Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning men foton kan du få.
Du kommer ångra din försäljning!Avenger skyland A13380
![]()
![]()
Ja!Du kommer ångra din försäljning!
Den var faktiskt snygg! Men jag saknar vingarna![]()
Tragiskt. Svårt att hitta en bättre tvättstugeklocka...
![]()
Har haft den förra modellen och håller med om att den är lite rörigGlömde posta denna våriga här.
![]()
Med all säkerhet :-/ men den är jäkligt tjock..tycker att 44,5mm är helt ok men alldeles för hög och ”topptung”Du kommer ångra din försäljning!
Sorry citerade fel inläggHar haft den förra modellen och håller med om att den är lite rörigjag hade gärna sett att man som tagit bort de tre understa raderna och fyrkanten. Gillar att den nya är borstad
hoppas dom kommer med någon vettig push and glide lösning på sina länkar likt den som är på viklåset till gummi. Då kommer jag att ”behöva” köpa en bratte till
![]()
På tunnare band håller jag med men på tjocka läder, på gummit och på länken är det ok tycker jag. Är väl vanMed all säkerhet :-/ men den är jäkligt tjock..tycker att 44,5mm är helt ok men alldeles för hög och ”topptung”
Jag tycker att båda två kan ha sin charm. Det lite röriga med fem rader text och en applicerad logo och det strama enkla med bara en diskret B-logo och namnet. Men snyggast är nog ändå de första, 80/90-talarna. Tre generationer i blått.
![]()
![]()
![]()
Nix. Varför ska man det? Jag behöver ingen klocka för att veta när det är dags att gå ut.Bastun är startad!
Finns det någonting som brukar basta med sina klockor?
Trevlig helg!![]()
Tror vi är ganska överens om att det är en dålig idé när det börjar svartna för ögonen är det dags att gå ut oavsett vad klockan är!Nix. Varför ska man det? Jag behöver ingen klocka för att veta när det är dags att gå ut.
Var hos Klockmäster igår. Hörde mig för om Aerospacen lite allmänt för att höra om det fanns några "dont's".
Svante svarade att han brukar rekommendera att inte förvara klockan i ett soligt fönster t ex. Det blir för varmt.
Det kommer in kunder till butiken som köpt klocka i t ex Gibraltar där den nya klockan legat i ett skyltfönster. När den kommer in o behöver service så ser det ut som att klockan inte servats på 15 år. Snustorr. Oljorna mår inte bra av det helt enkelt.
Så varför ska man basta med klockan? You tell me.
Den är grym, stelth liksomFan vad jag trivs med denna![]()
![]()
Bra. Vi förutsätter att du köper allaBra med B60 tillgång i Toronto!
![]()
![]()
Jag tycker att båda två kan ha sin charm. Det lite röriga med fem rader text och en applicerad logo och det strama enkla med bara en diskret B-logo och namnet. Men snyggast är nog ändå de första, 80/90-talarna. Tre generationer i blått.
![]()
![]()
![]()
Haha mm synd att Boutiques inte prutar bara...Bra. Vi förutsätter att du köper alla
Trevlig helg
Gött! Den är jäkla coolSå där då kom en fullset red arrows in så här på fredagen. Flong ny länk som man aldrig lär plasta av![]()
![]()
![]()
Hårt! Är det där en ”forumklocka” eller har vi fått ytterligare en Red Arrows på KS?Så där då kom en fullset red arrows in så här på fredagen. Flong ny länk som man aldrig lär plasta av![]()
![]()
![]()