GW-5000 band Àr vanliga gummin svarta gummin som liknar dom som sitter pÄ dw-5600e osv. Dom Àr dock vÀldigt mkt mjukare.Tack . För en som Àr nybörjare vad Àr skillnaden mellan kombo banden och stÄlbanden som sitter t.ex. pÄ GMW-B5000?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GW-5000 band Àr vanliga gummin svarta gummin som liknar dom som sitter pÄ dw-5600e osv. Dom Àr dock vÀldigt mkt mjukare.Tack . För en som Àr nybörjare vad Àr skillnaden mellan kombo banden och stÄlbanden som sitter t.ex. pÄ GMW-B5000?
jag har ett över, öppna plonkan & dra ett pm sÄ löser vi detHar du nÄgot tips vart ifrÄn man ska bestÀlla kombo band ?
Jag Àr likadan fast med gw-5000 band. Jag sÀtter det pÄ alla
kombilÀnkarna Àr i plast med metallÄs medans de andra Àr helt i stÄl. De i stÄl passar inte pÄ en "vanlig" square pÄ infÀstningen Àr olikaTack . För en som Àr nybörjare vad Àr skillnaden mellan kombo banden och stÄlbanden som sitter t.ex. pÄ GMW-B5000?
Mjukare och följsammare. TÄl sÀkert mindre stryk men kÀnns behagligare pÄ handen.Vad Àr skillnaden pÄ de band som bruka komma med DW-5600 och gw-5000 band?
@livinl0ud skynda dig nu.. Annars kanske jag hugger detjag har ett över, öppna plonkan & dra ett pm sÄ löser vi det
https://klocksnack.se/threads/g-shock-casioak-ga2110-gul.136094/NÄgon som har koll pÄ var man kan köpa en gul Casioak (ga-2110 etc) utan att: 1. Bli lurad 2. Betala överpris 3. Behöva vÀnta mÄnader pÄ leverans. Hittar inte den i nÄgra svenska butiker. (provade att söka i forumet men hittade inget. Kanske inte ens Àr i rÀtt trÄd? #nyhÀr)
kombilÀnkarna Àr i plast med metallÄs medans de andra Àr helt i stÄl. De i stÄl passar inte pÄ en "vanlig" square pÄ infÀstningen Àr olika
Mjukare och följsammare. TÄl sÀkert mindre stryk men kÀnns behagligare pÄ handen.
jag har ett över, öppna plonkan & dra ett pm sÄ löser vi det
Vilken köpte du?Fasen ocksÄ... Nu rÄkade det visst bli en till G-shock inköpt... Trattis Àr farligt...
Grattis! Det gick ju en annan 6900 igĂ„r som drog ivĂ€g bra de sista sekunderna. En annons med rubriken âKlockaâ borde inte locka till sig sĂ„ mĂ„nga budgivareMin första DW-6900.. En vinröd SB. Den jĂ€keln matchade ju min V4...âŠ
Hade spanat in den med den var fin. TĂ€nker att jag fĂ„r hĂ„lla mig till 6600or dockMin första DW-6900.. En vinröd SB. Den jĂ€keln matchade ju min V4...âŠ
Den hĂ€r blev ju helt ok i pris (tror jag?). Iofs udda fĂ€rg, men det kanske inte Ă€r min mest kĂ€nda egenskap att vara mainstreamGrattis! Det gick ju en annan 6900 igĂ„r som drog ivĂ€g bra de sista sekunderna. En annons med rubriken âKlockaâ borde inte locka till sig sĂ„ mĂ„nga budgivare
Ja det kÀndes som ett helt okej pris!Den hÀr blev ju helt ok i pris (tror jag?). Iofs udda fÀrg, men det kanske inte Àr min mest kÀnda egenskap att vara mainstream
Det vÀrsta Àr ju nÀr man hittar en annan modell och med en gÄng inser , "fan kan man samla pÄ denna serien ocksÄ?"Nu kÀnner jag mig lugn SÄ pass mÄnga, iofs jÀkligt frÀcka, har man ju inte
Nu Àr B5600 modandet igÄng
Testar med adrenalin modulen...
Skiftade neg modulen i till den röda...
Det blev ju riktigt kul med den metallic-röda ramen till helsvart
jag har Ă€ven âkrymptâ spĂ€nnet pĂ„ gw-5000 bandet. Tycker det ser och kĂ€nns trevligare
Ja eller hur, en ovÀntad bonus Det svarta och lite grÄaktiga matchar varandra bra, och sÄ en liten röd fÀrgklick pÄ detModden blev vÀldigt lyckad pÄ sen svarta tycker jag!
Riktigt snygga moddarNu Àr B5600 modandet igÄng
Testar med adrenalin modulen...
Det Àr ju en kul fÀrg, men lÀsbarheten Àr ju ingen höjdare om det Àr lite svagt ljus. Men den fÄr stryka pÄ foten i detta fall, adrenalin-crazy Àr melodinRiktigt snygga moddar
ARen Àr en klar favorit bland mina GWBs. Den fÄr en hel del armtid nÀr inte 5610-beatern Àr pÄ
*mÄste hÄlla mig, mÄste hÄlla mig *