• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Oli

Omega
2-Faktor
image.jpg

image.jpg

Morsans valp Àr ocksÄ :breitling: frÀlst!
Var bara tvungen att posta dessa, hon fick agera vakthund pÄ semestern, sover med ett öga öppet för att inte nÄgon klÄfingrig ska norpa den. (kan man ju önska iallafall)

Kommer ett mycket roligt paket nÀsta vecka ocksÄ. :) Knappt sÄ man kan bÀrga sig, men nu ska jag hem och ta det lugnt som fan och prova nya NHL16 pÄ ps4. Om nÄgon vill lira online skicka ett PM ;) Trevlig helg! (LÀr ju visserligen inte kunna hÄlla mig borta hÀrifrÄn.)
 

jandan

Panerai
Hur gick tankarna ang klockval? Varför blev det denna?
Jag har varit sugen pÄ att testa en Breitling , och har kollat in ett flertal modeller. Sen har jag insett att en bra kvartsklocka att
komplettera med kunde vara kul. Kollade Àven pÄ Sjöö Sandtröms ORC UTC, men gillade kombinerad digital och analog visning.
SÄ det var en kombination av slumpen (att just denna dök upp), och att jag faktiskt haft denna under radarn en tid...
Gillar: Tavlan, FÀrgkombinationen. Ogillar: inget just nu. Tveksam: Titan, kanske kommer att kÀnnas lite för lÀtt, inte den dÀr sköna tyngden.
Men jag ger den ett försök, sÄ fÄr vi se hur lÀnge den stannar (Fast jag har svÄrt att skiljas frÄn mina klockor, sÄ att flippa Àr jag ovan vid :)) .
 
Superavengern Àr riktigt snygg! BfB har jag dock jÀvligt svÄrt för. Lite som folk med Ferrariskinnjacka pÄ tuben... Antar att du har rÀtt sÄ grova handleder, inget av dem uren Àr direkt smÄ ;)
Haha ja nĂ„n ferrariskinnjacka eller nĂ„gra andra ferrariklĂ€der kommer du aldrig hitta pĂ„ mig. Även om jag hade köpt en ferrari. Nja, har aldrig mĂ€tt mina handleder, men bĂ€gge klockorna sitter kanon iallafall.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Jag har varit sugen pÄ att testa en Breitling , och har kollat in ett flertal modeller. Sen har jag insett att en bra kvartsklocka att
komplettera med kunde vara kul. Kollade Àven pÄ Sjöö Sandtröms ORC UTC, men gillade kombinerad digital och analog visning.
SÄ det var en kombination av slumpen (att just denna dök upp), och att jag faktiskt haft denna under radarn en tid...
Gillar: Tavlan, FÀrgkombinationen. Ogillar: inget just nu. Tveksam: Titan, kanske kommer att kÀnnas lite för lÀtt, inte den dÀr sköna tyngden.
Men jag ger den ett försök, sÄ fÄr vi se hur lÀnge den stannar (Fast jag har svÄrt att skiljas frÄn mina klockor, sÄ att flippa Àr jag ovan vid :)) .
Alltid kul att höra varför folk valt just den klocka de valt
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Topp