Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀmnaren har fÄtt lite nya klÀder frÄn @Josef B
Ett exempel grÄ/svart regement, blev helt ok tycker jag
Snyggt. Har du gummi ocksÄ?
Inte till hÀmnaren Ànnu men det Àr bara en tidsfrÄga
VÀldigt snygg pÄ bÄde lÀder och gummi.
Verkligen!
Inte helt tokig pÄ military strap heller, var pÄ vippen att knipa ett sÄdant hos Erikssons igÄr
Blev perfekt! Annars Àr jag ingen fan av nato.HÀmnaren har fÄtt lite nya klÀder frÄn @Josef B
Ett exempel grÄ/svart regement, blev helt ok tycker jag
Vad ligger det i för pris? Ăr det mjukt eller hĂ„rt?
2k med vanligt spÀnne och ja det Àr riktigt stelt i början men gissar att det formar till sig bra efter ett tag.
En miljon med viklÄs dÄ förestÀller jag mig?
4200kr pÄ Bergströms. DÄ med band och viklÄsEn miljon med viklÄs dÄ förestÀller jag mig?
4200kr pÄ Bergströms. DÄ med band och viklÄs
4200kr pÄ Bergströms. DÄ med band och viklÄs
Som hittat.
b01 44 guld/stÄl!!
VÀldigt snygg pÄ bÄde lÀder och gummi.
Heheb01 44 guld/stÄl!!
"BÀr det du tycker Àr snyggt förutom nÀr möjligheten att bÀra guld finns. BÀr alltid guld om möjligheten finns".
Synd man inte vet vart AD Àr, sÄ man sjÀlv kan kila ivÀg
Hur svÄrt Àr det att sÀtta i en lÀnkbit till i lÀnken? NÄgot man fixar sjÀlv eller bör man lÀmna in klockan för det?
Haha snyggt!Ett litet tips...
Hur svÄrt Àr det att sÀtta i en lÀnkbit till i lÀnken? NÄgot man fixar sjÀlv eller bör man lÀmna in klockan för det?
Det fixar du sjÀlv. Akta fingrarna bara. Drog mejseln rakt igenom tummen sist. Har fortf inte lÀkt ordentligt och det var ett tag sen nuDet bör du kunna lösa sjÀlv om du har en vettig skruvmejsel och lite tÄlamod
Vad Àr det för lÀnk?
HÀr kommer en lÄnad bild pÄ klockan. Skruvmejsel har jag, tÄlamod kan det vara vÀrre medDet bör du kunna lösa sjÀlv om du har en vettig skruvmejsel och lite tÄlamod
Vad Àr det för lÀnk?
Med en liten skruvmejsel sÄ har du justerat lÀnken pÄ 10min, max.HÀr kommer en lÄnad bild pÄ klockan. Skruvmejsel har jag, tÄlamod kan det vara vÀrre med
SÀg inte det! Jag var tvungen att slipa till mejseln. Sen satt skruvarna hÄrt som fan sÄ det tog en stund innan man fick loss dem.Med en liten skruvmejsel sÄ har du justerat lÀnken pÄ 10min, max.
Yes! Men se till att det finns en skruv för den extra biten. Och prova klockan sĂ„ du sĂ€tter biten pĂ„ rĂ€tt sidaĂr det bara till och lossa skruvarna man ser pĂ„ sidan av lĂ€nken och sedan sĂ€tta i en bit till dĂ€r?