Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NyförvÀrv?? Eller har jag bara inte sett den hÀr i trÄden innan?Kungligt
![]()
NyförvÀrv?? Eller har jag bara inte sett den hÀr i trÄden innan?![]()
Denna börja bli min favo.
![]()
Ăntligen fick jag till denna modden! Grymt nöjd.
![]()
Sjukt bra mod!Ăntligen fick jag till denna modden! Grymt nöjd.
![]()
![]()
blev riktigt bra!!Ăntligen fick jag till denna modden! Grymt nöjd.
![]()
![]()
Nej, jag fick tag i en till! Den andra ser fortfarande ut sÄhÀr:Oj, fick du tag i en till 6600 eller Àr det din gamla Fox Fire modul?
Nej, jag fick tag i en till! Den andra ser fortfarande ut sÄhÀr:
![]()
Dom gröna delarna Àr frÄn en grön limiterade undefeated 6900a. Tycker den helt klart gör sig bÀttre pÄ 6600a med tanke pÄ militÀr ursprung.
Fick hem min med för nÄgra dagar sen med sne modul ocksÄNyförvÀrvet DW5600 med bara lite sned modul!
![]()
Nej, jag fick tag i en till! Den andra ser fortfarande ut sÄhÀr:
![]()
Dom gröna delarna Àr frÄn en grön limiterade undefeated 6900a. Tycker den helt klart gör sig bÀttre pÄ 6600a med tanke pÄ militÀr ursprung.
Verkar tyvÀrr vara standard nuförtiden ser det ut som...Fick hem min med för nÄgra dagar sen med sne modul ocksÄ![]()
![]()
Blir allt svÄrare att hitta dom i Europa iaf.Saknar fortfarande de lila delarna pÄ
Grym mod med den gröne! Ăr de dyra dessa 6600?
Funderar pÄ att sjÀlv bestÀlla nya 6900ls men om sÄ vilken (eller bÄda) Àr frÄgan
![]()
![]()
Blir allt svÄrare att hitta dom i Europa iaf.
Fick hem min med för nÄgra dagar sen med sne modul ocksÄ![]()
![]()
Casio rear ut alla med sneda modulerĂr det nĂ„gon super rea pĂ„ G? SĂ„ mĂ„nga hĂ€r har samma klocka helt plötsligt.
Köpte min pÄ watchia för 658:- och dÄ ingick sne modul![]()
Det Àr vÀl ganska lÀtt att öppna upp och fixa eller?
NĂ„gon dag kommer jag sĂ€kert att köpa en ocksĂ„. Gillar skarp den klassiska designen. Ăr jĂ€ttenöjd med min "guldiga" Foxfire versionen.[/QUOTE
Ska nog vara en ganska lÀtt fix tycker man ju.. aha den guldiga rÀven den Àr fin![]()
Sjukt dÄlig stil av dem.!!!!Tipsa dom om detjag kan ta betalt i klockor
Watchia.se snor ofta mina bilder utan att ge credit och nÀr man pÄpekar sÄ tar dom bara bort bilderna utan att erbjuda nÄgonting tillbaka. DÀrför jag sÀtter vattenstÀmpel pÄ alla nya modeller jag fotar.
NyförvÀrvet DW5600 med bara lite sned modul!
![]()
Fick hem min med för nÄgra dagar sen med sne modul ocksÄ![]()
![]()