• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SnÄlisen

Omega
Paneristi
IMG_2399.jpg


MÄste ju slÄ ett slag för svart med mitt första inlÀgg i BreitlingtrÄden.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Saknat min svarta steelfish sÄ nu köpte jag en blÄ tavlad för ett tag sen och ska komplettera med gummi men lyssnar pÄ @Eurenius dÀr och de blir ett blÄtt pro diver 3 gummi med viklÄs istÀllet för ett med vanligt spÀnne. Tycker sjÀlv att den med blÄ tavla Àr snÀppet vassare Àn den svarta :)
16ADC9D2-42E1-4F0C-9BBC-024F89C77695.jpeg
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Saknat min svarta steelfish sÄ nu köpte jag en blÄ tavlad för ett tag sen och ska komplettera med gummi men lyssnar pÄ @Eurenius dÀr och de blir ett blÄtt pro diver 3 gummi med viklÄs istÀllet för ett med vanligt spÀnne. Tycker sjÀlv att den med blÄ tavla Àr snÀppet vassare Àn den svarta :)
16ADC9D2-42E1-4F0C-9BBC-024F89C77695.jpeg
Bra val rakt igenom!!! Jag Àlskar Breitling sÄ svarta fÀrg, men blÄtt Àr lite livfullare
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Saknat min svarta steelfish sÄ nu köpte jag en blÄ tavlad för ett tag sen och ska komplettera med gummi men lyssnar pÄ @Eurenius dÀr och de blir ett blÄtt pro diver 3 gummi med viklÄs istÀllet för ett med vanligt spÀnne. Tycker sjÀlv att den med blÄ tavla Àr snÀppet vassare Àn den svarta :)
16ADC9D2-42E1-4F0C-9BBC-024F89C77695.jpeg

Du kommer inte att bli besviken pÄ viklÄset!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Saknat min svarta steelfish sÄ nu köpte jag en blÄ tavlad för ett tag sen och ska komplettera med gummi men lyssnar pÄ @Eurenius dÀr och de blir ett blÄtt pro diver 3 gummi med viklÄs istÀllet för ett med vanligt spÀnne. Tycker sjÀlv att den med blÄ tavla Àr snÀppet vassare Àn den svarta :)
16ADC9D2-42E1-4F0C-9BBC-024F89C77695.jpeg
ViklÄs och gummi rules:cigar:
 

Simon.x

Rolex
Hittade detta i en lÄda bland massa annat, tÀnkte bara försÀkra mig om att det Àr Àkta innan jag ev. sÀljer det. Det finns ingen stÀmpel pÄ baksidan.
IMG_20190328_133246.jpg
Vad tror ni? (Det sitter pÄ ett 22 mm band.)

Det ska finnas ett nr som Àr laser graverat pÄ törn lÄset samt sÄ ska det stÄ Breitling 22-20 pÄ lÀdret insidan.

Se pÄ denna ---> https://klocksnack.se/threads/breit...material-pÄ-törnlÄset-m20basa1-kicp-b7.79482/

//Simon
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Saknat min svarta steelfish sÄ nu köpte jag en blÄ tavlad för ett tag sen och ska komplettera med gummi men lyssnar pÄ @Eurenius dÀr och de blir ett blÄtt pro diver 3 gummi med viklÄs istÀllet för ett med vanligt spÀnne. Tycker sjÀlv att den med blÄ tavla Àr snÀppet vassare Àn den svarta :)
16ADC9D2-42E1-4F0C-9BBC-024F89C77695.jpeg
Riktigt nice men komplettera med svart gummi ocksÄ, gÀrna ocean. BlÄ tavla till svart band Àr kanon, precis som tvÀrtom. Blir inte lika matchy matchy.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Riktigt nice men komplettera med svart gummi ocksÄ, gÀrna ocean. BlÄ tavla till svart band Àr kanon, precis som tvÀrtom. Blir inte lika matchy matchy.
Har man bara viklÄset sÄ Àr de ju ganska billigt att byta gummi :) ser framemot att testa nya gummit o viklÄset i mitten av nÀsta vecka :)
 
Topp