• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

kombilÀnkarna Àr i plast med metallÄs medans de andra Àr helt i stÄl. De i stÄl passar inte pÄ en "vanlig" square pÄ infÀstningen Àr olika

Tack för en tydlig förklaring :). Jag som trodde kombilÀnkarna var i stÄl. Tur det finns kompetent folk hÀr pÄ forumet :D.
Det skulle alltsÄ inte funka med ett svart stÄlarmband pÄ denna klocka? https://www.klockgiganten.se/svart-...MInK3UrOiD6wIViqkYCh1C8gcWEAQYAyABEgL7OPD_BwE

Mjukare och följsammare. TÄl sÀkert mindre stryk men kÀnns behagligare pÄ handen.

Tack för din förklaring :).

Grattis! Det gick ju en annan 6900 igĂ„r som drog ivĂ€g bra de sista sekunderna. En annons med rubriken ”Klocka” borde inte locka till sig sĂ„ mĂ„nga budgivare :D
Den hÀr blev ju helt ok i pris (tror jag?). Iofs udda fÀrg, men det kanske inte Àr min mest kÀnda egenskap att vara mainstream:D

Regn och en tur till tippen pÄ agendan.
DÄ kÀnns klockvalet givet

6C793D7C-CE02-4A19-83D6-9A804B71A3BF.jpeg

Modden blev vÀldigt lyckad pÄ sen svarta tycker jag!
Ja eller hur, en ovÀntad bonus :happyhappy: Det svarta och lite grÄaktiga matchar varandra bra, och sÄ en liten röd fÀrgklick pÄ det
Den andra SKA ju vara crazy, sÄ jag tycker den blev som förvÀntat. Jag har ju en mjölkvit jelly bezel till bandet kvar. Funderar pÄ att göra den grön för att riktigt sÀtta sprÀtt pÄ grejjerna :p

Tillbaka
Topp