Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg koppTar dagens första kopp. Trevlig fredag pÄ er!
![]()
En bra kopp och en bra Breitling kan inte gÄ fel!Snygg kopp
![]()
Supersnygg! Jag har samma modell men annan fÀrgJa den Àr bÄde snygg o bekvÀm. Imorgon eller fredag Äker nog nÄt gummi pÄ ÀndÄ sÄ den Àr redo för kommande stugvecka o bad![]()
AnvÀnder dennaSupersnygg! Jag har samma modell men annan fÀrghur gör du för att byta mellan gummi och lÀnk? Vad har du för verktyg?
BlÄa helt klart snyggast!Bekantade mig mig med nya SOH heritage igÄr pÄ MOS. 42 i blÄtt vinnare imho.
![]()
![]()
![]()
![]()
TyvĂ€rr rĂ€tt taskiga bilder, hade lite brĂ„ttom till Guns Nâ Roses.
SÄg du om de hade den nya blÄ i tvÄton?Bekantade mig mig med nya SOH heritage igÄr pÄ MOS. 42 i blÄtt vinnare imho.
![]()
![]()
![]()
![]()
TyvĂ€rr rĂ€tt taskiga bilder, hade lite brĂ„ttom till Guns Nâ Roses.
Svart 42 i tvÄton provade jag, tror inte 44 i blÄ tvÄton fanns inneSÄg du om de hade den nya blÄ i tvÄton?![]()
Den dÀr Àr snuskigt bra.Man gillar ju tvÄton..
![]()
Den gröna Àr riktigt najs. Men jag kommer ICKE överens med designen pÄ dessa. Gamla SO var sÄ jÀkla snygg.
Smaken Àr ju som baken! Jag tycker det hÀr Àr Topp 3 dykardesign pÄ marknaden just nu. Proportionerna mellan innerring, ytterring och index Àr magiska.Den gröna Àr riktigt najs. Men jag kommer ICKE överens med designen pÄ dessa. Gamla SO var sÄ jÀkla snygg.
Helt galen hur mycket bÀttre den Àr irl Àn pÄ bilderEnligt mig en av de bÀsta SO. StÄlfisken fungerar till allt!
![]()
![]()
Jo, pÄ handleden Àr den riktigt grym!Helt galen hur mycket bÀttre den Àr irl Àn pÄ bilder![]()