• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Återfall!
E3A52903-AAEE-44F7-9163-E1AE4CE60A04.jpeg

Fick för mig jag sÄlde min förra pga storleken, men tyckte denna kÀndes liten nÀr jag packade upp den :D
Ganska tunn och sÄ klart den lÄga vikten, hade glömt hur skön den Àr att bÀra!

Har för mig jag lÀst hÀr tidigare att Kern plockade bort Skyracern ur sortimentet, har en ny pÄ ingÄng och tÀnkte att ADn haft den i lager lÀnge, men modellen ligger visst fortfarande kvar pÄ hemsidan sÄ antar att den fÄr leva kvar ett tag trots allt? :)

https://www.breitling.com/se-en/watches/colt/skyracer/X74320E4-BF87-293S-X20S-1/
Jag pratade med en person anstÀlld pÄ huvudkontoret i Schweiz som sa att den tas ur produktion men butikerna har ju lager att sÀlja slut sÄklart.

Jag pratade med en person anstÀlld pÄ huvudkontoret i Schweiz som sa att den tas ur produktion men butikerna har ju lager att sÀlja slut sÄklart.
FörstÄr ocksÄ det, men Àr det inte konstigt att den ligger kvar pÄ hemsidan? De uppdaterade ju den för inte sÄ lÀngesedan tycker jag..

Återfall!
E3A52903-AAEE-44F7-9163-E1AE4CE60A04.jpeg

Fick för mig jag sÄlde min förra pga storleken, men tyckte denna kÀndes liten nÀr jag packade upp den :D
Ganska tunn och sÄ klart den lÄga vikten, hade glömt hur skön den Àr att bÀra!
Jag hade en innan med sÄlde men Ängrar mig och Àr pÄ jakt efter en likadan.
Köpte du din ny?

AlltsÄ nu har jag funderat lÀnge nog och Àr tvungen att stÀlla den dumma frÄgan.
Är den borstad, blĂ€strad eller vad? Ser inte ut som dagens borstning dĂ€rav frĂ„gan.
93436F71-B485-48EC-8494-B48B9EDAF415.jpeg

3FF191F6-B7ED-419B-A66A-E2A255B0AB79.jpeg
Borstad, pÄ en blÀstrad ser du inga linjer som du gör pÄ borstad metall.
Enkel förklaring;
Polerad: Glansig
Borstad: Matt men med linjer
BlÀstrad: Matt utan linjer

Tillbaka
Topp