Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dubbelpostar gamlingen
![]()
Hur gammal är den?Dubbelpostar gamlingen
![]()
Hur gammal är den?
Hur gammal är den?
I så värst... Lika gammal som mig och jag är i rätt bra skick överlag, kommer oftast i tid och är hyfsat polerad.
Ungefär som en long-playing chrono från -73![]()
Dubbelpostar gamlingen
![]()
Kan du köra annat än mesh på den?
Ja det är inga problem, men vet inte vad som hade passat bäst![]()
Meshet är ju det fetaste med hela klockan!Ja det är inga problem, men vet inte vad som hade passat bäst![]()
Det står nog authentic om det är det. 99% på att de där är fake.Kan dessa vara äkta? Låter billigt, men jag har tyvärr ingen koll på hur de ska se ut eller hur mycket man brukar få ge. Hade dock gärna ägt ett som jag kan använda till min pluton.
http://m.ebay.co.uk/itm/New-Top-Qua...-X1-for-Breitling-20-/221854171918?nav=SEARCH
http://m.ebay.co.uk/itm/New-Top-Qua...ish-for-Breitling-20-/221854171166?nav=SEARCH
![]()
Sant, låter det för bra för att vara sant så är det för bra för att vara sant!Det står nog authentic om det är det. 99% på att de där är fake.
Jag tror ditt svar går att finna på breitlingsource.comLetar länk till den här tuffingen. Är det samma som, säg, till en Chronomat Evolution? Har hittat något om 375A, kan det vara rätt referens? Eller passar även andra?
Har någon en sådan till salu till ett kamratligt pris?
(ej repor på bezel tab kl.9, de är reflektioner)
![]()
![]()
Letar länk till den här tuffingen. Är det samma som, säg, till en Chronomat Evolution? Har hittat något om 375A, kan det vara rätt referens? Eller passar även andra?
![]()
![]()
@rillesnille Listar väl på minst 15tkr? PMa mig om det blir aktuellt så kan jag ev fixa lite rabatt på ett sådant. /O375A stämmer men att hitta ett sådant för "kamratligt pris" nja...
Räkna med svindyrt men värt varenda krona för det är en grym länk!!
Letar länk till den här tuffingen. Är det samma som, säg, till en Chronomat Evolution? Har hittat något om 375A, kan det vara rätt referens? Eller passar även andra?
![]()
![]()
En så kallad "wristie" med nyaste, Chronomat 44:an.
![]()
Ingen som vill byta sin Breitling chronomat 41 mot min rolex submariner 11610LN ?
Du kommer inte ångra dig om du får tag på en!Ingen som vill byta sin Breitling chronomat 41 mot min rolex submariner 11610LN ?
Ingen aning men vill ha GRYM tavla!![]()
Lyfter tråden med denna frågan... Hittade denna bilden på nätet.. Whats up med urtavlan? Finns denna på riktigt?
![]()
Lyfter tråden med denna frågan... Hittade denna bilden på nätet.. Whats up med urtavlan? Finns denna på riktigt?
Funderade på den lösningen, men kan tyda limited edition över den nedre subdialen.. Tror der är någon grå tavla med sån metallic effekt som Breitlings blackeye tavlor.Det är en "vanlig" onyx black-tavla fotad med typ ett fönster som speglar sig och gör att tavlan ser skum ut.
Visst finns det helguld-chronomater men om den på bilden är äkta är svårt att säga utan fler och mer högupplösta bilder.
Såg en grej om den där.. Det är en mulliner tourbillon som är self winding. Den är monterad i en liten winder som snurrar den då och då. Så jävla coolt!Som vi alla vet så har ju Breitling och Bentley ett litet samarbete och nu såhär på kvällskvisten när jag satt och kikade runt på nästa "förmånsbil" så råkade se denna pärla på en instrumentbräda. Bilen i fråga är Bentleys nya SUV med namnet: Bentayga!
Stekigt med en isad tavla!
![]()
Haha, så jävla överdådigt! Tyckte det såg ut som någon slags tourbillion men hade inte en jäkla aning om hur de skulle ha löst detta.Såg en grej om den där.. Det är en mulliner tourbillon som är self winding. Den är monterad i en liten winder som snurrar den då och då. Så jävla coolt!
Funderade på den lösningen, men kan tyda limited edition över den nedre subdialen.. Tror der är någon grå tavla med sån metallic effekt som Breitlings blackeye tavlor.
Ser iaf riktigt häftigt ut.