Snyggt!Ăntligen tillbaka till den hĂ€rliga BrattetrĂ„den efter ha varit i OmegatrĂ€sket en stund! Det trilla in en Chronomat Evolution
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Ăntligen tillbaka till den hĂ€rliga BrattetrĂ„den efter ha varit i OmegatrĂ€sket en stund! Det trilla in en Chronomat Evolution
Var i landet bor du?Har en A13356 frÄn 2010 som behövs servas. Har ni rekommendationer vart jag kan göra det?
Den vita Ă€r fet. Den blir stört bra pĂ„ svart gummi med viklĂ„s dessutom.Ăntligen tillbaka till den hĂ€rliga BrattetrĂ„den efter ha varit i OmegatrĂ€sket en stund! Det trilla in en Chronomat Evolution
Den vita Àr fet. Den blir stört bra pÄ svart gummi med viklÄs dessutom.
Bra batteriduo!Krosspostar frÄn Sinn-trÄden...
Vackert med blÄtt/stÄl/silver. Grattis! Dra ett pm nÀr det ska flippas.Chronomat A13047. Fortfarande mycket nöjd. Denna stannar nog ett tag. Hoppas jag...
vill med ha en sÄn mugg!!!!!!!!!!Kollar lÀget i staden över en kvÀllskaffe
Breitlingexperter!
Jag har blivit riktigt sugen pĂ„ en aerospace med vit urtavla pĂ„ sistone. Ăr det bara avantage som gjorde med vit urtavla? Evo verkar ha gjorts i vit urtavla i limited edition. Har försökt leta lite men inte löst det. Hade varit hemskt uppskattat om nĂ„gon kunde hjĂ€lpa till att reda ut hur det Ă€r egentligen.
Superocean 17040vill med ha en sÄn mugg!!!!!!!!!!
vad Àr de för bratte?
du & jens Àr nÄgra sjuka jÀvlar!Aerospace Avantage finns med vit tavla. 2007 togs namnet Avantage bort och texten pÄ tavlan Àndrades till "Chronometre Aerospace". Det Àr förövrigt samma klocka. Den finns ocksÄ i vitt.
2010 fick Aerospace en tavla med struktur, Àven den finns i vitt.
2013 kom Evon, den tillverkades i 300 st vita exemplar.
SÄ leta efter den som bara heter Aerospace, dÄ fÄr du en nyare klocka. Gillar du den med struktur sÄ fÄr du Ànnu en lite nyare. Se bild.
Edit: PÄ nÀtet heter en massa klockor Avantage, men det stÀmmer inte.
StÄr det "Chronometre Certifie" pÄ tavlan Àr det en Avantage.
Aerospace Avantage finns med vit tavla. 2007 togs namnet Avantage bort och texten pÄ tavlan Àndrades till "Chronometre Aerospace". Det Àr förövrigt samma klocka. Den finns ocksÄ i vitt.
2010 fick Aerospace en tavla med struktur, Àven den finns i vitt.
2013 kom Evon, den tillverkades i 300 st vita exemplar.
SÄ leta efter den som bara heter Aerospace, dÄ fÄr du en nyare klocka. Gillar du den med struktur sÄ fÄr du Ànnu en lite nyare. Se bild.
Edit: PÄ nÀtet heter en massa klockor Avantage, men det stÀmmer inte.
StÄr det "Chronometre Certifie" pÄ tavlan Àr det en Avantage.
Jag skulle inte vela sÀga att Breitling begravde benÀmningen "Avantage" om man tittar pÄ digi-certet för min förra E79362 med tuxedo-tavla(sista modellen och sista Äret 2013):
Tjusig!FrÄn gummi, till lÀder, och nu med nato.
Ja det Àr lite mystiskt men jag har sett det pÄ flera Aerospace-cert. Vet du om den vita tuxedo-tavlan egentligen hade fÀrgbeteckningen "stratus silver" dÄ den verkar ha en mycket lÀtt nyans av silver?. Har för mig det.Mystiskt. Det skulle dÄ innebÀra att minst 3 modeller innan Evo skulle ha extranamnet Avantage. Det Àr inte vad jag har lÀrt mig men bevisligen Àr det sÄ.
Luggar och boett Ă€r vĂ€ldigt svĂ„ra att polera fult pĂ„ dessa dĂ„ de Ă€r runda frĂ„n början. DĂ€remot ser man lĂ€tt överpolerade pĂ„ skorsten och bezel som ska vara rĂ€tt vassa. PĂ„ detta ex Ă€r bilderna för dĂ„liga för att kunna avgöra.Tycker det Ă€r vĂ€ldigt svĂ„rt att bedöma poleringen av gamla Breitling. NĂ„gon som kan hjĂ€lpa till? Ăr poleringen av detta ex nĂ„got att ha?
Cool! Svantes?
NÀdÄ, jag Àr förste/ende Àgare.Cool! Svantes?
NÀdÄ, jag Àr förste/ende Àgare.
Fina bilder!
Cool! Tyckte det var lite mÀrkligt för Svante kör till synes alltid sin pÄ lÀnk.
HÀr Àr nÄgra smygfoton jag tagit pÄ Svantes.
Krosspostar frÄn Sinn-trÄden...
Var i landet bor du?