Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀ, jag sÄg fel, tyckte det var den gamla boettenInte servad.
à terkommer Gulfebern 2019 mÄnne?god jul pÄ er!
Den Gula Febern kommer alltid att sitta kvarà terkommer Gulfebern 2019 mÄnne?
Det hade vart bra, för alla.
God jul
assÄ jag Àr ju rent sÄld pÄ denna!à terkommer Gulfebern 2019 mÄnne?
Det hade vart bra, för alla.
God jul
Inget konstigt med det!Hej! Min far fick en Breitling Navitimer 8 i julklapp och har en frĂ„ga gĂ€llande nĂ€r en skall skriva in kronan igen. I första lĂ€get skall kronan tryckas in samtidigt som en skall skruva fast den, men nĂ€r jag gör detta pĂ„ den sĂ„ kĂ€nns det som att den fortsĂ€tter att vrida upp urverket nĂ€r den skruvas fast. Ăr detta vanligt? Kronan blir iskruvad men Ă€r lite ovan att den vrider upp urverket samtidigt som man skruvas fast kronan. Ăr van att den frikopplas och sen bara att skruva fast kronan.
Som sagt inget ovanligt. Somliga urverk âfrikopplarâ inte nĂ€r kronan skruvas in.Hej! Min far fick en Breitling Navitimer 8 i julklapp och har en frĂ„ga gĂ€llande nĂ€r en skall skriva in kronan igen. I första lĂ€get skall kronan tryckas in samtidigt som en skall skruva fast den, men nĂ€r jag gör detta pĂ„ den sĂ„ kĂ€nns det som att den fortsĂ€tter att vrida upp urverket nĂ€r den skruvas fast. Ăr detta vanligt? Kronan blir iskruvad men Ă€r lite ovan att den vrider upp urverket samtidigt som man skruvas fast kronan. Ăr van att den frikopplas och sen bara att skruva fast kronan.
Köpte mig precis en Julklapp, nu ÄterstÄr bara den trÄkiga vÀntan pÄ paketet...
En Breitling som jag kommer Àga för andra gÄngen, hoppas den stannar lÀngre denna gÄngen
Hint: Den Àr svart
Korrekt!Skyracer
//Simon
Korrekt
Du rÄkar möjligtvis inte veta vad ett grönt gummi till Skyracern kostar? du verkar ha rÀtt bra koll pÄ Breitling
Jag ska rÀkna julklappspengarna imorgon .
Juldags fisk.
De nya har ocksÄ blÄaktig antireflexbehandling, om det var frÄgan.
Beror pÄ vad du menar med nya men min B60 Àr frÄn 2018 och den har till synes samma AR som Àldre modeller.Ok och det Àr ingen skillnad mot tidigare modeller i styrka eller utseende? MÄste hört fel dÄ. Tack!
Vilken ref Àr denna?Dimma ute. Men tavlan levererar ÀndÄ.
Tror 1350 med spÀnne. Borde vara samma som vanliga.Korrekt!
Du rÄkar möjligtvis inte veta vad ett grönt gummi till Skyracern kostar? du verkar ha rÀtt bra koll pÄ Breitling!
Edit: eller om nÄgon annan vet?
sÄg en bild.pÄ.den precis!NÄgon som slagit till pÄ nÄgot frÄn nya Premier linjen? Kikade pÄ dem för nÄgon mÄnad sedan. RÀtt trevliga spontant!