• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

HĂ„rt! Är det dĂ€r en ”forumklocka” eller har vi fĂ„tt ytterligare en Red Arrows pĂ„ KS?
Jag var sugen pÄ den som ligger uppe pÄ köp och sÀlj @Emil4 tror jag det var. Men han var i bytes tagen sÄ denna Àr ett nytillskott till KS :) Direkt frÄn staterna en Àgare frÄn ny, tills idag dÄ:D.
Återkommer med ett WS nĂ€r jag tillpassat lĂ€nken:breitling:

Bra med B60 tillgÄng i Toronto!

B6F6F645-B65B-4EB1-B8D6-53ACDD5CEA60.jpeg
4EEC29DE-83BB-42BE-871E-53A6D4BD6CEE.jpeg
Vad ligger priset pÄ B60 dÀr ?

Jag tycker att bÄda tvÄ kan ha sin charm. Det lite röriga med fem rader text och en applicerad logo och det strama enkla med bara en diskret B-logo och namnet. Men snyggast Àr nog ÀndÄ de första, 80/90-talarna. Tre generationer i blÄtt.
A5D6095B-3B86-4D1F-8C8F-D7946C3FFC27.jpeg

2D1C38BB-09D5-41AF-89BB-5336C220017F.jpeg

F7079A63-9C11-4223-BCA5-FFAFD85F9416.jpeg
NÀr den hamnar i butik kommer den dÀremot ha fler rader text pÄ sig.
Bra med B60 tillgÄng i Toronto!

B6F6F645-B65B-4EB1-B8D6-53ACDD5CEA60.jpeg
4EEC29DE-83BB-42BE-871E-53A6D4BD6CEE.jpeg
Hörde att Breitling vill köpa tillbaka de som ligger i butikerna, inte schysst.
Fan vad jag trivs med denna :)
image.jpg
Matchar din outfit. :)

NÀr den hamnar i butik kommer den dÀremot ha fler rader text pÄ sig.

Hörde att Breitling vill köpa tillbaka de som ligger i butikerna, inte schysst.

Matchar din outfit. :)
Om de köper tillbaka sÄ kommer det om en massa Är vara en klocka som folk vill Ät för att komplettera sin samling och den kommer vara vÀrd en miljard. SÄ grattis @yonsson och @klockodile ni kan ju typ sluta jobba redan nu.

En frÄga? Hört att Breitling inte tillverkar quartz nÄt mer, stÀmmer det? Och att pÄ nya Breitling som slÀpps har vingarna försvunnit..:)

:hilarious:
NÄgon som vet om det finns en AD/handlare i Stockholm som sitter inne pÄ Chronomaten nedan?
Screen Shot on 2018-04-21 at 15_08_41.png

Lite svÄrt att veta ;)
Du bör nog ringa till dom AD som finns i Sthlm.
Ring butiken i Sundbyderg sÄ tar dom hem den du vill ha :)
Senast jag var dÀr sÄ hade dom den i 2 ton Guld /Silver 44 i bratte skÄpet
Typ denna se bild.
Jag vill inte ringa och störa Richard pÄ denna tid Lördag kvÀll 19.00 dÄ det Àr inte jag som ska köpa ;)

Ev sÄ kan ju YVONNE @yonsson ringa Svante i Globen men det stÄr jag inte för :hilarious: vid denna tid.. Han har ju Insta hehe (YVONNE) :D

//Simon

Senast Àndrad:
:hilarious:

Lite svÄrt att veta ;)
Du bör nog ringa till dom AD som finns i Sthlm.
Ring butiken i Sundbyderg sÄ tar dom hem den du vill ha :)
Senast jag var dÀr sÄ hade dom den i 2 ton Guld /Silver 44 i bratte skÄpet
Typ denna se bild.
Jag vill inte ringa och störa Richard pÄ denna tid Lördag kvÀll 19.00 dÄ det Àr inte jag som ska köpa ;)

Ev sÄ kan ju YVONNE @yonsson ringa Svante i Globen men det stÄr jag inte för :hilarious: vid denna tid.. Han har ju Insta hehe (YVONNE) :D

//Simon
Tagga ner nu Simona, alla Klockmasterbutiker Àr och biktar sig i Vadstena denna helg. ;)

Grannens klocka, en Aerospace med ViggriddarmÀrke. 1 av ungefÀr 50 gjorda. Köptes av grannen för ca 15 Är sedan nÀr han flög Viggen - ganska sur att farsan inte köpte en sjÀlv nÀr han pÄ JA-37an. :grumpy: Farsan var pÄ vippen att lyckas fÄ en gul Aerospace (han var pÄ divisionen Petter Gul sÄ det hade passat perfekt) med ViggriddarmÀrke specialbestÀllda av Breitling i 10 exemplar men det blev inte av. Urk. Hade varit sÄ himla kul att ha nu i efterhand. :banghead:
image.jpeg
En av de dÀr femtio dök upp hos mig i fredags, jÀkligt kul att se pÄ riktigt. DessvÀrre var en medföljande f.d viggenpilot fastmonterad vid klockan. ;)

Tillbaka
Topp