• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Idag Àr trotjÀnaren pÄ :pompus:
IMG_20200818_072211.jpg

Den dÀr killen har sÄlt ett knippe klockor innan oxÄ. Med samma beskrivning.. Hans pÀronpÀron mÄste haft en hel hög med klockor:D
Men tiden sÄ lÀr man sig att syna sÄdana bluffar men jag kan tÀnka mig att mÄnga faller för det.

En kul sak Àr nÀr sÀljaren skriver "jag kan ingenting om klockor" och sÄ kollar man övriga annonser och omdömen - dÄ visar det sig att sÀljaren endast sÀljer klockor.

Men tiden sÄ lÀr man sig att syna sÄdana bluffar men jag kan tÀnka mig att mÄnga faller för det.

En kul sak Àr nÀr sÀljaren skriver "jag kan ingenting om klockor" och sÄ kollar man övriga annonser och omdömen - dÄ visar det sig att sÀljaren endast sÀljer klockor.
Jepp. Och mÄnga av klockorna Àr inte direkt jÀttegamla heller..

SĂ„lt alla klockor nu. OWG med denna
9769C376-FB93-4D0D-A15C-9FEB62F104D7.jpeg
Jag var inne pÄ att köpa en sÄdan i förmiddags men nu i eftermiddag har jag Àndrat mig igen...
Kollade lite videor och det verkar som att folk stÀnger av notiser eftersom det inte gÄr att hantera i klockan o_O
TrÄkigt men det Àr ju deras första "smartklocka" ocksÄ.
SjÀlva klockan Àr ju trevlig annars.

Tillbaka
Topp