Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SvÄrt sugen!Kom igen nu dÄ- vÀnner, bÀttre blir det inte
https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-ll-44-outerknown-prisbump-den-enda.141450/
Jag hittar inte nÄgon pÄ er hemsida.BÀsta Breitlingfans,
Idag fick vi in Aerospace med svart tavla pÄ lÀnk. Ett kÀrt Äterseende;-)
BĂ€sta Breitlingfans,
Idag fick vi in Aerospace med svart tavla pÄ lÀnk. Ett kÀrt Äterseende;-)
PÄ GJag hittar inte nÄgon pÄ er hemsida.
Inget officiellt Àr sagt, ÀnnuHur gÄr snacket om ny generation Aerospace? Har ju varit fram och tillbaka pÄ sociala medier men inte mycket officiellt![]()
Nu Àr klockan upplagd;-)Jag hittar inte nÄgon pÄ er hemsida.
Bara handlaSvÄrt sugen!
Den hamnade hÀr! Kan liksom inte hÄlla mig borta frÄn Chronomater med UTC...Rolig klocka (och vettigt pris) pÄ K&S. Om jag inte redan haft tvÄ ufon sÄ hade jag köpt den.
Avslutad - 1991 Ärs livsstilsindikator - Chronomat med Co-Pilot
Chronomat med UTC. Ref: 89150 A13047 TÀt och hÄller COSC. NollstÀller chronografen korrekt och vÀxlar datum korrekt. ingen servicehistorik men gÄr som den skall. Nytt batteri i co-pilot och trycktestad. PÄ Rolleaux som passar 20cm.klocksnack.se
![]()
Den hamnade hÀr! Kan liksom inte hÄlla mig borta frÄn Chronomater med UTC...
![]()
Ja den Àr riktigt bra! Stor skillnad mot den tidiga blackbirden. BÀrs större och lite biffigare.Riktigt fin. Jag hade en sÄdan generation 3 hemma ett tag men lÀmnade tillbaka den pga lite strul med urverket. Gillar det dÀr lite mer utmejslade utseendet och den mer aggressiva lÀnken. SÄ hÀr sÄg min kortvariga romans ut.
![]()
Tycker tavlan Àr helt fantastisk, men liten kan den vÀl knappast kÀnnas?Nytt in, en perfekt bratte! Stor men ÀndÄ liten, perfekt för mina handleder![]()
41mmTycker tavlan Àr helt fantastisk, men liten kan den vÀl knappast kÀnnas?
Ăr den inte 44 mm?
JasÄ! Nu blev det intressant! Vad Àr det för ref?
Som @Maxer skrev Àr den 41mm. Finns Àven som 44mm.JasÄ! Nu blev det intressant! Vad Àr det för ref?
Hur kan du ha missat den? Typ en av de bÀsta modeller Breitling gjort de senaste ÄrenJasÄ! Nu blev det intressant! Vad Àr det för ref?
Missat helt! Dock har jag krympt min klockbudget fr.o.m. i Är och sÄg att de börjar pÄ typ 50 tkr eller sÄ... "fÄr bli lÀngre fram"Hur kan du ha missat den? Typ en av de bÀsta modeller Breitling gjort de senaste Ären![]()
Oj, nja pÄ c24 isÄfall, de gÄr att köpa betydligt billigare Àn sÄ. 35-40 fÄr man en fullset för.Missat helt! Dock har jag krympt min klockbudget fr.o.m. i Är och sÄg att de börjar pÄ typ 50 tkr eller sÄ... "fÄr bli lÀngre fram"![]()
Det lÄter mycket bÀttre! Det kÀnns som mycket klocka för pengen. LÀste att nypris Àr runt 80 tkr (?)Oj, nja pÄ c24 isÄfall, de gÄr att köpa betydligt billigare Àn sÄ. 35-40 fÄr man en fullset för.
Japp, de listade runt 80k.Det lÄter mycket bÀttre! Det kÀnns som mycket klocka för pengen. LÀste att nypris Àr runt 80 tkr (?)