• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Aha, jag försökte pÄ nÄt vis fÄ alla fÀlten till en minut. Men inget sÄnt alltsÄ? o_O

EDIT: Jooo, blir ju en halv minut nÀr alla fÀlten Àr fyllda! Trött nu. :bag:
Ja precis. Översta fĂ€lten fyllda = 25 sek + nedre 5 = 30. Skitbra liksom :bawling:
Hehe , jag tycker bara det Àr nice att det hÀnder nÄgot pÄ skÀrmen

Ja precis. Översta fĂ€lten fyllda = 25 sek + nedre 5 = 30. Skitbra liksom :bawling:
Hehe , jag tycker bara det Àr nice att det hÀnder nÄgot pÄ skÀrmen
Det Àr alltid roligt med lite grafisk tidsvisning. :D Man tappar ju det utan analoga visare.
Jag hade gÀrna sett fler innovativa varianter av detta tema. Typ att det Àr nÄgot som fylls i runt skÀrmen pÄ en square som tex blir ett dygn nÀr det Àr en hel ram runt eller nÄt i den stilen. :)

TrÀffade precis herr @Hans B 1955 och kan bekrÀfta att en camo finns i lÄdan, bland massa annat godis ;)
IMG_20200822_151735.jpg
Sjukt snygg... Har du nÄgon ref?

Inte för att vara sÄn, men vad Àr det hÀr med att frÄga efter ref pÄ klockor som postas i trÄdar? Tycker det hÀnder ganska ofta, efter att man lÀmnat ref sÄ hÀnder inte sÄ mycket mer... Bara nÄgot jag reflekterat över pÄ senaste...
Googlar ref-nummer - ser priset - sen hÀnder det inte mycket mer :bag:

Googlar ref-nummer - ser priset - sen hÀnder det inte mycket mer :bag:
Jo jag förstÄr den biten, men jag tÀnker att man Àr pÄ ett klockforum... man kan ju liksom frÄga precis allt man vill veta om modellen direkt i trÄden, sÄnt som inte stÄr pÄ de sidor man hamnar pÄ om man googlar ref. Interagera lite liksom :happyhappy: Men det finns sÀkert de som Àr riktiga siffersavanter och sparar ref nummer att knÀcka nyanstÀllda sÀljare med :p

• Like
Reactions: S.L
FÄr vÀl tacka @livinl0ud för en bra affÀr! ;) Kul att du tog sitt förnuft till fÄnga och köpte en till, den hÀr Àr ju bra! Sen skojade du inte om kombilÀnken, ett stort lyft för klockan! NÄn som vet om det gÄr att sÀtta kombilÀnk pÄ en Casioak?

0D867E7C-C859-4B17-9C73-36D5072BCABD.jpeg

Tillbaka
Topp