Har aldrig heller sett dom skriva limited edition dÀr...Kan inte hitta nÄn Ltd Ed med texten skriven sÄ, pÄ de nyare modellerna...
SÀtter en slant pÄ fejk!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig heller sett dom skriva limited edition dÀr...Kan inte hitta nÄn Ltd Ed med texten skriven sÄ, pÄ de nyare modellerna...
SÀtter en slant pÄ fejk!!
Tycker att allt ser Àkta ut. Det som Àr skumt Àr texten samt det faktum att Àr fotot en Àkta handledsbild borde inte sekundvisaren stÄ pÄ 12.Det Àr en "vanlig" onyx black-tavla fotad med typ ett fönster som speglar sig och gör att tavlan ser skum ut.
Visst finns det helguld-chronomater men om den pÄ bilden Àr Àkta Àr svÄrt att sÀga utan fler och mer högupplösta bilder.
Jo det finns vÀl pÄ Àldre modeller..? Men inte sen B01...Har aldrig heller sett dom skriva limited edition dÀr...
Menade pÄ b01anJo det finns vÀl pÄ Àldre modeller..? Men inte sen B01...
Ja, det Àr lite weird faktiskt... Den stora stÄr still nÀr chronographen inte Àr igÄng men den lilla vÀnstra subdialen borde inte stÄ pÄ 12 om klockan Àr igÄng.Tycker att allt ser Àkta ut. Det som Àr skumt Àr texten samt det faktum att Àr fotot en Àkta handledsbild borde inte sekundvisaren stÄ pÄ 12.
HĂ€r finns ju en del av intresse... Ăr det i StockholmHej!
Kommer Äka ivÀg och köpa en breitling och tÀnkte kolla om det fanns nÄgot intresse. En ad kommer stÀnga ner sin butik och sÀljer ut sina klockor.
35% rabatt pÄ dessa.
Pm för mer info![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fett! I dubbel bemÀrkelse.Bumpat upp vÄr kÀra trÄd med ett "vykort" frÄn Tanzania och Ruaha-parken.![]()
Var det en vÄt dröm, vaknade du med en gosig flÀck i byxan?!Fett! I dubbel bemÀrkelse.
Drömde f.ö. en mardröm inatt: att jag sÄlde min kÀra
![]()
till @Ricrob
Kan fortfarande dock inte bestÀmma mig vad som var lÀskigast: att jag drömde att jag sÄlde den eller att jag drömde om honom...
Ingen vÄt dröm, dÄ hade jag fortfarande "sovit"...Var det en vÄt dröm, vaknade du med en gosig flÀck i byxan?!![]()
24-timmarsklockor Àr vÀl sÄ enkla att de faktiskt visar tiden. Dvs stÄr klockan pÄ 14 sÄ Àr den 14.00? Har jag missat nÄgot i din frÄgestÀllning?
Jag förstÄr. Hittade detta ocksÄ "The main characteristic of the Breitling Cosmonaute is its 24-hour dial. The reasoning driving this choice is that in space, you aren't able to tell morning from afternoon, hence 1 rotation per day is a more meaningful design."Ja, nu förstÄr jag vad du menar. Jag tror inte att de "vanliga" visarna har nÄgot att göra med 24-timmarsmarkeringarna. Det handlar enkelt om i vilken skala Breitling har valt att lÀgga upp sin 24-timmarsfunktion. Har visaren flyttat sig 10 steg frÄn 0, sÄ Àr klockan 10 pÄ morgonen.
Hej!
Kommer Äka ivÀg och köpa en breitling och tÀnkte kolla om det fanns nÄgot intresse. En ad kommer stÀnga ner sin butik och sÀljer ut sina klockor.
35% rabatt pÄ dessa.
Pm för mer info![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt fina klockorFanns ju massor med godis dÀr!!
Helguldschronomater ser man inte varje dag![]()
Ja, detta gjorde vÀl det hela klart som korvspad. Det svÄra Àr naturligtvis att tydligt lÀsa av minuterna, men de sitter ju dÀr de alltid gjort. SÄ pÄ bilden Àr klockan 20:09:41Jag förstÄr. Hittade detta ocksÄ "The main characteristic of the Breitling Cosmonaute is its 24-hour dial. The reasoning driving this choice is that in space, you aren't able to tell morning from afternoon, hence 1 rotation per day is a more meaningful design."
MÄnga fina exemplar dÀr och flera som inte Àr i produktion lÀngre. Den vita Airwolf Raven frestar. Sedan finns min egen TT Chrono Cockpit med, och den slutade tillverkas 2010.Hej!
35% rabatt pÄ dessa.
Pm för mer info![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ăn sĂ„ lĂ€nge har den 100% av rösterna. Frun och tre polare sa samma sak.. 5-0-0 till grĂ„tt just nuPlĂ€ttlĂ€tt, grĂ„/svart pĂ„ lĂ€nk !
Jag sÀger samma! LÀnk Àr ett mÄste för mig. Sen Àr den sjukt snygg ocksÄ. Finns den i 41mm?
Jag sÀger samma! LÀnk Àr ett mÄste för mig. Sen Àr den sjukt snygg ocksÄ. Finns den i 41mm?
Jag skulle verkligen vilja testa 41mm chronomat. FÄr nog ta det direkt nÀr jag Àr tbx i civilisationen. Just den tavlan m grÄtt Àr cool