Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăntligen - efter att ha följt denna trĂ„den lĂ€nge kan man posta i den - första Breitlingen inkommen idag!
Ăntligen - efter att ha följt denna trĂ„den lĂ€nge kan man posta i den - första Breitlingen inkommen idag!
Ser ut som en tungstenstavlaStort grattis! Vilken fÀrg Àr det pÄ tavlan?
Riktigt nice! Grattis och vĂ€lkommen inĂntligen - efter att ha följt denna trĂ„den lĂ€nge kan man posta i den - första Breitlingen inkommen idag!
Bara att gratuleraĂntligen - efter att ha följt denna trĂ„den lĂ€nge kan man posta i den - första Breitlingen inkommen idag!
Stort grattis! Vilken fÀrg Àr det pÄ tavlan?
Ser ut som en tungstenstavla
Precis, det Àr en matt grÄ tavla "Tungsten". Tycker den passar perfekt, ger ett vÀldigt sobert intryck.
Riktigt fint. Nu saknas bara en military strap till denPrecis, det Àr en matt grÄ tavla "Tungsten". Tycker den passar perfekt, ger ett vÀldigt sobert intryck.
Hur gick tankarna ang klockval? Varför blev det denna?Precis, det Àr en matt grÄ tavla "Tungsten". Tycker den passar perfekt, ger ett vÀldigt sobert intryck.
Jag har varit sugen pÄ att testa en Breitling , och har kollat in ett flertal modeller. Sen har jag insett att en bra kvartsklocka attHur gick tankarna ang klockval? Varför blev det denna?
Superavengern Àr riktigt snygg! BfB har jag dock jÀvligt svÄrt för. Lite som folk med Ferrariskinnjacka pÄ tuben... Antar att du har rÀtt sÄ grova handleder, inget av dem uren Àr direkt smÄKör dessa för tillfÀllet. En Bentley med lila tavla och en superavenger.
Haha ja nĂ„n ferrariskinnjacka eller nĂ„gra andra ferrariklĂ€der kommer du aldrig hitta pĂ„ mig. Ăven om jag hade köpt en ferrari. Nja, har aldrig mĂ€tt mina handleder, men bĂ€gge klockorna sitter kanon iallafall.Superavengern Ă€r riktigt snygg! BfB har jag dock jĂ€vligt svĂ„rt för. Lite som folk med Ferrariskinnjacka pĂ„ tuben... Antar att du har rĂ€tt sĂ„ grova handleder, inget av dem uren Ă€r direkt smĂ„
Skönt att höraHaha ja nĂ„n ferrariskinnjacka eller nĂ„gra andra ferrariklĂ€der kommer du aldrig hitta pĂ„ mig. Ăven om jag hade köpt en ferrari. Nja, har aldrig mĂ€tt mina handleder, men bĂ€gge klockorna sitter kanon iallafall.
Haha nÀ, Det rÀcker inte plÄnboken till för. Men tycker ÀndÄ att BfB Àr snygga klockor.Skönt att höra
Men har du en Bentley?
Alltid kul att höra varför folk valt just den klocka de valtJag har varit sugen pÄ att testa en Breitling , och har kollat in ett flertal modeller. Sen har jag insett att en bra kvartsklocka att
komplettera med kunde vara kul. Kollade Àven pÄ Sjöö Sandtröms ORC UTC, men gillade kombinerad digital och analog visning.
SÄ det var en kombination av slumpen (att just denna dök upp), och att jag faktiskt haft denna under radarn en tid...
Gillar: Tavlan, FÀrgkombinationen. Ogillar: inget just nu. Tveksam: Titan, kanske kommer att kÀnnas lite för lÀtt, inte den dÀr sköna tyngden.
Men jag ger den ett försök, sÄ fÄr vi se hur lÀnge den stannar (Fast jag har svÄrt att skiljas frÄn mina klockor, sÄ att flippa Àr jag ovan vid ) .
Mycket bÀttre!SÄdÀr ja, tysken jag köpte den av verkar ha hÀrjat runt med en spritpenna...
Stor förbÀttring! Tysken mÄste ha druckit för mycket öl...SÄdÀr ja, tysken jag köpte den av verkar ha hÀrjat runt med en spritpenna...
Testar igen, nÄgon som har koll pÄ vad ett 20mm spÀnne kostar och vart jag kan fÄ tag i ett till ett bra pris?
Testar igen, nÄgon som har koll pÄ vad ett 20mm spÀnne kostar och vart jag kan fÄ tag i ett till ett bra pris?
Jag kollade pÄ military strap pÄ viklÄs hos Bergströms. DÄ kostade viklÄset till det bandet (samma som pÄ lÀder?) 2640krVanligt spÀnne hittar du hos nÀrmaste AD för runt 4-500kr
StÀmmer bra det att det Àr samma pris. Det Àr vÀl tom samma viklÄs?Jag kollade pÄ military strap pÄ viklÄs hos Bergströms. DÄ kostade viklÄset till det bandet (samma som pÄ lÀder?) 2640kr