• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

HĂ„ller alltid tiden med superquartz
01066392-2FAD-47A3-A622-946B2D06069A.jpeg
E2187ED1-FC90-4764-ACC0-CB0392A323E8.jpeg
 
Hittade detta i en lÄda bland massa annat, tÀnkte bara försÀkra mig om att det Àr Àkta innan jag ev. sÀljer det. Det finns ingen stÀmpel pÄ baksidan.
IMG_20190328_133246.jpg
Vad tror ni? (Det sitter pÄ ett 22 mm band.)
 
Var och testade Breitling avenger 2 gmt blacksteel och Breitling avenger 2 gmt. Riktigt snygga. Tyckte nÀstan stÄlisen var snyggare.. :)
PicsArt_03-28-12.31.57.jpg
PicsArt_03-28-12.32.08.jpg
PicsArt_03-28-12.32.30.jpg
PicsArt_03-28-12.32.51.jpg
PicsArt_03-28-12.32.40.jpg
Svart Àr ju snyggt pÄ nÀstan allt hÀr i vÀrlden, kÀnslan jag har i klockvÀrlden Àr ju att i andra hand sÄ Àr intresset svagt. Har ju inga statiska underlag för detta men kÀnslan Àr sÄ. Jag har ju sett att du Àr svag för den svarta, "tror" du att det Àr en keeper köp första kÀnslan! ;)
 
Svart Àr ju snyggt pÄ nÀstan allt hÀr i vÀrlden, kÀnslan jag har i klockvÀrlden Àr ju att i andra hand sÄ Àr intresset svagt. Har ju inga statiska underlag för detta men kÀnslan Àr sÄ. Jag har ju sett att du Àr svag för den svarta, "tror" du att det Àr en keeper köp första kÀnslan! ;)
Absolut tycker bÄda Àr snygga. Men efter jag testat bÄda, sÄ pÄ nÄgot sÀtt kÀndes stÄl mer "klassiskt" eller hur man nu ska förklara. Samt att fÄr man repor pÄ svarta gÄr det ej att polera bort...
 
Var och testade Breitling avenger 2 gmt blacksteel och Breitling avenger 2 gmt. Riktigt snygga. Tyckte nÀstan stÄlisen var snyggare.. :)
PicsArt_03-28-12.31.57.jpg
PicsArt_03-28-12.32.08.jpg
PicsArt_03-28-12.32.30.jpg
PicsArt_03-28-12.32.51.jpg
PicsArt_03-28-12.32.40.jpg
visse, kör nu den svarta!

fast frÄgan Àr ju om du Àr man eller pojke ;)

efter ett tags anvÀdning sÄ har man vÀl hellre en banged up svart Àn en repig högblank en... ?!

detta fÄr mig att Ängra alla gÄngerna man hittat en porsche design pvd chrono för bra priser Ä bara "men det e ju lite repig"
man var en pojk dÄ...
 
visse, kör nu den svarta!

fast frÄgan Àr ju om du Àr man eller pojke ;)

efter ett tags anvÀdning sÄ har man vÀl hellre en banged up svart Àn en repig högblank en... ?!

detta fÄr mig att Ängra alla gÄngerna man hittat en porsche design pvd chrono för bra priser Ä bara "men det e ju lite repig"
man var en pojk dÄ...
Börja inte med dryga kommentarer nÀr du inte kan ta emot motvind... ;)
 
Börja inte med dryga kommentarer nÀr du inte kan ta emot motvind... ;)
men Àrligttalat...
en vÀl anvÀnd svart ser ju gÄnger snyggare ut Àn nÀr man har fÄtt lite spÄr pÄ en högpolerad stÄlis!

ölus att den svarta inte ser lika stor ut!

enda plusset med vanliga stÄlisen Àr att man ju kan fÄ lÄnk till den!
 
Tillbaka
Topp