• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

mikjon

Omega
image.jpeg

Seawolf krÀver ocksÄ en rejÀl vÀska
image.png
 

AbedM

Breitling
2-Faktor
Hej, alla underbara klockÀlskare :D . Jag undrar om nÄgon möjligtvis har ett stÄlarmband som passar en Breitling A13340 till salu :D eller vet vart jag kan hitta ett sÄnt. Tack pÄ förhand
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Hej, alla underbara klockÀlskare :D . Jag undrar om nÄgon möjligtvis har ett stÄlarmband som passar en Breitling A13340 till salu :D eller vet vart jag kan hitta ett sÄnt. Tack pÄ förhand

Tack för försÀljningschansen, men A13340 passar tyvÀrr inte. Den har mer kurvade endlÀnkar, 131A, Àn 811A som Àr mer raka mot boetten. LÀnken Àr dock samma. Att hitta endlÀnkar Àr en annan femma. ;)
 

AbedM

Breitling
2-Faktor
Tack för försÀljningschansen, men A13340 passar tyvÀrr inte. Den har mer kurvade endlÀnkar, 131A, Àn 811A som Àr mer raka mot boetten. LÀnken Àr dock samma. Att hitta endlÀnkar Àr en annan femma. ;)
DÄ fÄr man göra ett nytt försök. NÄgon som har 131A endlÀnkar liggandes hemma? :D
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Tack för försÀljningschansen, men A13340 passar tyvÀrr inte. Den har mer kurvade endlÀnkar, 131A, Àn 811A som Àr mer raka mot boetten. LÀnken Àr dock samma. Att hitta endlÀnkar Àr en annan femma. ;)

Aha, jag trodde att det var samma ÀndlÀnkar. My bad!
 

Stormgaard

Breitling
Hejsan Breitlingexperter!
Skrev om denna i en annan trÄd men tÀnkte att jag kanske kan stÀlla frÄgan hÀr ocksÄ.

Bör pÄpeka att jag Àr ny inom klocksammanhang och jag vill absolut inte hÀnga ut nÄgon. Utan vad jag tror bygger inte pÄ nÄgon bakomliggande kunskap alls. Men jag tycker att nedanstÄende annons ser lite suspekt ut. Vad tror ni? Fake eller legit?

http://www.blocket.se/orebro/Breitling_Guld_Bezel_65734411.htm?ca=11&w=3

Om den Àr fake. Finns det nÄgonstans pÄ forumet som man kan varna andra?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Hejsan Breitlingexperter!
Skrev om denna i en annan trÄd men tÀnkte att jag kanske kan stÀlla frÄgan hÀr ocksÄ.

Bör pÄpeka att jag Àr ny inom klocksammanhang och jag vill absolut inte hÀnga ut nÄgon. Utan vad jag tror bygger inte pÄ nÄgon bakomliggande kunskap alls. Men jag tycker att nedanstÄende annons ser lite suspekt ut. Vad tror ni? Fake eller legit?

http://www.blocket.se/orebro/Breitling_Guld_Bezel_65734411.htm?ca=11&w=3

Om den Àr fake. Finns det nÄgonstans pÄ forumet som man kan varna andra?
Ser ok ut av det man kan se pĂ„ den halvdĂ„liga bilden. Ref 81950. Överprisad. Övre endlĂ€nk ser lite konstig ut men det Ă€r nog blĂ€nket.
 
Tjena mannen !! Vet du vad ?

Fick precis reda pÄ
Vilket Är min klocka kommer frÄn och du hade rÀtt din jÀvel !!
1990 :D dÄ jag föddes :')
 
Topp