Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min enda kompis pÄ kontoret, alla andra lediga
Bara 4 Breitling?
Bara 4 Breitling?
Dimma ute. Men tavlan levererar ÀndÄ.
Borde vÀl vara 5 vingar( 5 av 5 möjliga)
Borde vÀl vara 5 vingar( 5 av 5 möjliga)
Jag pratade med en person anstÀlld pÄ huvudkontoret i Schweiz som sa att den tas ur produktion men butikerna har ju lager att sÀlja slut sÄklart.Har för mig jag lÀst hÀr tidigare att Kern plockade bort Skyracern ur sortimentet, har en ny pÄ ingÄng och tÀnkte att ADn haft den i lager lÀnge, men modellen ligger visst fortfarande kvar pÄ hemsidan sÄ antar att den fÄr leva kvar ett tag trots allt?
https://www.breitling.com/se-en/watches/colt/skyracer/X74320E4-BF87-293S-X20S-1/
FörstÄr ocksÄ det, men Àr det inte konstigt att den ligger kvar pÄ hemsidan? De uppdaterade ju den för inte sÄ lÀngesedan tycker jag..Jag pratade med en person anstÀlld pÄ huvudkontoret i Schweiz som sa att den tas ur produktion men butikerna har ju lager att sÀlja slut sÄklart.
HÄller med men det Àr vÀl för att fÄ sÄlt befintligt lager antar jag.FörstÄr ocksÄ det, men Àr det inte konstigt att den ligger kvar pÄ hemsidan? De uppdaterade ju den för inte sÄ lÀngesedan tycker jag..
Grym. Har du lust att posta fler bilder pÄ den? Behöver inte vara tagna just nu
Grattis och satan vilken fin hund...Bam! Min första breitling men knappast den sista.
Den ser onekligen ut att vara borstad.AlltsÄ nu har jag funderat lÀnge nog och Àr tvungen att stÀlla den dumma frÄgan.
Ăr den borstad, blĂ€strad eller vad? Ser inte ut som dagens borstning dĂ€rav frĂ„gan.
Jag hade en innan med sÄlde men Ängrar mig och Àr pÄ jakt efter en likadan.à terfall!
Fick för mig jag sÄlde min förra pga storleken, men tyckte denna kÀndes liten nÀr jag packade upp den
Ganska tunn och sÄ klart den lÄga vikten, hade glömt hur skön den Àr att bÀra!
Borstad, pÄ en blÀstrad ser du inga linjer som du gör pÄ borstad metall.AlltsÄ nu har jag funderat lÀnge nog och Àr tvungen att stÀlla den dumma frÄgan.
Ăr den borstad, blĂ€strad eller vad? Ser inte ut som dagens borstning dĂ€rav frĂ„gan.
BÀttre upp! Har en Chronospace B60Ingen som har en Aerospace Nightmission och sÀlja till mig??
Spanat in den lite faktist men aldrig testat det sÄ blir lite osÀker fÄr Äterkomma till dig snartBÀttre upp! Har en Chronospace B60
Denna borde verkligen ryka snart? SjÀlv sugen men klockbudgeten Àr helt sprÀngd för tillfÀllet. Hoppas den stannar pÄ forumet!BÀttre upp! Har en Chronospace B60
Kan tycka det jag medDenna borde verkligen ryka snart? SjÀlv sugen men klockbudgeten Àr helt sprÀngd för tillfÀllet. Hoppas den stannar pÄ forumet!
Tack ska du haGrattis och satan vilken fin hund...
Hade ocksÄ en tidigare, men precis som du Ängrade jag mig!Jag hade en innan med sÄlde men Ängrar mig och Àr pÄ jakt efter en likadan.
Köpte du din ny?