• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ©¶
IMG_4762.jpeg

Hej, jag har en Superocean46 frÄn 2016 som behöver servas (inte skett tidigare). Jag har letat i trÄdarna efter en oberoende aktör som kan göra det men inte hittat nÄgon. NÄgon som har nÄgot tips? Tack pÄ förhand.
Hej,
Jag har en pÄlitlig oberoende aktör. Hemmahörande i Stockholm/Solna. Skicka PM sÄ kan vi ta konversationen dÀr.

Grymt sugen pÄ en sÄn dÀr. Perfekt vardagsklocka enligt mig. Har haft en med vit urtavla, men denna gÄng vill jag ha en svart. Har haft bevakning en lÀngre tid, men letandet gÄr trögt.

Precis vad jag tycker att det Àr, en perfekt vardagsklocka! SÄ tyvÀrr Àr inte denna till salu :p

• Like
Reactions: J.S
Har nÄn nÄgra tips pÄ var man kan hitta en Superocean heritage 57? Skit svÄrt nÀr det Ànda Àr typ Chrono24 men vet inte om jag litar 100% pÄ de!

Har nÄn nÄgra tips pÄ var man kan hitta en Superocean heritage 57? Skit svÄrt nÀr det Ànda Àr typ Chrono24 men vet inte om jag litar 100% pÄ de!
Definiera Chrono24. Är det privata sĂ€ljare eller handlare? Är det handlare sĂ„ skulle jag sĂ€ga att det gĂ„r att lita pĂ„ de flesta trusted sĂ€ljarna i vartfall. :)

Har nÄn nÄgra tips pÄ var man kan hitta en Superocean heritage 57? Skit svÄrt nÀr det Ànda Àr typ Chrono24 men vet inte om jag litar 100% pÄ de!`
Definiera Chrono24. Är det privata sĂ€ljare eller handlare? Är det handlare sĂ„ skulle jag sĂ€ga att det gĂ„r att lita pĂ„ de flesta trusted sĂ€ljarna i vartfall. :)
Ok tack det Ă€r en professionell handlare med 4,8 stjĂ€rnor dĂ„ kĂ€nns det lite bĂ€ttre! Tack för svaret 😊

Har nÄn nÄgra tips pÄ var man kan hitta en Superocean heritage 57? Skit svÄrt nÀr det Ànda Àr typ Chrono24 men vet inte om jag litar 100% pÄ de!`

Ok tack det Ă€r en professionell handlare med 4,8 stjĂ€rnor dĂ„ kĂ€nns det lite bĂ€ttre! Tack för svaret 😊
Lugnt! RÀtt lÀtt att göra DD om de Àr professionell handlare med 4,8 stjÀrnor. Men kan Àven rekommendera @SWC, :)

Tillbaka
Topp