Det Àr en King-Kong klockaSÄ jÀvla bra Àr den!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr en King-Kong klockaSÄ jÀvla bra Àr den!!
Det vet man! Mycket bra!Det Àr en King-Kong klocka
Tycker de gjorde ner sig rejÀlt nÀr de bytte till blanka siffror och blanka visare pÄ de dÀr.
Rub it in...Tycker de gjorde ner sig rejÀlt nÀr de bytte till blanka siffror och blanka visare pÄ de dÀr.
Hur gÄr det med lÀnk sökandet?Jag förstÄr dig.
Hmm, det Àr en process. Jag har förstÄtt vad lÀnken heter men jag tror det finns flera "anslutningar" mot boetten. Jag letar och lÀr. Din ser ju nice ut, men jag Àr nöjd med det jag har just nu.Hur gÄr det med lÀnk sökandet?
Grattis! Vad blev det?dÄ har man bestÀllt sin första Breitling. nu ska man bara vÀnta in posten oxÄ!
Grattis! Vad blev det?
Jag tror den kommer att övertrÀffa dina förvÀntningar. SÄ blev det för mig iaf.en Superocean 2, 42mm. blev det....
vad tycker ni? Àr det en bra klocka?
skönt att höra.Jag tror den kommer att övertrÀffa dina förvÀntningar. SÄ blev det för mig iaf.
Tog du den pÄ Gripenbro?en Superocean 2, 42mm. blev det....
vad tycker ni? Àr det en bra klocka?
japp...Tog du den pÄ Gripenbro?
Grymt snygg, ska bli kul o se den hÀr pÄ forumetjapp...
Breitlings AR Àr i vÀrldsklass!Bra djup
Den handleden Àr nÄgot grövre Àn 17cmNy Seawolf idag. Hög och tung, men det Àr ju en Breitling
I bakgrunden en annan passion, Lego.
SÄ Àr det! Hej förresten, lÀnge senDen handleden Àr nÄgot grövre Àn 17cm
Tiden gÄr. har du nÄgot köpvÀrt pÄ lager ?SÄ Àr det! Hej förresten, lÀnge sen
Bra val!
KÀnns inte sÄ lite "Cocktail time" omkring den. Schysst stekarklocka
LÄs trÄden!!
Inte illa riktigt fin...