr. Ska dock finnas ett Àkthetsintyg som utfÀrdats i Är.
Urmakare KvarnebergUtfÀrdat av vem?
Ăr det den som ligger pĂ„ tradera?
25% moms + försumbar tullavigft Àr vÀl det som skall betalashej allihopa!
finns det nÄgon som har erfarenhet av att bestÀlla ifrÄn staterna? skatt, osv.?
tacksam för svar..
25% moms + försumbar tullavigft Àr vÀl det som skall betalas
Jag skulle kunna mÄla om den dÀr tavlan bÀttre sjÀlv.StÀmmer. Klockan har varit pÄ tal hÀr i gruppen tidigare dÄ jag Àgde den. Jag har Àven bÀttre bild pÄ urverket
Jag skulle kunna mÄla om den dÀr tavlan bÀttre sjÀlv.
Det sneda trycket i verket Àr ju inte heller direkt förtroendeingivande.
SÄg att du enbart har 5 inlÀgg sÄ blir svÄrt att posta en köpesannons. Finns ett sök i Köp & SÀlj;sÄg inte det, sorry!
Som sagt, Àr det en Breitling?StÀmmer. Klockan har varit pÄ tal hÀr i gruppen tidigare dÄ jag Àgde den. Jag har Àven bÀttre bild pÄ urverket
Som sagt, Àr det en Breitling?
Det dĂ€r Ă€kthetsintyget hade jag inte gett mycket för i och med att tavlan Ă€r uppenbart ommĂ„lad.Vad jag och Jensbp kom fram till dĂ„ sĂ„ ska det va de ja. Ăven urmakaren i Helsingör som skrev Ă€kthetsintyg
Det dÀr Àkthetsintyget hade jag inte gett mycket för i och med att tavlan Àr uppenbart ommÄlad.
Och vad stÄr det i intyget? Bara att det Àr en Breitling 2915? Eller stÄr det uttryckligen vilka delar som Àr OK och vilka som inte Àr det? Inte helt ovanligt att det ges intyg pÄ felaktiga klockor.SjÀlvklart Àr tavlan omÄlad. Urmakaren har ju öppnat upp klockan o kollat pÄ verket och ansett de Àr en Àkta med en halvdÄlig renovering
Och vad stÄr det i intyget? Bara att det Àr en Breitling 2915? Eller stÄr det uttryckligen vilka delar som Àr OK och vilka som inte Àr det? Inte helt ovanligt att det ges intyg pÄ felaktiga klockor.
Det Ă€r en breitling, iallafall delvis eller har varit, men totalt sönder-ârenoveradâ och vem vet vad som Ă€r rĂ€tt eller ej i övrigt. Det sneda trycket pĂ„ verket kĂ€nns dessutom rejĂ€lt slarvigt och snett.Vad jag och Jensbp kom fram till dĂ„ sĂ„ ska det va de ja. Ăven urmakaren i Helsingör som skrev Ă€kthetsintyg
Ser bara skjortan...
SÀmst foto pÄ B60
Halloween skeleton costume perhapsSer bara skjortan...
Finns det nÄgon som utfÀrdar Àkthetsintyg dÀr man gÄr igenom del för del?Och vad stÄr det i intyget? Bara att det Àr en Breitling 2915? Eller stÄr det uttryckligen vilka delar som Àr OK och vilka som inte Àr det? Inte helt ovanligt att det ges intyg pÄ felaktiga klockor.
Nope. Lita aldrig pÄ nÄn.Finns det nÄgon som utfÀrdar Àkthetsintyg dÀr man gÄr igenom del för del?