Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mitt bÀsta köp 2018
Tack och det Àr en klocka med definitiv nÀrvaro pÄ handle
[/QUOTE vad ligger den pÄ, 45-48mm?
blev lite fel dÀr..Mitt bÀsta köp 2018
Gör sig sÄ bra pÄ det lÀdret...Nu har jag haft denna lilla blÄ smurf frÄn 1992 i tvÄ veckor. Jag Àr imponerad. SÄ fina de Àr.
Jag hÄller med. Det blÄ oem synkar perfekt till tavlan. Jag Àr egentligen nöjd sÄ, men en lÀnk hÀgrar 2019.Gör sig sÄ bra pÄ det lÀdret...
45mm men den har korta bandhorn, bÀrs i storlek som en Speedy kÀnns det som.blev lite fel dÀr..
vad ligger den pÄ, 45-48mm?
Riktigt vacker klockaNu har jag haft denna lilla blÄ smurf frÄn 1992 i tvÄ veckor. Jag Àr imponerad. SÄ fina de Àr.
Sett till designen sÄ passar den inte in i 2018. Det gör den till en rebell i tillvaron. Det gillar jag.Riktigt vacker klocka
Ring klocka ring.... Fast den ringer inte. För de som inte vet Ă€r det en förstorad variant av en klocka som original satt i flygplan som t.ex Boeing 727 och 707, DC 7, Lockheed L-188, Convair mm. Jag har ocksĂ„ ett exemplar. Min vĂ€ggklocka hĂ€nger i mitt garage, ej hangar Ă€ven om jag har en bil som heter Messerschmitt förlĂ„t merc.. Ăven min B1 Blacksteel special smög sig med i bilden ser jag nu. Men nu mer överger Breitling sin flyghistoria och hĂ€vdar att vingarna i tidigare logga inte Ă€r en symbol för Breitling... För min del dog Breitling i och med detta, tyvĂ€rr.
Köp ett vanligt svart med BREITLING-text.Vad har jag för alternativ till straps pÄ min hurricane 45? Kört pro III med svart tang men funderar pÄ nytt/nya band för lite variation. Vill inte ha det factory-gummit som kommer till hurricane serien pga lÀst och sett för mÄnga dÄliga recensioner. Tips mottages tacksamt!
Vilken menar du med âvanligâ i 41mm?Deras 41mm B01 i bĂ„de vanlig och Airbourne sĂ„lde ju tyvĂ€rr sĂ„ pass dĂ„ligt att de togs ur produktion. Hade inte du en sĂ„n?
TÀnkte samma sak direkt nÀr jag lÀste artikeln. Ta in folk i medelÄldern för att sÀlja till den yngre hippa generationen? Detta bÄdar inte gott. Brad Pitt Àr vÀl för den yngre hippa generationen som vad Sean Connery Àr för mig, en gammal cool gubbe. Charlize blir snyggare med Ären, sure, men vet yngre hippa ens vem hon och den dÀr tredje rÀtt okÀnda killen Àr?
NÀ. Jag fattar inte mÄlgruppen alls hÀr.
De nya har ocksÄ blÄaktig antireflexbehandling, om det var frÄgan.Jag har fÄtt höra att de nya Breitlings inte lÀngre har samma "Anti-reflective coating" som de haft pÄ tidigare modeller. AlltsÄ det blÄa/lila fÀrgen som man ser i vissa vinklar. Kan nÄgon intyga om det stÀmmer eller inte?
Vacker!Julen Àr ju mycket bling sÄ lÀnken den fick Äka pÄ igen . God jul pÄ er alla Breitlingare!
Snyggt jobbat! Började tro att jag var ensam om en .Vacker!
Min sÀger hej och önskar God Jul.
Vanlig som i vanliga chronomat, alltsĂ„ vanliga B01 med star trek-bezel i 41mm.Vilken menar du med âvanligâ i 41mm?
Det trodde jag med att jag var, dom vÀxer inte pÄ trÀd..Snyggt jobbat! Började tro att jag var ensam om en .
Nej det var inte jag iallafall. Jagar lite annat sÄ min Àr till salu för tillfÀllet. Kommer förmodligen att Ängra mig nÀr det Àr försent .Det trodde jag med att jag var, dom vÀxer inte pÄ trÀd..
Köpte min i september.
Var det din som var med pÄ bild frÄn en gtg för ett tag sedan?
Snyggt jobbat! Började tro att jag var ensam om en .
Det trodde jag med att jag var, dom vÀxer inte pÄ trÀd..
Köpte min i september.
Var det din som var med pÄ bild frÄn en gtg för ett tag sedan?
Jag tror jag mÄste ha ett likadant gummi!Mitt bÀsta köp 2018
Kostade bara 600:- pÄ HukesJag tror jag mÄste ha ett likadant gummi!