• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag var inne pÄ att köpa en sÄdan i förmiddags men nu i eftermiddag har jag Àndrat mig igen...
Kollade lite videor och det verkar som att folk stÀnger av notiser eftersom det inte gÄr att hantera i klockan o_O
TrÄkigt men det Àr ju deras första "smartklocka" ocksÄ.
SjÀlva klockan Àr ju trevlig annars.
Ja man kan inte vÀlja cilka notiser man fÄr. Allt eller inget om det Àr det du tÀnker pÄ

En gw6900 pÄ tradera. DÄligt att batteriet har tömts helt bara
https://www.tradera.com/item/413431977
En relativt ny? Solar G-shock med "dött batteri"? Hmmm....
noeff.png

Haha, tÀnk nÀr vi bli gamla och vÄran barn fÄr Àrva alla klockor och ska sÀlja dem. Vad ska folk hÀr pÄ gruppen tro?
Nu sÀger jag inte att ni hÀr pÄ gruppen har fel. Jag tÀnkte bara om vi fÄr barn nÄgon gÄng och vÄran barn fÄr Àrva mina 50-60st klockor.

Luktar stöldgods lÄnga vÀgar...
Jag vet inte, det Ă€r bara gammal skit de sĂ€ljer sĂ„ jag tror snarare att det Ă€r loppis och partier som de kommit över. Är nĂ€stan inget som har nĂ„got vĂ€rde.

Haha, tÀnk nÀr vi bli gamla och vÄran barn fÄr Àrva alla klockor och ska sÀlja dem. Vad ska folk hÀr pÄ gruppen tro?
Nu sÀger jag inte att ni hÀr pÄ gruppen har fel. Jag tÀnkte bara om vi fÄr barn nÄgon gÄng och vÄran barn fÄr Àrva mina 50-60st klockor.
Det Àr iofs sant, hehe. Personen med det Tradera-kontot har nog snarare sÄlt 500-600 inte 50-60. :D

Ja, jag tÀnker som dig att det Àr nog nÄgon som har köpt billig pÄ en loppis, dÄ det Àr inga dyra mÀrken med.
Lovar att Àven om det var 50-60st skulle folk tro samma sak. :)

Jag vet inte, det Ă€r bara gammal skit de sĂ€ljer sĂ„ jag tror snarare att det Ă€r loppis och partier som de kommit över. Är nĂ€stan inget som har nĂ„got vĂ€rde.

Det Àr iofs sant, hehe. Personen med det Tradera-kontot har nog snarare sÄlt 500-600 inte 50-60. :D

Man kanske ska testamentera sitt KS-login samtidigt, sÄ fÄr de lÀttare att krÀnga... :)

Ja man kan inte vÀlja cilka notiser man fÄr. Allt eller inget om det Àr det du tÀnker pÄ
Är det inte vĂ€ldigt bökigt ocksĂ„? Jag har för mig att jag lĂ€ste att man fick upp en notis i klockan men om man ville lĂ€sa vidare var man tvungen att göra fem-sex knapptryck innan man kunde komma fram till notisen.

Är det inte vĂ€ldigt bökigt ocksĂ„? Jag har för mig att jag lĂ€ste att man fick upp en notis i klockan men om man ville lĂ€sa vidare var man tvungen att göra fem-sex knapptryck innan man kunde komma fram till notisen.
Precis det jag sÄg pÄ YouTube ocksÄ.
Det Àr vÀl som med Smart-tv som var rÀtt osmarta i början.
Synd dÄ den Àr rÀtt snygg men istÀllet för att köpa en osmart smart-klocka kan man ju lika gÀrna köpa en Garmin.

En gw6900 pÄ tradera. DÄligt att batteriet har tömts helt bara
https://www.tradera.com/item/413431977

Jag kan varna för den sÀljare, jag köpte en seiko H556 av honom för kanske ett Är sedan, det var mer eller mindre exakt samma annonstext dÄ, det var hans morfars gamla klocka, och batteriet var slut.
nÀr jag fick hem den funderade ingenting, alla knapparna satt fast, inserten satt fast, han var helt omöjlig att ha med att göra.
plus sÄ lÀste jag att mÄnga som köpte av han dÄ fick klockorna skickade till sig i cigarettpaket

Joo de stÀmmer. StÄr bara vem som skickat nÀr notisen kommer

• Like
Reactions: HSK
Jag kan varna för den sÀljare, jag köpte en seiko H556 av honom för kanske ett Är sedan, det var mer eller mindre exakt samma annonstext dÄ, det var hans morfars gamla klocka, och batteriet var slut.
nÀr jag fick hem den funderade ingenting, alla knapparna satt fast, inserten satt fast, han var helt omöjlig att ha med att göra.
plus sÄ lÀste jag att mÄnga som köpte av han dÄ fick klockorna skickade till sig i cigarettpaket
IMG_20200819_075653.jpg

:D:D

Class act! :) köper man nÄgot av honom fÄr man vÀl betrakta det som 90% helt förstört med 10% chans till fynd.

Tack för informationen. JÀttebra för oss hÀr pÄ forumet att veta, dÄ mÄnga av oss köper klockor via Tradera.

Tillbaka
Topp