• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Äntligen tillbaka efter mer Ă€n 3 mĂ„nader totalt pĂ„ service.
IMG_0235.jpeg

Breitling slÀpper en Victoria Beckham edition. Guld-och-pepparmint-kombinationen Àr vÀldigt lyckad. Sekundvisarens traditionella B har ersatts med ett VB. Personligen hade jag kunnat leva utan det.
0B76D2A1-8901-4415-91FC-041EB299DBA7.jpeg

33524FEB-91D8-46DA-AA67-F2A0FD62358E.jpeg

595DAE53-3BA3-42D7-8BDE-E467FFF3840A.jpeg
Snygga klockor och helt rÀtt för krÀnga mer till damer, men en Victoria Beckham Breitling, trodde jag aldrig skulle fÄ uppleva

Vad har Victoria Beckham och Breitling ihop? FÄr avsmak av Breitling som varumÀrke nÀr man samarbetar med vem som helst i princip.
SkÀlet ser man nog i lÀnkarna nedan. VB fÄr glamourtidningar för kvinnor (eller vad man nu ska kalla Vogue, Vanity Fair m.fl.) att skriva om Breitling. Den tilltÀnkta mÄlgruppen lÀser nog sÄdana tidningar.

Tycker ni Àr vÀl hÄrda mot varumÀrket. Klocknörderi och att öppna försÀljning för nytt segment Àr tvÄ olika saker.

LÄt dem fÄ fler tjejer att bÀra klockor. Inget för mig tycker det ser grÀsligt ut med VB pÄ sekundvisaren, men ocksÄ inget jag störs av nÀr jag köper en Navitimer.

Bara Breitling inte blir ett ”parfymmĂ€rke”. Och dit Ă€r en lĂ„ng vĂ€g.

Tycker ni Àr vÀl hÄrda mot varumÀrket. Klocknörderi och att öppna försÀljning för nytt segment Àr tvÄ olika saker.

LÄt dem fÄ fler tjejer att bÀra klockor. Inget för mig tycker det ser grÀsligt ut med VB pÄ sekundvisaren, men ocksÄ inget jag störs av nÀr jag köper en Navitimer.

Bara Breitling inte blir ett ”parfymmĂ€rke”. Och dit Ă€r en lĂ„ng vĂ€g.
Breitling har blivit parfymmÀrke för folk med pengar. TidsfrÄga innan samarbete med Kim Kardashian och andra porrstjÀrnor.

Mam blir allt lite sugen pÄ den hÀr godingen. FÄr tÀnka pÄ det över natten.

9728854B-2D56-4E81-B01A-6E37C906BEE5.jpeg

8CC48B62-D10B-4BF7-9B47-279B14FA48E2.jpeg
Trevlig guldpatina, ligger vÀl hyfsat i pris oxÄ

Breitling slÀpper en Victoria Beckham edition. Guld-och-pepparmint-kombinationen Àr vÀldigt lyckad. Sekundvisarens traditionella B har ersatts med ett VB. Personligen hade jag kunnat leva utan det.
0B76D2A1-8901-4415-91FC-041EB299DBA7.jpeg

33524FEB-91D8-46DA-AA67-F2A0FD62358E.jpeg

595DAE53-3BA3-42D7-8BDE-E467FFF3840A.jpeg
Kollade lite, tycker den som redan Ă€r i rangen Ă€r snyggare, och 40k billigare nĂ€stan Ă€n VB’s, men hon ska vĂ€l ha en slant oxĂ„, Messis lön kostar pĂ„, fĂ„r hjĂ€lpa gubben 😁

Snyggt! MisstĂ€nkte att just du inom kort skulle ha en Bratte. Grattis 😁
VÀldigt nöjd med min. Ska scouta nÄt gummi framöver. lÀnken Àr dock sÄ sjukt snygg o bekvÀm
Det Ă€r ditt fel @Hebbe 😊 du tar sĂ„ jĂ€kla bra bilder sĂ„ man blir för sugen helt enkelt. Var dock inte lĂ€tt att bestĂ€mma vilken tavla man ville ha😊 Ps. gummi Ă€r köpt đŸ’Ș

Tillbaka
Topp