• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rulle

Audemars
Har lire svÄrt för de sne stÀllda texten. Pro 2 eller 3 Àr klart snyggast enligt mig pÄ en dykare om man inte ska ha lÀnken. Annars Àr ju canvas bandet galet snyggt pÄ en pvd
pro 1 Àr ju 90-tal sÄ de skriker om det sen kÀnns 2 & 3 modernare speciellt 3an med den fetare texten

sÄ snackar vi Àldre chronomater sÄ tycker jag utan tvekan att pro1 Àr det enda valet om man ska ha oem gummi!
 

Boozer_87

Panerai
Korpentid med soffhÀng, alldeles för lÀngesen vi umgicks ;) :breitling::breitling:
20190330_004907.jpg
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Saknat min svarta steelfish sÄ nu köpte jag en blÄ tavlad för ett tag sen och ska komplettera med gummi men lyssnar pÄ @Eurenius dÀr och de blir ett blÄtt pro diver 3 gummi med viklÄs istÀllet för ett med vanligt spÀnne. Tycker sjÀlv att den med blÄ tavla Àr snÀppet vassare Àn den svarta :)
16ADC9D2-42E1-4F0C-9BBC-024F89C77695.jpeg
Saknar ocksÄ min ibland, den första "riktigt dyra" klockan jag köpte, givetvis bÄde med lÀnk samt Pro3gummi och viklÄs..
Trevlig klocka det dÀr :)
img_1374-jpg.250812
 

Boozer_87

Panerai
Jag som velar fram o tillbaka (sjÀlvklart slutför jag en pÄgÄende affÀr). Men just vet jag inte. Kanske borde behÄlla trots allt.. :);)
PicsArt_03-30-12.48.51.jpg
PicsArt_03-30-12.49.27.jpg
[/QUOTE
]
Jag som velar fram o tillbaka (sjÀlvklart slutför jag en pÄgÄende affÀr). Men just vet jag inte. Kanske borde behÄlla trots allt.. :);)
PicsArt_03-30-12.48.51.jpg
PicsArt_03-30-12.49.27.jpg
KÀnns ju enklare att hitta en fin Avenger i framtiden Àn tvÀrtom ;) nÀr du har möjlighet eller lust, köp och ha bÄda tvÄ ist:wtf: @Vincentb :breitling:
 

Jazzkatten

Cartier
ursÀkta mig men denna lÀnk hör vÀl knappast till pÄ denna klockan va?
9deb119a-a0c4-4b6d-93a7-2b5a26c44c3a.jpg

Eller Àr jag ute och cyklar?
Bild stulen frÄn aktuell utlÀndskauktionsannons. Utan ngn information om att det skulle vara ngt annat Àn original?
 
Topp