• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Satsa pÄ sÀkra kort ;)
image.jpg

Roat mig med att fundera över vilka Breitlings jag haft sen 1992 dÄ jag la vantarna pÄ den första. Om jag adderar 75-100 andra klockor samt kastar in ett uppehÄll pÄ Ätta Är mellan -94 och -02 dÄ jag pluggade och prioriterade annat, ja dÄ har det kort sagt snurrat pÄ.

NĂ„got osĂ€ker pĂ„ kronologin i listan nedan men det kanske inte Ă€r superviktigt. Även lite osĂ€ker pĂ„ lĂ€nkbeteckningarna men vafan :)

Jupiter pilot 80975, lÀnk
Chronomat 81950 TT, 81500 TT, roleaux
Chronomat A13352, roleaux
Chronomat evo A13356, kroko
Super avenger blacksteel M13370, gummi
Chronomat B01 AB0110, pilot
Superocean chronograph A13340, pro2
Superocean A17360, pro2
Superocean II A17391, pro2
Old Navitimer 81610, lÀder
Aerospace EVO A79363, pro3
Superocean transocean A53040.1, pro1
Avenger Skyland A13380, gummi
Avenger Seawolf blacksteel M73390, gummi
Chronomat A13050, pilot
Superocean chronograph A13340, pro1

Senast Àndrad:
Blev nygammal Breitling för mig med idag. Har bara sÄlt pÄ sistone (nÀstan) sÄ det kÀnns kul att köpa en ny bratte vilket var ett tag sedan. LÀnken Àr ju snygg men för blank och tyvÀrr Àr ju "klykan" pÄ vanligt Breitling-manér böjd för mÀnniskor med samma form pÄ handleden som en toalettrulle. Det blev gummi direkt.
FullSizeRender-1.jpeg

IMG_3184.jpeg

Blev nygammal Breitling för mig med idag. Har bara sÄlt pÄ sistone (nÀstan) sÄ det kÀnns kul att köpa en ny bratte vilket var ett tag sedan. LÀnken Àr ju snygg men för blank och tyvÀrr Àr ju "klykan" pÄ vanligt Breitling-manér böjd för mÀnniskor med samma form pÄ handleden som en toalettrulle. Det blev gummi direkt.
FullSizeRender-1.jpeg

IMG_3184.jpeg
fresh

Tillbaka
Topp