Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mother F! Vart kan jag skaffa en sÄdan?Har snart inte kvar nÄgra GW-94xx Rangemans (bara tvÄ kvar nu) men en matchande tisha Àr vÀl aldrig fel?
(produktbild, min borde komma i början pÄ nÀsta vecka)
BestÀllde hÀrifrÄn: https://www.relojesmadeinjapan.com/product-page/camiseta-2020-rangeman-gw9400-tributeMother F! Vart kan jag skaffa en sÄdan?
HÀrligt, dÄ fÄr vi se vem som fÄr den först!BestÀllde hÀrifrÄn: https://www.relojesmadeinjapan.com/product-page/camiseta-2020-rangeman-gw9400-tribute
Tydligen GW-94xx sjunde tillverkningsÄr i Är och denna tisha görs i 70 ex för att uppmÀrksamma detta om jag förstÄtt det rÀtt.
FÄr man posta saker pÄ ren jÀvelskap?
Noterade den svÄrhittade helsvarta casioak'en i en lokal klockaffÀr. 99⏠men hÀr har jag prutat förut...
Nej, just ja, jag ska ju inte ha fler klockor.
Va gött det hade varit att sÀlja av allt och bara ha den hÀr! BerÀtta gÀrna sen hur mÄnga veckor du klarade att va OWG med dennaTjabba G-shock nerdz. Klickade precis hem en GBD-H1000 frÄn Tyskland. UpptÀckte den för nÄgra timmar sen och har redan planer pÄ att sÀlja av allt i lÄdan. OWG?... Har dinkan ifrÄga diskuterats hÀr tidigare? à sikter? NÄgon som Àger? Den ser ut som ett riktigt monster. Jag rockar 16.5ish. Kommer det se ut som att klockan Àr ute och gÄr med mig snarare Àn tvÀrtom? Har jag gjort bort mig? FrÄgorna Àr fler Àn svaren.
Edit: 16,5 gÀller alltsÄ handledernas omkrets om det var otydligt...
Hehe. BestÀllde för mindre Àn en timma sen och har redan insett att det Àr en rosaskimrande dröm. DÀremot pÄgÄr operation utrensning (tÀtt följt av operation "köp köp köp" som pÄgÄtt de sex senaste mÄnaderna). Siktar pÄ att GBD-H1000 plus tre, kanske fyra till ska fÄ stanna. SÄ ett litet fotbollslag Àr pÄ vÀg ut.Va gött det hade varit att sÀlja av allt och bara ha den hÀr! BerÀtta gÀrna sen hur mÄnga veckor du klarade att va OWG med denna
har en sÄn. Àr riktigt nöjd med den. springer 3 gÄnger i veckan med den. bra batteri har haft den i 2 mÄnader och inte behövt ladda den eller lÀgga den i solen, rÀcker att man har den pÄ sig, laddas snabbt i solen. bra GPS och tycker att HR funkar jÀtte bra. jÀmförde den med Garmin fenix 5 med pulsbÀlte, den var inte mycket ifrÄn den.Tjabba G-shock nerdz. Klickade precis hem en GBD-H1000 frÄn Tyskland. UpptÀckte den för nÄgra timmar sen och har redan planer pÄ att sÀlja av allt i lÄdan. OWG?... Har dinkan ifrÄga diskuterats hÀr tidigare? à sikter? NÄgon som Àger? Den ser ut som ett riktigt monster. Jag rockar 16.5ish. Kommer det se ut som att klockan Àr ute och gÄr med mig snarare Àn tvÀrtom? Har jag gjort bort mig? FrÄgorna Àr fler Àn svaren.
Edit: 16,5 gÀller alltsÄ handledernas omkrets om det var otydligt...
Tack för input. KÀnns som att det kan vara ett okej köp dÄ alltsÄ. KÀnns som att 3'5 var ett rÀtt okej pris!? Jobbigt att den tappar koppling med telefonen dock. FÄr hoppas pÄ en uppdatering pÄ den fronten. Safir hade varit lyxigt sÄklart men kan leva med mineral.har en sÄn. Àr riktigt nöjd med den. springer 3 gÄnger i veckan med den. bra batteri har haft den i 2 mÄnader och inte behövt ladda den eller lÀgga den i solen, rÀcker att man har den pÄ sig, laddas snabbt i solen. bra GPS och tycker att HR funkar jÀtte bra. jÀmförde den med Garmin fenix 5 med pulsbÀlte, den var inte mycket ifrÄn den.
det dÄliga Àr notiserna och bluetooth, den tappar den lÀtt och seg att koppla igen. hoppas pÄ en uppdatering som fixar detta.
önskar den hade safir istÀllet för mineral.
Det var bra pris!Tack för input. KÀnns som att det kan vara ett okej köp dÄ alltsÄ. KÀnns som att 3'5 var ett rÀtt okej pris!? Jobbigt att den tappar koppling med telefonen dock. FÄr hoppas pÄ en uppdatering pÄ den fronten. Safir hade varit lyxigt sÄklart men kan leva med mineral.
CombilÀnk Àr mumma
CombilÀnk Àr mumma
(och nej, Gorillan har inte fÄtt lÀnk Àn)
LÄter som du fastnade lite , du ocksÄOm det Àr nÄgon hÀr som har en kombilÀnk att sÀlja som passar GW-B5600AR fÄr gÀrna skicka mig ett meddelande .
Det Ă€r inte sĂ„ att klockan hintar om att du bör befinna dig i vattnet istĂ€llet för pĂ„ land??Ăr under havet tydligen...
LÄter som du fastnade lite , du ocksÄ
JÀkla tur du köpte den... Det var riktigt nÀra att jag skickade ett köpPM dÀrHaha slog till lite spontant pÄ den Adrenaline GW-B5600AR som lÄg ute pÄ K&S sÄ tÀnkte unna den en kombilÀnk .