• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

3BDEA324-857A-421E-A85C-B2BD12B6318E.jpeg

vart kan jag hitta en stÄllÀnk till en superocean 2?
HÀr Àr ett tips, men du kanske Àr bÀttre pÄ att filtrera Àn jag. https://www.chrono24.se/breitling/delartillbehoer--acc.htm
Kolla ocksÄ nÄgra inlÀgg bakÄt dÀr jag fÄr tips pÄ lÀnkar att leta i.

EDIT.
https://www.montredo.com/se/magasin/breitlings-referensnummer-foer-nyboerjare/

http://www.breitlingsource.com/watch_details/Chronomat_73.html

Ocean racer viklÄset i stÄl Àr ju grymt bra men hittade en borstad(ej pvd) variant i titan? som jag inte befattat mig med tidigare, ref. E20DSA.2
Ngn som vet vad ett sÄdant betingar hos AD eller Àr ur produktion?
gRKwDmdsfKh.jpg

Ocean racer viklÄset i stÄl Àr ju grymt bra men hittade en borstad(ej pvd) variant i titan? som jag inte befattat mig med tidigare, ref. E20DSA.2
Ngn som vet vad ett sÄdant betingar hos AD eller Àr ur produktion?
gRKwDmdsfKh.jpg

Det dÀr Àr nog i titan skulle jag gissa pÄ ganska dyrt typ som en i Blacksteel.
Hör med TP eller Ad i Sumpan

//Simon

Ja, det lÀr ju inte vara billigt. Köpte 2013 stÄlvarianten ny för 3400:- hos AD men Àr dyrare nu.
Ska höra med dem!. Tack för svar!

Hej
Det kan finnas en borstad i stÄl men vet inte om den finns kvar. Men det kan Ad som jag nÀmde svara pÄ. Om det finns sÄ tar dom dessa frÄn TP i TÀby :breitling:
Det dÀr Svarta bandet med tyg/gummi har jag 1 st 20-22 av Ny i pÄse om det skulle vara intressant :) PM i sÄ fall.

//Simon

Hej
Det kan finnas en borstad i stÄl men vet inte om den finns kvar. Men det kan Ad som jag nÀmde svara pÄ. Om det finns sÄ tar dom dessa frÄn TP i TÀby :breitling:
Det dÀr Svarta bandet med tyg/gummi har jag 1 st 20-22 av Ny i pÄse om det skulle vara intressant :) PM i sÄ fall.

//Simon
Kollade nu priset hos Erikson Urh. och titanvarianten E20DSA.2 ligger pÄ 4900;- exkl. band.

Hej
SvÄrt att se dÄ lÄset Àr stÀngt (be om en bild frÄn sidan sÄ du kan se skruvarna man lossar)
Priset Àr inom spannet tycker jag :)
Men pÄ chronomat nyare mod sÄ Àr det 12 om man rÀknar dom yttre bitarna (nÀr man köper dessa)

//Simon
Det kÀnns som att jag mÄste se det pÄ plats. Jag Àr för kass pÄ det hÀr för att vÄga köpa enbart pÄ en bild. Tack för god ton och goda rÄd.

Det Àr lugnt: Se bara till sÄ man kan öppna skruvarna dom man kortar av lÀnken med för dom kan sitta hÄrt som fan :oops:

//Simon
I kombination med att skruvhuvuden Àr förstörda av slintande dÄliga verktyg, hudrester och svett sen nittiotalet kan det bli en svÄr uppgift. Vi fÄr se hur det gÄr. Det Àr inte brÄttom, men kul och snyggt vore det. Modellen gör sig bra pÄ lÀnk.

Vad har jag för alternativ till straps pÄ min hurricane 45? Kört pro III med svart tang men funderar pÄ nytt/nya band för lite variation. Vill inte ha det factory-gummit som kommer till hurricane serien pga lÀst och sett för mÄnga dÄliga recensioner. Tips mottages tacksamt!

Tillbaka
Topp