• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fortfarande denna. :)

IMG_20200823_141945.jpg

FÄr vÀl tacka @livinl0ud för en bra affÀr! ;) Kul att du tog sitt förnuft till fÄnga och köpte en till, den hÀr Àr ju bra! Sen skojade du inte om kombilÀnken, ett stort lyft för klockan! NÄn som vet om det gÄr att sÀtta kombilÀnk pÄ en Casioak?

0D867E7C-C859-4B17-9C73-36D5072BCABD.jpeg

Skönt att du fortsatt Àr nöjd med den :D.
Haha ja saknaden blev för stor sÄ jag kunde inte lÄta bli att bestÀlla mig en. Displayen Àr ball som fan och med kombilÀnk pÄ blir det mumma ;). Har sjÀlvfallet köpt mig en kombilÀnk tills min Adrenaline kommer ;).

La precis ut en köpesannons om att köpa en svart Casioak som jag tÀnkte ha pÄ en vandringsresa i höst, skicka gÀrna PM om nÄgon har en till salu :)

La precis ut en köpesannons om att köpa en svart Casioak som jag tÀnkte ha pÄ en vandringsresa i höst, skicka gÀrna PM om nÄgon har en till salu :)
Om du funderar pÄ att ta med en Mudmaster eller Rangeman pÄ resan sÄ kan jag tÀnka mig att ta hand om din Speedy under tiden :angel:

Tycker verkligen GM-5600-1 ser riktigt lÀcker ut!:rolleyes: NÄgon hÀr pÄ forumet som har en? Nyfiken vad ni tycker om den.
Satellite

Haft, sÄdÀr tyckte jag. Beror iof pÄ att jag tyckte displayen var trist/för steril. VÀldigt blank med. Men finish Àr bra och gummit grymt skönt. Hade kunnat tÀnka mig testa camon dock :)

Tillbaka
Topp